AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
Bir iki gün idare et sonra koptu dersin bir nevi kopartıcaksın yani aşkım koptu falan filan diye burun kırın et. Sonrasında uğraşmaz yapmak için sonuçta parasıyla aldı :D
olabilir bu bak :D burcun ne senin bakıyım :D
Aslan bundan ne çıkarıcaksın çok merak ettim :D
bence cok guzel keske benide dusunen biri olsaydi ve bana boyle bir hediye alsaydi. nankorsun iste nankor
Bence çok nazik bir bileklik ama sanırım sen daha gösterişli şeylere meraklısın ve onu gerçekten sevseydin gözüne çok hoş görünürdü.
şuncacık bilekliği taksan ne takmasan ne tak gitsin niye kırıyon adamı
o da dogru..
acikca begenmedigini soyle ama bileklik cok zarif ve hosmus neyini begenmedin
kalp falan 15 yasındaki bir kıza göre değil mi sence :)
sacmalama ben 22 yasindayim kalpli sey takarim ne var ki onda, 40 50 yasindaki kadnlar bile takiyo
Bnde birine gümüş almistim oda bana parfüm almisti.. Daha ne istion tak işde gayet hos
parfümde almıs bunun yanında :D
tamam işde daha ne istion :)
Onu kırmadan soyleyebilisen söyle ama kırılır diyosan sadece bulustugunuz da tak
bende sadece bulustugumuzda takarım diye düşünüyorum
O zamn oyle yaparsin
Açıkca söyle sonra git sat parasıyla beğendiğin bişey al.
aa cok bozulur valla
Bozulursa bozulsun, bozulursa koy gotune tekmeyi ya :D
Zevksizmiş herif :) Beğenmedim, değiştirelim de. En azından beğendiğin gibi bişey alsın.
bozulmaz mı ama
onu ben bilemem ki. Bana gelse sevgilim ben bozulmam. Beğenmesi hediyeden daha değerli bence.
burcun ne senin
Başak
Bir süre tak mutlu olsun sonra bir bakarsın çalınır bileginden düşer falan :D
aynen öyle :D
Maddi gücü buna yettiyse ve seviyorsan ama gerçekden seviyorsan SESİNİ KES VE BİLEKLİĞİ TAK ve onun zevkini geliştirmesi konusunda destekle
Soran kusura bakma valla bu yoruma katiliyorum
yaşadığımız yerde ondan daha zengin birisi yok. cok zengin. ama ben pahalı bisey almasını değil zevkli bisey almasını tercih ederdim mesela o kalbin yerine küçük zarif bisey olsaydı daha mutlu olurdum. of of 6. aya giricez hala öğrenemedi zevklerimi
Al karşına konuş
Çok begendim çok para vermesi benim için hiç önemli değil gerçekten seversem bir liralık olsa canım gibi korur çokta severek takarım kimi bulamaz kimi de kıymet bilmez yazık sevgiline
açıkçası bende begenmedim. gerçegi soyleyin altınsa bosa yatırım yapmıs.
Bilekliği al ve yut nerde derse mideme yolladım dayanamadım dersin
sevdiğim insan bana böyle bişey alsa çirkinliğini görmem bile takarım bir daha da çıkarmam
İncecik bişey zaten hatırına taksan nolur? Hem hediye sevdiğinden oldumu beğenilmezmi ya :S
sevgiyle hediyenin ne alakası var ya seviyorum ama gözüm kör değil yani. ayrıca ince falan da değil kız öküz gibi kalp var :D neyse artık yanındayken takıcam
Koskocaman dediğin küçücük bişey ya :D
İsterse çakıl taşı olsun bileklikte önemli olmalı böyle düşünmen kötü çok kötü
ben görünüme önem veririm. bunun sevgiyle alakası yok
Hı-hı
Gayet guzel. git bir cift bileklik al sevgilininde takabilecegi. onlari takarsiniz.
aa bu cok iyi fikirmiş bak
Sevgililer icin bileklikler satiliyo git al :)
dikkat et sırf bu bileklik için seni kaçırmasınlar bea
yok artık :D
ulan dünyayı ayaklarınıza sersek bide arkasını çevir dersiniz varya bırakın gidin ya samimiyetsizler sizi
Daha önce birçok künye gördümde böyle çirkinini ilk defa görüyorum
valla bende beğenmedim ya askım cok tatlı durdu diyo bide :D
Dusunmus almisssss sende var ya bizdr bir laf vardir da ayip syleyemedm :)
söyleme :D
Anladm dmi aslnda kotu bse degl ama ayip. d
okadarda kötü değil çocuk seni düşünüp almıs yanına gittiğin zaman tak nolcak.
bende öyle yapcam canım kötü olsada artık kazağın altına falan :)
Bu ne böle sevgilin ne kullanıyo Allah aşkına söle b
kötü dimi allah askına sen söyle bari ya :D
sorsaydın hangi korku flimnin aksesuarını aldın die
bu bileklik kaleciy le karşı karşıya golü kaçıran forvet gibi bu ne be
Seni kandırmışlar bu halhal de ayağına tak. Kimse üzülmesin.
hahhahhah :D
Begenmis gibi yapıp takmalısın. Bir kere gururu kırıldı mı bilekligi geçtim yanında olmasını cok beklersin. :(
Katılmıyorum. Dünya görüşünüz nerede sizin? Beliki çocuk modern düşünerek zarif bişeyler almış, Aldığına dua et.
Hediye alinsa bir dert alinmasa bir dert git acik acik soyle begenmedigini
e bozulmaz mı
Ben bozulmazdım begenmek zorunda değilsin onu bilmiyorum bozulur mu bozulmaz mı
kız şu an bilekleğin güzel olduğuunn söylenmesinin beklentisi içerisinde :)
hiç kimse beğenmedi benim gibi?
Valla birşey diyemem ama nezaketten birşeyler yapılabilir :)
Belki kolunda guzel olur yani o kalp zaten dondügü icin gozukmez bile. tak gitsin.
Adam seni sevgili yerine koyup hediye almus sen dudak bukuyon almasa almadi sersi n bu kizlari anlamak mümkün deyil
ama azcık zevkli olsaymış
Ne yapsa yaranamaz bu çocuk sana düşünmüş almış tak işte neyin eksilir
birdaha sevgiliye hedıye alanın taaaaaaaaaa * kkkoysun cumle alem... rahatladınmı
Sade ve güzel bence tak ne var düşünüp almış demen gerekirken yakiniyosun
Nasil olursa olsun sevdgm almissa takardim ben hic cikatrmazdim hic
Ben olsam beğenmesemde takarım alınan var alınmayan var abi :D
abimin bilekliğini askere gittikten snra kıyafetime uysada uymasada hergün takmıştım
her bileklik her kıyafete uygun olmaz de geçiştir hem kalbini kırmamış olursun. o ne öyle sürekli tak diye ısrar etmek ne demek saçmalık.
sende ona kullanmak istemeyeceği bir hediye al :) zaten ikinizde zamanla kullanmazsınız:)
ben zevksiz şeyler almam :D
Güzel bir jest yapmış çocuk bence takmalısın ayrıca güzel yani
14 yasındaki bir kıza göre güzel
abartılcak kötü tarafı da yok yani ve ara sıra tak görsün kırılmasın o kdr düşünüp almış
hep tak diyo :D yanında takcam sadece bende
evet o da olabilir ama kötü değil hedyesi de bundan kötü hediyelerde grdüm :)
Onla buluştuğunda tak o beğenmiş almış kırma kalbini
Bu ne zevksizlik ya bunumu almış... bence git incitmeden söylemeye çalış
yok ya o zaman da üzülür
acıkca söle begenmedim de hediyeni takmıcam de (bidahada b*k alır hediye sana)
aaa ama alsın :D
Nolcak ya sevmiyomusun sevgilinin tak gitsin hediye deilmi sakın söyleme :)
söylemedim bende canım zaten alınır diye. yanındayken takcam :)
Bence söylemelisin hoşuna gitmediğini sonucta bunu o takmıcak sen takıcaksın
o zamanda bozulur ama
Ulan benim sevgilim cignedigim sakizi sakladi sen bilezigi mi takmiyon
iğrenc ya o ne kadar varoş bir hareket midem kalktı
Ya bir sktr ol git a q mali sen ne anlarsin angut varosmus cok zenginsin de ne boka yariyo sen kadumun mali
Tarzım degil de veya bu hep takılacak bir sey degil de
yanında takarım arada işte :)
Bence söle siz yolun başındasınız sen söylememekle inşaattan malzeme çalan usta ile aynısın sonuç HÜSRAN olur...
Bnce cok guzel hem sevmediysende tak sonucta sevsigin insanin hedyeai ayip olur soylersen
Bence o kadar da kotu degil ben olsam takardim, takmalisin uzulmesin sevgilin :|
Neyin kafasını yaşıyorsun? Sevdiğin insan almış bence beğenmesen bile değer verip takmalısın
Böyle gösterme sadece koluna tak güzel mi görünüyor biz karar veririz
Keşke ortada o kalp yerine daha zarif birşey mesela sonsuzluk işareti olsaydı daha iyi olurdu yani:)
beğenmen gerekırdı gerckten sevıyorsan.
gercekten seviyorum ama kör değilim gercekten kötü varoş cocuksu
seni düşünüp almış cocuk tak tabi
yanında takıcam
ne kadar oldu çıkmaya başlıyalı :)
5 ay :)
Wc ye düştü de :D ahahahj
Cok güzel ama cocuk düsünüp almis
güzel değil.. ama düşünüp alması güzel.
kaybettim deme kırılır düşürdüm de
sadece yanındayken takcam