AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
196Cevap
Orta okuldayken matematik hocası atmıştı ;) dersi bırakıp ciktim. Benim de tokatladiklarim oldu tabiki..
:D Peki teşekkürler :)
:)) pikitisikkirlir :D saka saka rica ederim ;)
Okul müdüründen 1 kere yedim bide kardeşimle kavga ederken o bana ben ona :)))
8. sınıfta kızları mıncıklarken örtmen gördü osmanlı tokadı yemiştim
:D ilk ergenlik evresi o :D
Hayatta vuramıcak kadar sevdiğim eski kız arkadaşımdan yemiştim. Başkası olsa öldürürdüm ama ona dokunamadım arkamı döndüm dışarı çıktım sigaramı içtim.
Kötü olmuş yaa😔Tekrar öyle bir durum olmaz inşallah
Tekrar görüşsekte olsa :)
Aaa ne kadar seviyosun ya helal inşallah kavuşursunuz😍
kavuşamıycaz ya bitti tamamen tabi Allahtan ümit kesilmezde
2 tane farklı kızdan yedim.
Birinde haklı birinde haksızdım
Tekrar olmaz inşallah. Teşekkürler
en son hayatıma giren hatunle evindeydik şakalaşma ile başlamıştı bana bir tokat attı sonrası çok keyifli oldu.
sen baya içerlenmişin arkadaş
tokatı filan bırakcan yumruk saydırcan
tokat kız işi:)
Vaaay :D Kız işi diyosun ama emin olma adamı öldürürüm ben haaa:D
:D
Emin oldum şimdi
İyiii:D
dövcenmi laa beni
:))))))
Laaan? :D Yok ya o kadar kolay mı ben kötü insanları ahlaksızları dönerim:D
:))
Ben sakayla tokat attim ardindan 2 saniye gecti tokat yedim :D refleksmis..
Kötü olmuş yaa:))
Bu gun 6. Yil donumumuz eger ayrilmasaydik :D
Aaa çok üzücü😢Kavuşursunuz inşallah
Yok be canim nerde :D 4 yildir konusmuoruz
Belli olmaz o işler:)
Hadi ins :D
3. sınıfta öğretmenim tokat atmıştı, ben kimseye tokat atmadım şiddet yanlısı bir birey degilim
Peki:))
He ya :) çocukken iki kere haksız yere tanımadığım iki adamdan tokat yemiştim.
:(((
Sonra mahkemede fitil fitil geldi ama burnundan birinin :)
İyi o zaman:)
Tokat, tekme, yumruk attığım atıldığı çok olmuştur. Hatta yaralandığım. Allah kimseye vermesin kötü.
Üzüldüm ya😔😔😢Tekrar yaşamazsın inşallah
İnşallah. Ama kendi seçimin değilki hiç ummadığın bir anda olayın ortasında bulabiliyosun kendini.
Evet:(
Annem atmıştır illaki :D ben de erkek arkadaşıma atmıştım sigara içti diye 40saat trip atmıştı D:
Kötü oldu ama ya atma bir daha😃
sevgilim atmisti benxe bir tane ona cakmistim bagirip cagirip gitnistim
Kötü olmuş😔
İlk tokadı babamda yemiştim vay be ne gündü o günler. ondan sonra böyle oldum işte :)
😄😄😄Bi daha olmaz inşallah :)
yani bu yaştan sonrada yapmasın artık :) ama vurursada kıyamam l*n ben ona bırak vursun :)
Yani baban sonuçta:)
bir tane olunca değerini bilmek lazım. iki tane olsa sallamazdım bile :))
:)) Teşekkürler
Ne attım ne yedim :) çok mecbur kalmadıkça tokat atmanın taraftari değilim
En güzeli
atmadı, atanında hayatını karartırım, kimseye tokat atmam.
:)) Teşekkürler
Ablam atmıştı 6ay konuşmadım defalarcada özür diledi sonra barıştık tabi ama şimdi gene küsüs :)
6ay mı sende çok inatmışsın😄Barışırsınız
inşallah
bir zamanlar sevdiğim kızdan çok tokat yedim arada ben de atardım ama onun gibi değil..
İlginç :)))
neden? :)
İyi bişey değilde ondan:)
sevince öyle oluyo işte..
Teşekkürler cevap için
bir ara peder bey iyi alışkanlık edinmişti. Peder olunca karşılık veremiyosun.
Evet. Olsun...😔Teşekkürler. Tekrar yaşamazsın inşallah
Sinirlendirince genelde. Vurmadığı zaman merak ediyodum acaba ne zaman başlıcak dayak faslı diye😂😂😂
Çok kötü😄😄😄
Yurt dışındayım şuan. İstesede vuramaz sıkıntı yok.
Peki:) Teşekkürler
askerde bir tokat yedim var yaa :)
komple sıraya dizip tokat manyağı yapmıştı komutanımız
Ee:((
yaa komutan iş verdi, bazı totoşlar kaytardı. komutan tek sıraya dizdi çat çat çat :)
bide diğer taraftan çat çat çat :)
kafam her tokatta diğer yana dönmüşdü. valla başım dönmüştü yaa
Neyse geçti artık... Teşekkürler cevap için
geçti çok şükür ama aklımızda da yeri kaldı :)
rica ederim iyi geceler..
:) Sağol iyi geceler..
İlk okulda yemistim gec kaldim diye bide askerde yemistim komutan bizim kalabaliga tekme tokat dalmisti:))
Ne kötü ya:(
Bikeree atislarda kasayurayla beynimi delecekti:)
Allah korudu yani:)
Aynen:))
Teşekkürler cevap için
Rica ederim
askerde komutanın hiçbirşey yapmama rağmen tokatlıyordu beni komutanım neden vuruyorsunuz diyordum sana uyuz oluyorum diyordu
Kafayı yemişti sanırım
Tokat attim cogu kisiye , bana da ortaokulda resimci atmisti (malzeme getirmedik diye (kaşar ya ) ) birde arkadas arasinda sakasina atildigi oldu
:)))
Kavga sırasında tam konuşurken çocuk bir tokat attı hiç beklemiyordum.. Demek ki kavga sırasında konuşmamak gerekiyormuş.. :DDD
😄😄😄😄Komikmiş
Dimi bide bana sor :DD
Teşekkürler cevap için :))
Sabah eve gelmek icin otobuse bindim kiz bana bakti tokat neden atti bilmiyorum ama cok tatliydi <3 yerim onu
Çok saçma😄
Babam, abim, öğretmenim küçükken yaramazlıktan dolayı baya tokat yidim.
Ben bir iki kez kardeşime attım küçükken yaramazlık yaptığı için :D
Atma yaaa. Kimse atmasın:)
Yok ya küçükkendi bende küçüktüm. Beni kötü abi gibi gösterdin bu yorumunla.
Anladım. Yok ya. Teşekkürler cevap için :)
Bu güne kadar kimse atamadı bende kimseye atmadım atmayıda düşünmüyorum olay neyse konuşarak tatliya bağlanması taraftarıyım şiddetle bir şey olmaz
Aynen. Teşekkürler
Rica ederim
tokatta ne var bilmiyorum ama annem babam dışında biri tokat attığın da acaip sinirleniyorum neden bende anlamıyorum ama gözüm dönüyo Nitekim serserinin biri tokat atmıştı zor aldılar elimden
:D İnsan öfkesine hakim olmayabilir evet. Teşekkürler :)
bir kere yedim de, tokattan çok yediğim halt canımı yakmıştı. olan olmuştu artık, sağlık olsun.
Evet geçti gitti boşver. Teşekkürler cevap için:)
babam tokat atmıştı attığı tokat neyse kızarmış bir yanak neysede çok dokundu bee. s.
Bana atanda babamdı. Olsun bir daha olmaması önemli şimdi boşver
aynen ole
Tokat nedir ya Dayak Yedinmi Yumruk yedinmi falan der insan :)))
Anladım senin durum fena:D Cevap için teşekkürler
Kız arkadaşıma atmıştım benı aldattığı için guzel bir duyguydu tavsiye ederim :)
:D tamam:D
ilkokulda hocalardan çok tokat yedim atmaya gelince en son bir kıza atmıştım :D
Kötü yapmışsın
Duzenli olarak abime atıyorum ciddi anlamda ilgiden yıldırıyor: )
:) O da güzel:))
Eğer aldatilsaydim atmayi çok isterdim osmanli tokadi hem de :)
İnşallah aldatılmazsın hiç:)
Amin :(
İlk okul 5. sınıfta hocadan tokat yemiştim, soruyu bilemedim diye..
Yuh ya ne kadar yanlış
Evet, okumazsın sen demişti şimdi okuyorum boşuna atmıştı..
Evet. Teşekkürler
Baba ve ogretmen bunlar tam tokatcidir.
Bunlarin disinda tokat yemedim.
Peki teşekkürler :)
ikiside oldu ama tokat attigim kisi cok haketmisti...=/
Tokatlanmayı hakeden insanlar olmaz etrafında inşallah
saol canım =) ins.
Babam atmıştı küçükken bir kaç kere öyle böyle değil Duvardan Duvara sektiriyodu resmen
😔Teşekkürler
çoğu insanın da tecrübe ettiği gibi o kendine eğitimci diyen haysiyetsiz hocalardan yemişimdir
Evet ya çok yanlış... Teşekkürler
Bırkeresınde yemıstım ama hiç atmadım şiddete karşıyım. Genelde yumruk :D
:) Yumruk şiddet değil yani. İlginç
Tabi ki yumruk masum bir darbedir şiddet olur mu hiç :D
Tabiki😄😄😄
bir çok kişiyi tokatladım :D hiç tokatlanmadım :P
:) Tokatlamasn keşke. Ama çok canın yanmış olabilir:(Teşekkürler
hak ettiler... rica
Kız Arkadaşım Beni Aldattığı İçin Vurmuştum Hemde Baya Sert Haketti Açıkcası :))
Bu aldatma olayına bişey diyemiycem valla😷Teşekkürler cevap için
Rica Ederim Ama Yani Bir Başka Deyişle İnsan Durduk Yere Tokatta Yemez Tokatta Atmaz Ama Babamdan Az Yemedim doğrusu :)))
Ben haksız yere yemişim bir kez. Olur öyle ya.:) Cevap için teşekkürler :)
Şiddetin haklısı haksızı olmaz bu ciddi bir psikolojik sorun buna nedenler bularak masumlaştıramazsınız
Birine ii bir tokat attim ama ben tokat yemedim daha :) yakindir ama :))
Olmaz inşallah :)
Küçükken yedim. Hiç atmadım ve yemedim sonra. Kim olduğuna bağlı tokat atanın
Kim olduğuna bağlı gerçekten;)
yani :))
Teşekkürler
Lisede birine kötü tokat atmiştim.. resmen osmanli Tokatı gibi 5 parmak izi çıkmıştı.. o tokattan sonra cok iyi arkadş olduk :))
Valla mı o nasıl oluyo:D
Erkek gibi kızsın kanka olalım dedi :) olduk valla
bir defasında canımı çok yakan eski sevgilime okkalı bir tokat atmıştım o tokatı ömrüm boyunca unutmam oh canıma değsinnn :D
Çok iyiii:)) Oh :D
Tabii :D
ilk tokadı babamdan yedim ondan sonra zaten düzenli olarak günlük 5 öğün yiyorum en pisideçift tokat havada gezen arabaları görüyom
😄😄😄😄😄
bana tokat 1 kere babam attı ondan sonra tokat yemedım
ve kımseyede tokat atmadım kavga hariç tabi :D
Peki:) Teşekkürler :)
rica ederim :)
En. Son 5. Sinifa gidiyordum babam atmisti genelde ben tokat atarim kavgalarimda sonucta osmanlinin torunlariyiz :)
Bağlamaya bak:)) Teşekkürler :)
40 tane ninjayla KAvgamı Anlatmışmıydım size?
Anlatmadım mı?
Biz biliyoruz anlatma gece rüyasına gircek milletin
Bana anlattin hani 39 unu perisan edip 40. Son ninja seni halt etmiss felann helal olsunyaa :))))
@sonmermi hani heryerde anlatmıcaktın korkuyo çocuklar sonra :)
Cok kucukken annemden babamdan yediydim ondan sonra reflekvs yapmisim, kendime hocalar falan tokat atmak isterse havada ellerini kapiyorum
Bana kimse atamaz ama benim atmak istediklerimde olmadi yani:)
Güzel o zaman:))
Öğretmen tokat ilişkisi banko bir numaraya yerleşir :)) Aşkı bile sollar yani :))
Evet ya hep öğretmenler:D
Tokat degil de ucan yumruk attim. 8 tekme yedim ¬¬)
Oo çok fenaa
Napalim ¬¬) inkar yok
hiç bir kıza el kaldırmadım ama son sevgilime okkalı vurmadığım için çok pişmanım:(
Deme öyleee
harbiden çok güvendim ve gerçek manada yıkıldım ama sadece bana değil sevdilerimede saldırdı halada nefret ediyorum. sonuç olarak şerefsizliğin kızı erkeği olmaz şerefsiz şerefsizdir
Evet olmaz
Cevap için teşekkürler
Bana tokat atan olmadı, bir defa ben attım. Arkadaşım bayılmıştı.
Yuh:))
Ne oldu ki? 😂
Bayıltan tokat mı olur😄
😂 😂 Bayılanı ayıltmak içindi o tokat. Bir an kendimi hulk gibi hissettim. :)
Peki teşekkürler :)))
Ben teşekkür ederim. :)
Rica ederim :)
:D :Dfena @BuğraGk
@snowqueen Bayılanı ayıltmak içindi o ama. :))
Hayatta herşeyin tadinada bakarsin tadinada baktirirlar
:)))
Acı ama gerçek herşeyin bir bedeli var yaa odeyeceksin ya da sessiz sedasız bir hayat sureceksin
Evet
Teşekkürler cevap için :)
Eski ve tek sevgilim atmıştı :D ona burdan bela okuyorum
Okuma boşver:)
Evet değmez
ben attım ama haketti yani yoksa atmam neyse bana kimse atmadı atamaz :DD
Atmasını tabi:))