AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
takım bilekliği mi alsaydı cocuk. bence gayet zarif ve güzel sadece rengi gümüş olmalıydı. takılmayacak gibi degil yinede
yoo rengini beğendim. kalbine sinir oldum :D
Ulan Ne sevgililer Heba oluyo böyle kıymeti bilinmeyerek işte... Bize kesin Odun Denk gelir bak gör...
Aynen
ne yani bu bileklik güzel mi şimdi allah askına?
@Soran gzüel veya değil adam almış ne olucakki?
Bence guzel. sevgilin değil sen zevksizsin. ayrıca hediye bu beğenmesen bile beğenmiş gibi yapcan ki arkası kesilmesin adami sogutursan hic almaz :))))))
Neyini beğenmedin anlamadım. Takılmayacak kadar kötü değil. Ki zaten çocuk düşünmüş almış beğenmesen bile senin için değeri olmalı. Cidden yaranılmaz bu kızlara ya.
Ben olsam begenmemene üzülürdum ayrica o kadarda zevksiz değil alt tarafı kalpli bir bileklik tak bence
kalbi büyük hiç hoş durmuyor bilekte yanındayken takcam sadece
Cocuk dusunup almis takmassan ayip olur ama sende sonucta beyenmemissin acikca soyleyebilirsin beyenmedigini
bozulmaz mı?
Bozulabilir sonucta icinden gelip almis.. hic mi beyenmedin kolunda nasil duruyor
bileklik güzelmiş. beğenmesen bile takmalısın o bilekliği seçerken inan bana seni düşünmüştür. Hayal etmiştir sevdiğim bu bilekliği takacak diye. beğenmediysen sadece onunlayken tak. O yokken takma
bende öyle yapcam canım
bencede öyle yap
adama yazik, billeklik cok guzel, begendim!
sonucta takmicak bisey deyil!
Benim sevdiğim adam bana bir çöp hediye etse ömrüm boyu onu saklarim. Kurban olduğum Allah'ım değeri bilene değil, değerinin farkinda olmayana vermiş. Olsun be, vardir bir bildigi.
Helal be :) aynı bendensin
adam sana değer veriyor hediye alıyor senin yaptığına bak sevgine sokayım
2 arti bendendi :)
Adamsın
Güzel bir dille söyleyebilirsin beğenmediğini. Ya da çok değerli olur olmaz takıp kaybetmek istemiyorum de
söyleyemem ya üzülür
gerçekten zevksizmiş ama yinede düşünmüş almış eğer sevgilini gerçekten seviyosan tak derim..
Valla sevgilin sana gitmis bileklik almis, plastik bile olsa takmalisin onu.
Çocuğun hatrina tak. benim sevgilim alsa en azından gönlünden geçmiş diye mutlu olurdum :)
ama onada yazıkkk düşünsene sana hediye almış böyle getirmiş taksan nolurki zevksiz olabilir ama olsun
eic sacma bu bileklik cocukca değil zevksiz de değil soyleme ben olsam diyene iğne dahi olmazdim ama takma zorunluluğun yok tabi
Guzl degılmiş ama olsun dusunmus almıs hiç almasa hedıye almadı dersinzz
gercekten güzel değil :)
Yani kalp yerıne sonszlk falan olsa gne nese dıcem de :)
Kıza 800 liralik saat aldim 2 gun sonra ayrildik. Diyecegim o ki ipneliğin lüzumu yok...
geri alsaydın hahhaha :D
Keşke zenciden alsaydim, harbiden ayıp etti yani, canı sagolsun... :)
Benim sevgilim yolda bir kere bisey alıyo bana hic 1 tl lik bisey bile almaz :( yine dua et almış düsünmüs bir sür tak sonra takma
Yolda değil o yılda olucak :)
ne kadar zamandır berabersiniz ki
Iki yıl oldu sadece bir hırka bide pırlanta yüzük aldı ikiside doğum günümde oldu durumu var ben pırlanta falan değil arada beni sevindirmesini istiyorum kücücük seylerle ama yok :(
Pırlanta yüzük aldı diye cok geldi gözüne heralde o yüzden almıyo ama erkek durumu varsa kızı arada sevindirmeli ben bile elimden geldiğince biseyler yapıyorum
ben hiç bisey yapmıyorum ama sevgilim her hafta bise alır :D
Ne güzel iste seni sevindirmeye calısıyo ben artık ümidimi kestim ne kadar kötü bisey biliyomusun insan kücük şeylerle sevindirmeyi bilmeli :(
burcu ne sevgilinin bakıyım :D
Kova
adam sana değer veriyor hediye alıyor senin yaptığına bak..
böylelerine bir şey almıcan
kadınlar işte :p
İçinden gelmiş sana hediye almış, eşeklik yapmış alarak.
ona beğenmiş gibi yaptım
Sevdiğim bana birşey alcak var ya dünyadaki en değerli eşyam olur o
ben ona nerdeyse hiç bisey almadım o bir cok şey aldı ama zevklerimi tutturamıyor bir sonra aldıgı şey odamda öyle duruyor..
sonuçta düşünüp almış hem o kadar kötüde değil zarif bir bileklik bence tak sakın kayboldu falan diyede yalan söyleme
Hediye alan bir adam bulmuşsun kılsızını arıyorsun.
Sana herşey müstehak...
zevkli olsun az
Çocuk ne güzel düşünmüş almış almayıncada düşüncesiz oluyolar dimi? Nesi varmış?
cocuksu biraz
Sonuçta seni düşünmüş ve almış bence öyle düşünmemelisin.
En azından yanındayken takarsın,, kırma çocugu
Kırmamak gerek. Onunla buluşmaya giderken tak en azından. sürekli takmanın da mantığı yok dersin.
güzel cevapp
;))
Alerji yapıyor de. Bileğimde kaşıntılar başladı de takma.
hahahaha olabilir :)
Kırmadan takmayacagını anlat. Hatta bazen tak bazen takma, baktın dikkat ediyor söylersin o zaman. Ama yalan söyleme, bence...
cok dikkatlidir kendisi hemen fark eder
tak kolunda dursun her şey gönlüne göre olmaz kaçırırsın böyle adamları daha afedersin ama nah bulursun değerini bil şimdiden ilerde acı çekme
allah korusun kaçırmıyım bitane o :D bir dediğimi iki etmiyo
Senin için adam hediye almış sende beğenmiyor ve takmak istemiyorsun siz bayanlar boylesiniz sizin aradiniz şey gidip kendiniz beğenmek o zaman hosunuza gider sizi allah doyursun
Siz zaten ne b.. u begendinizki. adam insan yerine koymus almis ama sanirim bileklik yerine biraz ot almasi gerekiyoemus odun
heee
Bence kötü değil kotu olmus olsa bile dusunmus almis dünyanın en igrenc bilekligi bile olsa takardim ben
sadece yanındayken takarım
Çok güzel bence! Ve ancak romantik biri ala bilir böyle ince bir hediyeyi...
Eminim sırf rengi sarı diye yadırgıyorsundur..
yok kalp var diye ve kalbi büyük diye. küçük sade şeyler severim ben
Kusura bakma ama hediye her zaman güzeldir. Hediyeyi eleştirmek bence mantiksiz
Düşünmüş olması ve alması seni mutlu edecek olan bu tak ya da takma ama belliki seni mutlu edemiyor yazık esas oğlanımıza..
yoo mutlu ediyor ilk kez böyle zevksiz bir seçim yapmış
Zevki iğrenç diyenlerin çoğu Kız arkadaşına böyle bir hediye alma girişimine bile girmemiş elemanlar.. Bileklik gayet güzel
güzel yorumun için tesekkürler. hiç almayan erkek mi olurmus ya. sevgilim cok kez aldı bana
Olur olıur :)
Sevgilim diyorsun, hediye diyorsun,, kusura bak istersen ayıp ediyorsun. Evet ayrıl çoçuğa yazık olmasın
hayatta ayrılmam herseyim o benim
peki :)
bence açık sözlü ol ama onu inctmeyck şeklde dile gtr şanslsn bn hiç hediye almadm:) karşı cinstn bunada şükret
defalarca hediye aldı.. ama arada zevksizliği tutuyor işte erkek milleti :)
onada şükret walla bn hiç hediye almadm ztn pek sevglm olmadı taklmyrm:)
aa gayet güzelsin olur alır :D
inş darısı başıma:)
takılmayacak kadar kötü değil :D onun yanındayken tak işte gönlü olsun
Bence hep tak sonuçta seni düşünüp almış. Yakışıyorsa problem yok.
buna para werilirmi ya. düşünüpte almasaymış daha makbule geçermiş
sorma sorma :D
çek kulağını bidahakne dha dikktli olur hem :)
söyle ve gidip birlikte beğenin sonuçta o almış sende takacaksan beğendiğin bişeyi takmış olursun
aldıgı yer sehir dısında malesef
beğenmediysen şakayla karışık söyle bence her zaman açık sözlü ol
kırılır bir daha alası gelmez insanın
almasın hediye mi istiyosun boşver
Ben beğendim bilekliği, gayet hoş düşünüp alması yeter bi' kere..
haklısında işte.. :)
Bnce tak kalbini krma düşünmüş almış. Onu yapamayanlarda var,.
haklısın canım. bende sadece bulsutugumuzda takarım diye düşünüyorum
Gzl😊
Neyi var, ne kadar zarif bir bileklik.. sizin gibilere hiç birşey almamak lazım...
cocuksu biraz küçük kızlara göre sanki
alırız begenmezsınız almayız kaba oluruz ahhh siz kadınlar
kadınlar zor..
Bence güzel gayet takmalısın ama sonuçta o kadar düşünüp almış :)
biraz cocuksu ama yanına giderken takıcam :)
Az önce bir kızda arkadşim hediye almıyor die üzülüyordu... hediyenin iyisi kötüsü olmaz. hediye adı üstünde.. yapmayın arkadaşlar biraz kıymet bilin ya
Kolyeye çevirme şansın varsa öyle tak derim. Ama harbiden zevksiz adammış. Neyse düşünüp almış en azından , kalp kırma onunlayken takarsın.
bende öyle yapıcam aynen :)
Siz kızlara çikolata fabrikası alsak çikolatalar güzel değil diye yemezsiniz. Bilmezsiniz ki çikolatayı değiştirmek sizin elinizde?
hahhahahahaha :D :D
Sevgilim bana ne alsa seve seve takarım. Abiye birşeyse onun hatrına spora bile giderken takarım hiç çıkartmam. Kalpten sevmek lazım
ben zaten onu cok seviyorum
Belki Adamın parası ona yetti size de yaranılmıyor ev araba serecek illa erkekler böyle sakız alsan bile mutlu olan kızları tebrik ediyorum.
yaşadığımız yerde ondan daha zengini yok
Kırma ilkte böyle ne biliyim gezerken şunu beğendim aa ne güzelmiş falan dersin oda anlarsa onu alır sana ;)
Valla Gayet Güzel Tarzın Olmaya Bilir Ama Sonuçta Sevdiğim Dediğin İnsandan Hediye. Kadın Dediğin Altın Takar Renkli İp Bileklik Değil
renkli ip bileklikler daha hoş valla
Yanina siyah ince bilekliklerde tak, belli olmasın cok. d zevksizmis ama ya :D
Bence o kadar kötü değil ayrıca seviyorsan yakabilirsinde zevk pek önemli olmaz
kötü olabilir ama berbat da degil yani düşünmüş olması yeter abartma bence
Çok tatlı bence en azından düşünmüş bu kadarını duşunemeyenlerde var...
Almayıncada niye almıyor
Adam düşünüp almış senin yaptığına bak
Benimde eski sevgilim altın rengini beğenmediğimi bilmiyordu öyle bir kolye almıştı doğum günümde ama o aldığı için aldığı günden sonra boynumdan çıkarmamistim takı ayrılana kadar :)
bende ikimizin ismi olan bir kolye takıyorum hep mesela hiç çıkarmıyorum :) ama bunda kalp olayını sevmedim ve kalbi büyük falan hoş durmuyor
Eğer hala birlikte olsaydık öyle bir kolye yaptırmayı bende düşünüyordum ama nasip yaa :) sen mutlu ol gerisi mühim değil:)
ne kadar zaman beraberdiniz :)
3 ay çıktık 2.5 aydan beride ayrıyiz
Dusunmesi bile yeter tak bence :) benim hoslandigim cocuk cikolata almisti hala yemedim sakliyom ama bir turlu acilamadi 😓
takıcam yanındayken sadece ama :) cikolata dedin de canım cikolata cekti şimdi kim gidip alıcak bu yagmurda kız
Sevgiline söyle alsin ya da benim kurumus kuflenmis cikolatadan bir parca vereyim eheh 😅