AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
üzülüyorum sana.. bunun için neden hesap açtın ki kendi hesabından sormaya yemedi mi? o g** yok mu sende?
Anlamını çarpıtmışsın.
carpitma yok. iyi arastir
"Sadakatsizlik etmelerinden çekindiğiniz kadınlara gelince; onlara önce öğüt verin, sonra yataklarında yalnız bırakın, (ille de dövecekseniz) bunlardan sonra dövün."
+1.. ;)
Anlamak istedigin gibi anliyorsun, her ne kadar sana bunu anlatmaya kalksakda anlamazsin.
Nedir senin amacin bir bitmionuz
Elin oğlu araştırıp Dinimizi kabul ediyo bu sapiklar bildiği halde inkâr ediyo. Allah herkese akıl vermiş ama bunların işine gelmiyo çünkü günah işlemek daha hoş geliyo bu embesillere
Cehenneme odunda lazım sonuçta.. dikkatlice okusaydin bak sen ve senin gibilerede işaretler var.
eger tam tersi erkek yaparsa cennetlik mi oluyormus
yorum yapsam fikir ayrılıkları çok olcağı için hiç gerek yok
Aynen bende sadece okuyorum.
doğrusu bu :)
Kadınları galeyana getirmek için yapılmış, amacına ulaşmış bir çalışma ve çarpıtılmış sureler. :))
Kurana fazla takilmayim. Ya kafayi yersiniz ya da katil olursunuz benden saoylemesi
yanlış... islam dini mantık dini ve akla yatkın şeyler yazmıyor burada!!!
yanlış mantık dini değildir
uyanın artık yıl 2014 :/
islamda mantıksız olan tek bir şey gösterin buyrun, dinliyorum..
mücadele suresi 12. ayet: Ey inananlar, Peygamberlere gizlice konuşacağınız vakit, konuşmaya başlamadan bir sadaka verin; bu, sizin için hem daha hayırlıdır, hem de daha temiz; bulamazsanız artık Allah, suçları örter, rahîmdir.
mücadele suresi 13. ayet: Gizli bir şey konuşmanızdan önce sadakalar vermekten çekindiniz mi? Bunu yapmadığınıza ve Allah da sizi affettiğine göre artık namazı kılın, zekâtı verin Allah'a ve Resûlüne itaat edin. Allah yaptıklarınızdan haberdardır
allah koydugu bir hukmu geri alirmi @zzz00
ah benim zekasına kedi işeyesi neferim ateyizim ahh
İslamiyette kadın erkek eşitliği yok 2. plandayiz bu bilindik bir şey zaten.
evet biliyordum ne oldu sen yeni mi öğrendin daha?
Senin anlattıgın hangi din kardeşim.. ?
izlam canım :)
İzlammış :D
Bn islamiyetin böyle oldugunu bilmiyordum ne garip.. saçma sapan ayetler yazıyorum diye kendi uydurdugun seyleri gelmiş burada soru diye soruyorsun.. yazık
sdahsgf
Herkes kafasına göre yorumlar şimdi..
Daha doğrusu işine geldiği gibi
sizin yorumunuz nedir?
Genelde ağır yorum yaparım burada kimsenin tatavasını çekemem o yüzden yorum yapmayacağım.
evet bu cevap bile ağır oldu zaten :)
aradan seçmece yapmayıp tamamını okusaydın eşine insan gibi davranman gerektiğini anlardın.
Tam olarak böyle değil herkes farklı yorumluyor.
hak dinse eger farkli yorumlanamaz.
Kusura bakmayın ama yorumluyorlar işte. Bunu okuyup nice şerefsiz erkek var karısını dövmenin bir b*k olduğunu sanan.
Ulan salak hak dinle ne alakası var. İkimiz aynı bayana bakarız sen güzel dersin ben güzel demem. Bu görecelidir. O adam o ayete bakmış öyle yorumlamış türkçeye başkası bakmış öyle yorumlamış türkçeye bu arada arapça olmadığını biliyorsundur umarım ayetlerin.
hay yaşa :D
iyide burada siz ayetleri saptiriyorsunuz resmen
+1 aynen.
@bluegirll eyvallah
Tesla seni görse utanirdi o kadar söyleyeyim.
Ya zekimurene ne demeli
Soruyu şikayet ediyorum.
Bilmiyordum öğrendim
Allah razi olsun
sopa yemeye devam
Hiii
obur dunyada goruruz sizin bılınçlı götünüzü
Şeriatla ilgili ayetler çok daha fenadır,
He ok ok der geçerim ben buna.
sopa yemeye devam edersin o zaman
Pardon?
DOĞRUSU BUDUR ;
NİSA 34 : Allah'ın insanlardan bir kısmını diğerlerine üstün kılması sebebiyle ve mallarından harcama yaptıkları için erkekler kadınların yöneticisi ve koruyucusudur. Onun için sâliha kadınlar itaatkârdır. Allah'ın kendilerini korumasına karşılık gizliyi (kimse görmese de namuslarını) koruyucudurlar. Baş kaldırmasından endişe ettiğiniz kadınlara öğüt verin, onları yataklarda yalnız bırakın ve (bunlarla yola gelmezlerse) dövün. Eğer size itaat ederlerse artık onların aleyhine başka bir yol aramayın; çünkü Allah yücedir, büyüktür.
Burada ne diyor mallarından mehir ve her türlü harcalamada bulunması sebebiyle üstündür başka bir üstünlük söylüyor mu?
Ee ne demek istiyorsun ?
hee nah ananda öyle diyodu hı hı
Gerçek islam bu değil (Kafirün 16)
Seni. karım yapip yatkta dovmek. istiyorum
çarpıtma lan...
kuranda yazan aynen bu, isteyen bakabilir meallere.
kuran ne diyosa doğrudur diyelimki dövün dedi kötü bişey yaparsam dövsün kocam beni...
Ona bişi diyemeyiz senin hayatın :)
mazoşist bir arkadaş @tamamsus :)
:D:D ahah
Dövün ne ya öyle bişi olamaz
e var işte
Okucam en yakın zaman da
bence de oku
Okursam dinden çıkmayayim?
aklınla mantığınla okursan gercekleri görürsün.
hee öyle mi.. ne güzel. d
beyinsiz mahlukk!
Uydurma ya
açıp okudun mu?
DOĞRUSU BUDUR ;
NİSA 34 : Allah'ın insanlardan bir kısmını diğerlerine üstün kılması sebebiyle ve mallarından harcama yaptıkları için erkekler kadınların yöneticisi ve koruyucusudur. Onun için sâliha kadınlar itaatkârdır. Allah'ın kendilerini korumasına karşılık gizliyi (kimse görmese de namuslarını) koruyucudurlar. Baş kaldırmasından endişe ettiğiniz kadınlara öğüt verin, onları yataklarda yalnız bırakın ve (bunlarla yola gelmezlerse) dövün. Eğer size itaat ederlerse artık onların aleyhine başka bir yol aramayın; çünkü Allah yücedir, büyüktür.
Burada ne diyor mallarından mehir ve her türlü harcalamada bulunması sebebiyle üstündür başka bir üstünlük söylüyor mu?
Bana uydurma gibi geldi ya inanmıyorum kadınları dövün falan komik yani hem senin uydurmafigini nerden bileyim
Bilmeyen mi var yahu
varmis baksana yorumlara :) boyle siddet iceren bir dine inaniyo insanlar. hele de kadinlar :/
:) bende inanıyorum ona göre.
Dunyada hangi din siddet icermezki uc buyuk dindede seriatin varligi gecerlidir. İnsanlar eger korkutulmadan ya da laftan anlayan sevgi ile herseyi cozen bir yaratik olsaydi HİCBİR ZMN CEZA HUKUKLARİ OLMAZDİ ya da AYNİ ACİDAN BAKİLİNCA CEHENNEM OLMAZDİ HADLER OLMAZDİ ama var cunku acı insanları silkelettirir herneyse inanana bir ayet yeter inanmayana ciltler getirsen yine inanmaz allah onlarin kalplerindeki hastaligi arttirmistir
Ben gorevimi yaptim inanacaginizi sanmam ama allah hidayet eylesin der geceerim!
Biliyordum
Bu nedir ya
ojen batsın Pakize:)
Sanane haci
Biliyorum..
meal kimin?
sorana ait meal :d
mealin kimin olduğunun önemi yok aslında. farklı yorumlanabiliyosa, kuranın değiştirilemeyeceği, değiştirilmesi ihtimaline karşı allahın koruması altında olduğu ilkesine ters düşer.
@nikola_tesla
"mealin kimin olduğunun önemi yok aslında. farklı yorumlanabiliyosa, kuranın değiştirilemeyeceği, değiştirilmesi ihtimaline karşı allahın koruması altında olduğu ilkesine ters düşer. " valla biz Müslümanlar olarak her yazılana Kur'an'ın türkçesidir, doğrudur amenna diye yapışmıyoruz kusura bakma. haa bir cümlenin yoruma açık olması da Kur'an'a ya da Allah'ın sözüne ters düşmez, bu cümlen komikti kabul et. biz "ümmetimin ihtilafı rahmettir" diyen bir Peygamber'in ümmeti ve “düşünmez misiniz”, “düşünenler için deliller vardır” ifadeleriyle insanı derin düşünmeye, tefekküre yönlendiren bir Yaratıcı'ya sahibiz. sen kafanı yorma.
@bluegirll hahaha helal sana yeminle. :*
peki @bluegirll hangisinin doğru olduğuna nasıl karar veriyon. bize de söyle de biz de inanak :p
@nikola_tesla çok basit. sizin gibi bulduğum meala yapışmıyorum beyefendi. bir müfessir'in belli özellikleri vardır. bu kriter dışındakileri kusura bakma ben müfessir falan saymam. ona kalırsa oryantalistlere ait mealler var, hatta yahudi din adamlarının Kur'an üzerine yazdıkları mealler var. fakat bunlar sizce ne kadar doğru mealler olabilir? objektiflik içerir mi? siz de anladınız sanırım sizdeki ilginç hali.
@bluegirll
Tabiki siz isinize yarayan Meale inaniyorsunuz, digerlerini inkar ediyorsunuz.
Sizin hangisi daha dogru meal karar verme olayiniz bu.
1400 seneden beri Müslüman toplumlarinda kadinlar 2. sinif insan olarak davraniliyor, dayak ve siddet görüyorlar ama dogru siz haklisiniz bunun nedeni tabiki Islam olamaz degil mi?
Siz Islami ana dili arapca olan Araplardan daha iyi biliyorsunuz tabiki buda ortada...
Islamin birinci sarti cehalet ikinci sartida inkardir. Siz burada 2. sartini gösteriyorsunuz.
@kaplan24 cahil kepcuk islam dini hic bir zaman kadinlara 2 . sonif muammelesi yapmamistur aksine kadinlarin halkini korumustur
@türkçü209
Lütfen Dinini ögren... bu cehalet cekinilmez...
@Kaplan24
"1400 seneden beri Müslüman toplumlarinda kadinlar 2. sinif insan olarak davraniliyor, dayak ve siddet görüyorlar ama dogru siz haklisiniz bunun nedeni tabiki Islam olamaz degil mi?" evet, İslam olamaz. kişilerin yanlış dini telakkileriyle ben İslam'ı öğrenmem ve İslam bu değil zaten ısrar etmek sizin gibilerin hobisi, bu konuda tartışmayacağım.
"Siz Islami ana dili arapca olan Araplardan daha iyi biliyorsunuz tabiki buda ortada..." beyefendi, dilin anlaşılması için illa o dille doğman gerekmez. haa yani Kur'an'ı anlamak için de Arap olmaya gerek yok. eğer öyle bir algınız varsa her sene ygs sınavlarında vs. milletimiz Türkçe den sınıfta kalmazdı. okay?
cehalet ve inkar dediniz de bu kavramlar bana sadece nankör insanları hatırlatıyor. evet anladınız.
çok tatlısınız fakat bu sevimliğinizi başkasına gösterin, çünkü ben yutmam.
@kaplan25 dinimi gayet iyi biliyorum
@bluegirll
" beyefendi, dilin anlaşılması için illa o dille doğman gerekmez. haa yani Kur'an'ı anlamak için de Arap olmaya gerek yok. eğer öyle bir algınız varsa her sene ygs sınavlarında vs. milletimiz Türkçe den sınıfta kalmazdı. okay?"
Bu konuda kendinizi böyle mi kandiriyorsunuz? Cok ilginc Müslümanlar Inkar etmek icin cesit cesit bahaneler uyduruyorlar.
Lütfen... kendiniz bilem inanmadiginiz sacmaliklari, bana inandirmaya calismayin.
Anadili Arapca olan Araplar, 1400 seneden beri Arapca olan Kurani yanlis okuyorlar ve anliyorlar.
Iranda Seriat yok onlar Arapca bilmiyorlar, Sudi Arabistanda Arapca bilen yok.
Türkler Arapcayi Araplardan daha iyi anliyorlar. Cok sagolun aydinlattiginiz icin. :)
resmen bonzai bu inananların kafa :D
ne alaka öbur dunyada göreceksin gercek yolu hatta son nefeste goreceksin
@Kaplan24 yok tüm tüm Türkler anlıyor demedim, tabii sizin gibi istisnalar var.
@nikola_tesla ve @Kaplan24 İslam'ı düşünmek ve ayetleri anlamak size kalmadı. dağılın.
Dövün onları he. Vay
gelin hristiyan olak
valla daha mantıklı
Putperest pç