Kendimi bildim bileli takıntılı biriyim. Aşmakta zorlanıyorum onay alma ihtiyacı hissediyorum. Şöyle şöyle oldu bir şey olmaz değil mi? Gibi yani karşı tarafın bir şey olmaz demesi benim çölde su bulmamla eş değer.
Sorum şu; buraya da utanarak yazıyorum yargılamamanızı da rica ediyorum.. Kafaya el ile alınan darbelerde çok büyük zarar verilir mi. Kimsenin kafasına yanlışlıkla da olsa elim değmesin diye özen gösteriyorum şakasına kafaya vurulduğunda beyin kanaması getirileceğini düşünüyorum
Yaşım 21
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
El ile de olsa darbeyle zarar görebilir ama dokunmakla bir şey olmaz.
Çok teşekkürler değerli yorumunuz için şyna da cevap verir misiniz
Mesela aklıma şey geliyor ve kafamdan gitmiyor bir kere ben okulda koridorda koşarken benden kısa bir çocuğun kafasına elim çarpmıştı, o an hiçbir şey olmamıştı tabii ki ama ya benden sonra bir şey olduysa diyip kafama takıyorum,
Koşarken çarptığım için kafama takıyorum hızla elimin çarpması da mı zarar vermez
Doktor degilim ama zarar vermemiştir. Guclu darbeler yumruk gibi olursa daha tehlikeli
Anladım kardeşim çok teşekkür ederim bu tarZ şeyleri dert etmem normal değil dimi objektif olarak yorumlar mısın gidiyorum geçmişte birine zararım dokunmamıştır insallah diyorum mesela bu olayda dahi elim çarptı ya ölmemiştir biri benım yuzumden ınsallah dıyorum çok mu abartı
:((
Elin sertliği kafatasına zarar veremez
Mesela aklıma şey geliyor ve kafamdan gitmiyor bir kere ben okulda koridorda koşarken benden kısa bir çocuğun kafasına elim çarpmıştı, o an hiçbir şey olmamıştı tabii ki ama ya benden sonra bir şey olduysa diyip kafama takıyorum
Koşarken çarptığım için kafama takıyorum hızla elimin çarpması da mı zarar vermez
Bak ben ilkokulda smackdown yaparken kafamı duvarın köşesine vurdum beni hastaneye kaldırdılar kafatasımda hiçbir şey yokmuş dikiş attılar eve geri döndüm
Hayır bi zarar vermez çocuk düşük kafasını bir yere çarpmadığı sürece el bir zarar veremez
Ciddi misin çok geçmiş olsun
Beni rahatlatmak için uydurmadın dımı
Yüzlerce kavgaya girdim kafama darbe aldım hiçbir şey olmadı
Neden uydurayım yaşadığımı söylüyorum
Çok şükür ki siz de kafanızı vurmuşsunuz ama hiç hasar yok maşallah o zaman cok da dert etmemek gerek
Dert edilcek bir şey değil boyun bölgesi çene bölgesi risklidir ama kafatası bölgesine el ile zarar verilemez
Allah senden razı olsun çok üzülüyorum 21 yaşındayım bunların muhakemesini yapabilecek zekaya sahip değilim. Tek derdim şu hayatta birine bilmeden zararımın dokunmaması. Sürekli eskileri düşünüp elim kolum birinin kafasına çarpmamıştır insaklah diyorum herhalde yetiştirlme tarzından mantıklı düşünemiyorum
Dert etme geçmiş gitmiş bir şey olmamış çocuğa
İşte diyorum ki ya benden sonra olduysa ya öldüyse kafasına elim çarptı diye ta 5 6 senelik olayı dusunuyorum
Yok yok bir şey olması imkansız olsa kısa sürede olurdu
Bak güzel kardeşim şu an vesvesedesin
Bu direk vesvese kötü düşüncede kalma fısıldama, kötü telkinde bulunma, karışık sözler söyleme, kuşkulanma”; aynı kökten vesvâs “insanın içine doğan zararlı uyarıcı, kötü duygu ve düşünce, telkin, şüphe, fısıltı, evham
Takıntı vesvese yapar şeytan insanın en zayıf noktasından vuruyor
Bundan kurtulmak için aklındaki olumsuz düşünceler gerçekte asla olmayacak
Mehmet yıldız vesvese vidyo izlermisiniz daha iyi anlarsınız konuyu
Allah yaklaşarak bitireceksiniz
Dostumm Allah senden razı olsun dediğin gibi izleyeceğim ama şuna içim yanıyor bu kafaya beyine birine zarar vermeme hasassiyetim nereden kaynaklanıyor acaba namaza başladım aklıma beni üzecek düşünceler gelince dua ediyorum ama kendi içimde verdiğim savaş beni inanılmaz yoruyor
Mesela diyorum ki evet bu benim aklıma geldiyse geliyorsa kesin eskiden benim yüzümden birine zarar geldi o yuzden hep kafama takıyorum bu gibi saçma tezlerimde var aklıma geldiyse gerçekleşmiştir
Vesvese bu dediğim video izle
Aslan burcumusun
Evet maalesef
Ne yazikki çözümü oldugunu sanmiyorum sadece bastirabilirsin, eşitsizlik vs (sana yapilmasa bile) kafana takarsin sadece bastirabilirsin gormezden gelebilirsin en fazla bence
Sende mi aslan