Depremzedeler kendi hataları yüzünden bu durumda iken bunun için yaş tutmamam beni gaddar birisi mi yapar?

Evin depreme dayanıklı olduğunu bilmemelerine rağmen kalan onlar kaçak binaların yapılmasına izin verenler onlar özetle ucuza getirilen çalıntı dandik binalarda kalıyorlar o binaları koruyan ray sistemleri bile yok ben bunu yıllardır söylüyordum köprü mültecilere yapılan veya dini kurumlara yapılan yardım yerine ev ve üretim yapılmalı uzmanlar bile 10 yıl içerisinde büyük deprem olacak diyor diyordum fakat adeta kimse takmadı siz birlik olup ses çıkarsaydılar bu durumda olmazlardı

Güncellemeler
+1 yıl
Bütün binalar yıkılıp raylı sistemli sağlam binalar dikilmediği sürece hep aynı şeyler olacak
Güncellemeler
+1 yıl
Mültecilere para yedirilmesine ses çıkarmayan onlar aynı şey başka şeyler içinde geçerli denetim yapmayan hükümet fakat tek suçlu benim olaya gel mültecilere dini kurumlara vs verilen para yerine kendi vatandaşıma 0 raylı ev yapılmalı dediğim için hakkınızı arayın dedim diye suçlu oldum😂
Depremzedeler kendi hataları yüzünden bu durumda iken bunun için yaş tutmamam beni gaddar birisi mi yapar?
Cevapla