Onlara göre her şey sorun her şey tehlike... tabiki insanın başına her şey gelebilir ancak muhatap olduklari çoğu insanı sapık ve evine gidilemez bile görmeleri..
Arkadaşım yeni evlendi, bir ev oturmasına gidicem kendisi şu an çağırsa da dedim birkaç ay geçsin öyle aman eşi var gitme sen insanların fikrini bilemezsin. Ya hasta mı bunlar bir kahve içip gelcem😀 28 yaşında insanım bir insanın art niyetli olup olmadığını az çok anlarim bu kızla 4 yıl yan yana çalıştık.
Yengem, annem ve babamla köye gelecekti. Neymiş yanında eşi olmadan binemezmis. Sadece yolda birlikteler he evler ayri. Tovbest bunları kafanızda nasıl oturup hesapliyorsunuz..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer