Muhafazakar kafa yapısı çok tehlikeli değil mi?

Onlara göre her şey sorun her şey tehlike... tabiki insanın başına her şey gelebilir ancak muhatap olduklari çoğu insanı sapık ve evine gidilemez bile görmeleri..

Arkadaşım yeni evlendi, bir ev oturmasına gidicem kendisi şu an çağırsa da dedim birkaç ay geçsin öyle aman eşi var gitme sen insanların fikrini bilemezsin. Ya hasta mı bunlar bir kahve içip gelcem😀 28 yaşında insanım bir insanın art niyetli olup olmadığını az çok anlarim bu kızla 4 yıl yan yana çalıştık.

Yengem, annem ve babamla köye gelecekti. Neymiş yanında eşi olmadan binemezmis. Sadece yolda birlikteler he evler ayri. Tovbest bunları kafanızda nasıl oturup hesapliyorsunuz..

Muhafazakar kafa yapısı çok tehlikeli değil mi?
Cevapla