Beyni etkiler mi bahsettiğim şey yani kafatasının koruyuculuğu yüksektir değil mi?

Kendimi bildim bileli takıntılı biriyim. Aşmakta zorlanıyorum onay alma ihtiyacı hissediyorum. Şöyle şöyle oldu bir şey olmaz değil mi? Gibi yani karşı tarafın bir şey olmaz demesi benim çölde su bulmamla eş değer.

Sorum şu; buraya da utanarak yazıyorum yargılamamanızı da rica ediyorum.. Kafaya el ile alınan darbelerde çok büyük zarar verilir mi. Kimsenin kafasına yanlışlıkla da olsa elim değmesin diye özen gösteriyorum şakasına kafaya vurulduğunda beyin kanaması getirileceğini düşünüyorum

Yaşım 21

Beyni etkiler mi bahsettiğim şey yani kafatasının koruyuculuğu yüksektir değil mi?
Cevapla