Deprem esnasında Getirilen Tekbirler neden bir kesim insanı rahatsız ediyor?

Gündem bu mu şimdi arkadaşlar? Allah'ın ismini zikretmek neden böyle rahatsız edici geliyor onlara ya adam enkaz altından çıkıyor kuran okuyor halay mı çekecek bu insanlar tabi ki de kuran okuyup dua edecekler oradaki AFAD görevlileri bunları bilmiyor mu zaten işin profesyonelleri öyle yazmakla olmuyor niye böyle anlam veremiyorum sizin bu konuda fikriniz nedir?
Deprem esnasında Getirilen Tekbirler neden bir kesim insanı rahatsız ediyor?
Deprem esnasında Getirilen Tekbirler neden bir kesim insanı rahatsız ediyor?
Cevapla