AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
banada geldi nie psikolojin bozuldu alt tarafı cinlerin bir türü
Cin iişte ötesi var mı sanki iyi bişeyy
ben 1 yıl kastamonunun bir köyünde yaşamak zorunda kaldım ailem memur o yüzden karşı bbazadada kardeşim yatıyo benim arkam dönük biri dikiliyo kardeşim senmisin dedim ses yok ben durumu yemin ediyorum çaktım aynadan bakıyorum simsiyah bulut gibi böle arkamı döndüm üstüme dogru bir agırlık çöktü böle bogazımı sıkmaya başladı sabah ezanına kadar devam etti sonra bunu anlattım komşunun biri dediki o evde sizden önce biri öldü hee bide ben karabasana küfrettim
Sen daha çok korkuttun valla beni aferinnn işte bak böyle oluyorrrr bunlardan sebep korkuyorum peki onlar daha gelmeden de korkutuğumu anlayabilirmiler?
anlarlar ben bigün evde tektim ışıkları kapattım dedimki sana yemin ederim bak dedim bak kardeşim her kimseniz benim sizle kişisel hiç bir sorunum yok hani benle neden oynuyosunuz bilmiom küfretmedim dalga geçmedim hani nedir yani böle gelip gelip bir hareketler çık karşıma deki sen böle böle yaptın bizim gururumuzla oynadın bende eyw derim korkut cinsen cinsin banane benimi buldum dedim zaten benim için varketmez dedim derdim 3tü 4olur
böyle gelip hölü mölü nie geliyosunuz dedim
Eeeeeeee? sonra
bak kardeşim bana inanmak zorunda deilsin ama sana şunu söliyim bunların kafasına bot gibi bişey geçirenleri var onlar laf dinlemez böle belki görmüşsündür kafa bot gibidir
Onlar daha geldilermi?
kafası bot gibi olanlar nasıl diyim 2 kez geldi bana en kötüsü onlardır kardeşimde biliyo anlattım kafası bot gibi ya nasıl anlatsam bak şöle düşün kafana bot geçiriyosun bagcıkları varya o agzın bide gözlerin var
Cevap vermedilermi hiç? ve geldilermi yani sen karanlıkta onlara öyle diyince
yok 1 gün sonra geldiler yani geldi kafası bot gibi olan zaten onalr tek gelir bak ne diycem sen tam uyku ile yani tam uyumaya ramak kala gelmiyolarmı? işte onlar tam o zayıf anında gelirler ve kafaları bot gibidir zaten bakamassınki kafalarına çünkü kafası bot gibi nasıl desem çok korkunç
İşte uyku felci tam olarak bu zaten arkadaşlar nırakın cini şeytanı ya :(
Vücud felç olur
Uçuyormuş hissi yaşanır
Göğüste baskı
Boğulma hissi
Bir takım sanrılar veya rüya
o zman kafası bot gibi olan arkadaş kim
1hafta önce bugun uyuyodum yan yatarım hep uyandım dümdüz yattım ama içeri gitcektim sonra uyudummu tam hatırlamıyorum kalkmak istedim kalkamadım üzerimde hiçbişey yoktu oysa yorgandan başka resmen felçli gibiydim en ufak kıpırdama yoktu ağzımı açtım bağırcam yok bağıramıyorum içerden annemin sesini duyuyorum neyse en sonda kalktım ama yürüdüğümü hatırlamıyorum koridora kadar kalktığımı falan koridor karanlık salonda televizyon ışığı tek yanıyo ayaktayım ama yuruyemıyorum sankı arkadan biri tutmuş beni yürüyemiyorum el hissetmiyorum ama en sonunda kalktım yerımdenki odamın kapısı kapalı bıraktığım gibi
Kafası bot gibi dediğin şey sanrı işte bunun yerine herkes baöbaşka şeyler görür. Bizim kültürümüz de bunu hep cin olarak görür. Alman olsak cadı görcektik. Bu kadar basit olay
ben uzun zmandır görmüyom ayrıca kafası bot gibi olmak delilik karakteridir
Cocuklukta olan bir durum. Her gece perdenin arkasindan kara bir golge cokerdi pencereye:-)) beni seyrederdi. Psikolojik
ses çıkarırmıydı
Sadece yan yat bir daha olmayacağına garanti veririm. Banada olmuştu artık hiç olmuyor , sırtüstü yatma.
1hafta önce bugun uyuyodum yan yatarım hep uyandım dümdüz yattım ama içeri gitcektim sonra uyudummu tam hatırlamıyorum kalkmak istedim kalkamadım üzerimde hiçbişey yoktu oysa yorgandan başka resmen felçli gibiydim en ufak kıpırdama yoktu ağzımı açtım bağırcam yok bağıramıyorum içerden annemin sesini duyuyorum neyse en sonda kalktım ama yürüdüğümü hatırlamıyorum koridora kadar kalktığımı falan koridor karanlık salonda televizyon ışığı tek yanıyo ayaktayım ama yuruyemıyorum sankı arkadan biri tutmuş beni yürüyemiyorum el hissetmiyorum ama en sonunda kalktım yerımdenki odamın kapısı kapalı bıraktığım gibi
dediğim gibi sırtüstü yattığında olur sadece , sen beni dinle yan yatmaya alıştır kendini sonra çok rahat edersin. etkisinde de kalacaksın çok normal ama sen normal günlük hayatını yaşa bir süre sonra unutulup gidecek. daha yeni olduğu için bu kadar korkuyorsun ama herkesin başına gelmiştir şimdi hatırlayan yok. sen sıkıntı yapma
bana da oluyo bazen ya özellikle gusül abdesti almam gerektiği ve almadğmda flan bazen de çok yorgun olduğm zmn piçlr özellikle yorgun ve güçsz olduğmda geliyo normlde ben dha güçlüym :D Fitness artı kickbox yapıyorum :D
Yatmadan önce felak, nas ve ayet'el kursi oku birer kez ve tüm vücuduna üfle.
bana da musallat oluyordu hatta anlatamam burada yaşadıklarımı gördüm bile karabasanı kurtulmak istiyorsan deneyimimdir çengelli iğne bağla yatağının bir kenarına ve muhakkak ayet-el kürsü yü oku sana dokunmuyacaktır
Hergün yaşıyorum alıştım artık çaresi yok gidene kadar dua oku içinden
Yatmadan önce 3 İhlâs 3 felak 3 nas 3 fatiha 3 ayetel kursu oku. Kelimei sahadet getirip sağ yanina yat. Uyuyana kadarda selavat getir
Çok yorgun yatma ve sırt üstü yatma. Hiçbişey olmaz. Korkulcak bişey yok. Olunca gözlerini kapa hemen geçer. Cin min alakalı değil.
Seni akşamları vampirlerin ruhu ziyaret edio inanbana onlarda şeytanın müritlerinden okulda felan sürekli sana bakan biri varsa git sor ne bakıosun olm die
Yatakta yatarken düz yatma yani gözlerin tavani gormesin. Yan yat. Karabasan zaten hamile kadinlara ve genclere cok gelir.
Bende 18 yaşındayım işte
Ben çocukken görürdüm beni mağarada gözümü tam axilmazdi kısık olurdu bi varlık bana yaklaştırdı ben hiç korkmazdim birden kesildi sonra. ABDESTLİ YAT Allah'a Tam inan isini Allah'a bırak o halleder
Uyku felci falan degil. yasamayan bilemez bana da oluyo sabh ezan okununca tak uyaniyorum valla nen alisdim artik korkmuyrm ya alis ya da abdest al ayetel kursiyi oku yat gelmez.
1hafta önce bugun uyuyodum yan yatarım hep uyandım dümdüz yattım ama içeri gitcektim sonra uyudummu tam hatırlamıyorum kalkmak istedim kalkamadım üzerimde hiçbişey yoktu oysa yorgandan başka resmen felçli gibiydim en ufak kıpırdama yoktu ağzımı açtım bağırcam yok bağıramıyorum içerden annemin sesini duyuyorum neyse en sonda kalktım ama yürüdüğümü hatırlamıyorum koridora kadar kalktığımı falan koridor karanlık salonda televizyon ışığı tek yanıyo ayaktayım ama yuruyemıyorum sankı arkadan biri tutmuş beni yürüyemiyorum el hissetmiyorum ama en sonunda kalktım yerımdenki odamın kapısı kapalı bıraktığım gibi 8gündür olmuyo tüm duaları ediyorum annemlerle gece lambasıyla yatıyorum ve ben uyurken hiç uyanmazdım bu olaydan beri sürekli uyanıyorum ama ne kmseyi görüyorum ne ses nede bir korku sonra tekrar uyuyorum
Kimse gozukmuyo zaten bagiriyosun bagramiysun kalkdgni gorysun kalkmiyosun aslinda o anda sure okumaya basla isde pskolojini bozck bsey yok sure oku gdyo ztn cidden rahat ol cok dusunme
Bismillahirrahmanirrahim... senin ilacin sadece allaha sigin
Karabasanlar gerçektir ama bence sana bişey yapmazlar. Dua et namaz kıl geçer..
Ya ben okumadan uyumam mesela. Bazen de duanin sonunu getiremem icime sıkıntı coker.
Sen hiç yaşadınmı bende okuyorum fatiha ihlas ayetel kursi felek nas şeytan sureleri
Yasamadim hayir. Yani birini gormedim. Ama uykuda cok kasildim. Hareket edemedim uyanik oldugum halde. Boyle ölüyomusum gibi hissettim. Uzun zamandir olmaz ama.
aynen bende öyle kmseyi görmedm bağıramadm kıpırdayamadım
Bence psikolijik bir seydir. Yani oyle dusumuyorum. Eger bu siralar stresliysen olabilir.
Korkunun üstüne gitmelisin yani korkucağını düşünme1 işte film falan izle kafanı dağıt aklınana getirmemwee çalış
yatağının etrafına bir bak bakalım kutsal bişey var mı yatağının altına filan bak bakalım ekmek kırıntısı fila nvarmı
Karabasan diye bişi yok 😄 yüz ustu yatınca bana da oldu kaç kez geçici felç oluyosun o kadar
Ya arkadaşlar tamam uyku felci var benim yaşadığım uyku felci diğer adıyla karabasandı evet ama tanıdıklarım varr onlar bin beterini gördüler kısa boylu adam olarakmı gören ararsın gölge olarakmı yaşayanlar anlattı bunları bana kabusta değil bunları düşündükçe piskolojim bozuldu işte boğuyolar falan neler neler cinlerden cidden keşke basit olsa uyku felci gibi bazısında hareket ediyosun falan ama o karabasanla mücadele içinde oluyosun aşırı güçlüymüşler herkes benim kadar basit görüp şanslı olmuyo bide dua edince geçende var geçmeyende değişiklik gösteriyo
Yahu uyandığımda zaten net goremiyosun tamamen hayal urunu. Bendede oldu 4 kez ama bak bişi yokmuş 😄
o dediğin uyku felci kardeşim. tavsiyem bir uzmana gitmen ayrıca yine yatmadan önce abdest alıp dua okuyup öyle yatman
Ayy benimde basima geldi bir keresinde varya o kadar gercekciydiki uyandim kendime gelemedim zorla uyandim :)) sonra nas suresiyle felak suresini okudum hergun yatarken bir daha gormedim sukur :))
Her yataga girdiginde bildigin dualari et ben oyle rahat uyuyorum biara 1 hafta falan dua etmemisdin bende cok acayip birsey gordum :/ o yuzden dua et
BESMELESIZ VE SIRT USTU YATMA YORGAN VEYA BATTANIYENI KAFANA KADAR CEKME YORGUNLUK VE STRESTEN DE OLABILIR COK FAZLA HERSEYI KAFANA TAKMA HELEKI KAFANA OYLE SEYLERI HIC TAKMA
Yav, her konuyu dine bağlamayın. Psikoloji bir sorunun olabilir, psikoloğa görün.
aynımı durumu bende yaşadım çaresi yok galiba ve üc harfli gördüm rüyamdamı gercekmi hala etkisindeyim
Nasıl gördün sen
camın dışından bana seslendi bende yan cama gel dedim hayır sen gel bak ne göstercem dedi üzerini açtı 4 tane göğüsü vardı besmele çekince kayboldu
ohaaa kadınmıydı
genç kız ama rüyamı gercekmi kestiremiyorum
goguslerı güzelmydi :DDD
valla dikkat edemedim o kadar gene gelirse bakarım
sesi nasıldı peki ve başta nasıl seslendi sana
cama vurdu ona irkildim ben zaten perdeyi ac diye seslendi başta
ya bu millet neden hep farklı kötü garip şeyler görüyor yaa
ilk defa başıma böyle bişey geldi bu gecen hafta oldu
oyy çok fena yaaa yaşın kaç
30 körpe değilim
Bayada büyüksün bende 18 yaşındayım 8 gün once oldu ama bence benmki uyku felciydi ve dümdüz yattım dye oldu
bilmiyorum bilinç altımı yoksa gercekmi
Inancin varsa yatmadan once hep ayetelkursi oku. Tum kotuluklerden uzak olursun.
ekmek kırıntısına yatmıssın her aksam besmeleyle uyu surelerı oku ıcındekı sana seslenır boymaya calısır ama dıre surelerı bılıyorsan ayetel kursı oku gece yatmadan
banada bikere olmuştu böyle kalkamamıstım uyandıgımda gögüs kafesimde agrı bile hissetmiştim beee bide sabah kalkıp aglamıstım anneee karabasan geldi diye ahahahah:D ama sonra korkmamaya basladım sonucta dua edip yatırouz bişey olmazz :))
Beni mi gördü acaba :(
https://hizliresim.com/dqNOaQ
Kıçını açık bırakıp yatmasaydın böyle sorunlarla boğuşmuş olmıycaktın :)
Hayır yorgan üstüme kadar çekiliydi açıkta yatmam
bunları düşünme abdestini al dualarını oku yat hiç bir şeycik olmaz Allah'a sığın bir zaman sonra karabasana da alışırsın hem :)
Yaşamayan bilmez bunları bende yaşadım yatarken besmele çek 3 gulhu 1 elham oku çok faydsını görceksin
Sen nasıl gordun
Yatarken durup dururjen kapıyı açanlar gece aynada kendim yerine acayip yüzler görme daha çok kötü şeyler gördüm hiç uyuyamazdım ufaktm babamın yannda bile uyuyamazdım çok hocalara gittim okuttular sonra düzeldim unuttum hepsini ben çok şeyi hatrlsmıyorum abim anlatr bazen halimi
sende gerçek karabasan ben düşündümde benmki uyku felci
Valla şaka falan yapmıyorum çok insan inanmaz hocalar cin var içinde derdi
O nasıl bişey
hiçbişey görmüyosun gölge falan sadece kıpırdamayıp konusmıyosun
Uyku felci sirasinda bu sekilde varliklar gordugunu soyleyen milyonlarca insan var. Sacma seylere inanmayin
Akrabamin oğlu ruyasinda bayan cinle munasebet kuruyor hocaya gittik anlatti duayla yolladi cini hanimida yanimizdaydi banada seslendi yollamayin beni senle iyi anlasiriz dedi dedi. sizofren teshisi konulan kiz kulagimda ses duyuyorum benle konusuyor dediklerime cevab veriyor dedi hocaya ilacta vermis psikiyatr dr. dua bitti ses gitti ilacida birakti kiz, hiper aktif arkadasimin oglu asabi saldirgan duzeldi bir anda daha 2-3 ornek var sahit oldugum basina gelince anlarsin :(.
Hocalara inanip onlardan medet umuyorsaniz size soyleyecek hicbir lafim yok zaten.
Abdestsiz yatma, okunacak sureleri okumadan yatma. Birde açık saçık pijama ile yatma.
Oyle bisey olmadigna kotu bir ruya oldugna falan inandir belki oyle duzelirsin
Hıı karabasan diye bir şey yok lakin bu senin bilinçaltın. Canını çok sıkmış olabilir misin?
Karabasan diye birşey yoktur. Sadece "uyku felci" olmuşsun. büyük bir problem değil, korkma.
sıkıntılı bir durum gençliğimde bana da olmustu :)
adam kara basıyo sana mı basıyor. sen neden korkuyorsun.
Eeee banada bastığından olabilir mii?
hee hiç düşünmemiştim sana basan karıyabasan demek.. vayy vayy vayy.. neyse bol bol dua et
karabasan bir türk uyku felcidir. karabasan diye birşey yoktur.
Her gece abdest alıp uyu. Ölüm dışında herşeyden korunursun
ayetel kürsi oku ve yat hiçbişey gelmez tecrübe edilmiştir
abdestli uyursan melekler başında olur bişeyde olmaz
Yılda bir iki kerede bana geliyor hiç sıkıntı etmiyorum
Arkadaşımda yaşıyor aynısını sanırım korkudan oluyor
Yalan bunlar karabasan filan senin içeceğine uyku hapı atmışlardır halüsinasyon görmüşsündür ^^
karabasan cindir zaten.. musallat olmuş olabilir. bir rukye yaptır istersen. ne olur ne olmaz.
Yattigin yere dikkat et ekmek krintisi olabilir yatmadan once sure ve dua oku
karabasanın ak banada kücükken geliyolardı inanmayın şöyle şeylere korkarsanız gelir
Sana nasıl geliyodu görüyomuydun
ya ben 8 10 yaşlarımdayken cinler karabsan falan geliyodu gece uyuyamıyordum hic annemlerin yanında yatıyodum annemleride uyutmuyodum sonra dua falan okudum daha gelmedi şimdi gelsede bişey değişmez
ya benmki uyku felci düşündümdee
kardesim cocuklugumdan beridir var bende mesaj at sana kurtulma yontemini soyleyeyim.. tuarek3427@hktmail. com
Fırsattan istifade. dsadasd
sacmalamayin be kardesim diye basladim farkindaysaniz. gercekten yasamasam bu konu hakkinda yorum yapmazdim
senin içni dua edicem.. bunlardan kurtulman için...
1hafta önce bugun uyuyodum yan yatarım hep uyandım dümdüz yattım ama içeri gitcektim sonra uyudummu tam hatırlamıyorum kalkmak istedim kalkamadım üzerimde hiçbişey yoktu oysa yorgandan başka resmen felçli gibiydim en ufak kıpırdama yoktu ağzımı açtım bağırcam yok bağıramıyorum içerden annemin sesini duyuyorum neyse en sonda kalktım ama yürüdüğümü hatırlamıyorum koridora kadar kalktığımı falan koridor karanlık salonda televizyon ışığı tek yanıyo ayaktayım ama yuruyemıyorum sankı arkadan biri tutmuş beni yürüyemiyorum el hissetmiyorum ama en sonunda kalktım yerımdenki odamın kapısı kapalı bıraktığım gibi :((((
evet dogrudur oluyor bu tür şeyler...
Bana arka arkaya iki kere gelmişti rahat ol hiçbişey olmaz bidaha gelmez unut ve mışıl mışıl uyu
Oyle birsey yok emin ol kendini ne kadar skarsan o kadar cok surer yatmadan once 1 bardak sut ic
Karabasanda hareket edemezsin ya iğrenç bişey psikolojik destek almani öneririm
Simdi SEN basan falan dedin Ben huylandim, gece nasıl gecicek 😒.. inş gelmez bana 😭
her gece nas felak ayetel kürsi okuyarak yat bise olmaz
Yatmadan önce ayetel kursi oku yut... felak nas surelerini oku mutlaka
Dua Allahin dualari her zaman ise yarar
Yuzyillardir suren teraneler. Kendini kekle ^^
Duyduğuma göre "Bu bir hastalık "mış.