AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
inanıyor musunuz la böyle şeylere jksdfsdfds
ayetel kursi okuyormusun
Evet 8gün once oldu ve 8gundur hergun ayrıca diğer şeytan dualarınıda ihlas fatiha falanda ayrıcada annemlerle yatıyorum gece lambasıda ışık ediyor epey
banada 8 sene cinler musallat oldu ve işin zor gercekte yani rüya disinda olaylar yasadinmi
1hafta önce bugun uyuyodum yan yatarım hep uyandım dümdüz yattım ama içeri gitcektim sonra uyudummu tam hatırlamıyorum kalkmak istedim kalkamadım üzerimde hiçbişey yoktu oysa yorgandan başka resmen felçli gibiydim en ufak kıpırdama yoktu ağzımı açtım bağırcam yok bağıramıyorum içerden annemin sesini duyuyorum neyse en sonda kalktım ama yürüdüğümü hatırlamıyorum koridora kadar kalktığımı falan koridor karanlık salonda televizyon ışığı tek yanıyo ayaktayım ama yuruyemıyorum sankı arkadan biri tutmuş beni yürüyemiyorum el hissetmiyorum ama en sonunda kalktım yerımdenki odamın kapısı kapalı bıraktığım gibi evet doğru olablir ben görmedim inş görmem de
iyiki gormrmissin binan hher kalp kaldirmaz ben 8 senedir yasiyorum sen en azindan gormemissin 1 haftadir yasiyorum diyorsun bu anormal bir sey acaba onlara zarar verdinmi yoksa kirintiyami saygisuzlik yaptin cünki bu olaylar aşama aşamadir
Arkadaşım bana özelden yazarsan sana bir kıssa ve duayı anlatacam.
onlara nasıl zarar verebilirimki
hayvan kiliginda ya da vs seylerde onlara istemeden zarar verrbilirsin ama rüyanda neler oluyor belki ordan bir sey cikarabilirsin
Soruyu soran arkadaşı kastettim hocam.
anladim kardes
Sanmam ya bide benm arkadaşım var geçen yıl kara kediye yatmak uzere balkondayken taş atmış o gece karabasan gelmiş gölge olrak
https://i.hizliresim.com/3RVrdj.jpg
https://i.hizliresim.com/R6vmqo.jpg
https://i.hizliresim.com/pYDyLz.jpg
https://i.hizliresim.com/kYD4lv.jpg
https://i.hizliresim.com/Nboa7k.jpg
bunlar neee
Paylaştığım resimler umarım yardımcı olur. Aynen bir yap bakalım.
bakmadım resimlere ne resimleri onlar karabasan resmimi
Hayır cinler tarafından rahatsız edilen birinin bizzat peygamberimiz tarafından yazdığı mektup var okudum kitapta 5 sayfaydı fotoğrafını çektim hepsinin tamamını oku.
Okudm çok güzelmiş
o dua bendede var
hangisini diyosun mektubumu
evet
bende yazsam olurmu etkisi
Mahmut Haseni'nin 99 soruda Cinler kitabından alıntı yapmıştım. Almak istersen arifan yayınlarında bulabilirsin.
Ben hep kara kedilerin bana saldırdığını görürüm.
Benim arkadaşta balkondaymış kara kedi görmüş ona taşmı ne attmış o an içi ürpermiş bir garip olmuş sonra yatmış o gece görmüş gölge falan
Gerçek hayatta karşılaşmadım ama çocukluğumdan beri bu tür kabuslar görürüm.
Kara basmalısın :D ( ben gidip ölürüm bir köşede )
Abartma canım bişey olmaz korkulcak bişey yok
Neden bastığını sor, onur kırıcı bir davranış.
1hafta önce bugun uyuyodum yan yatarım hep uyandım dümdüz yattım ama içeri gitcektim sonra uyudummu tam hatırlamıyorum kalkmak istedim kalkamadım üzerimde hiçbişey yoktu oysa yorgandan başka resmen felçli gibiydim en ufak kıpırdama yoktu ağzımı açtım bağırcam yok bağıramıyorum içerden annemin sesini duyuyorum neyse en sonda kalktım ama yürüdüğümü hatırlamıyorum koridora kadar kalktığımı falan koridor karanlık salonda televizyon ışığı tek yanıyo ayaktayım ama yuruyemıyorum sankı arkadan biri tutmuş beni yürüyemiyorum el hissetmiyorum ama en sonunda kalktım yerımdenki odamın kapısı kapalı bıraktığım gibi
kaç yaşındasın söyler misin
18 yaşındayım
eğer ki yeni geliyolar ise bu herkesin başına gelen şeyler normal ama 1 den fazla geliyosa sıkıntı var demek
1 hafta önce cumartesi geldi daha gelmedi
sıkıntı yok o zaman emin ol kesinlikle ve eğer kafana takıyosan unutmaya çalış veya unutturacak başka bişeyle uğraş örneğin burada başka bir soru sorup cvplar almak gibi :)
Gece cok kötü birazdan yatcam offf offf uyumak istemiyorum hiçç gece lambasıda olsa gelirmi odayı tam aydınlatan
mesaj at istersen tabi ordan konuşalım istersen tabi kesinlikle unutcan :)
inanmam unutcağıma aklıma tamamen soktum bunu
:) güzel huzurlu ve karabasansız bir uyku seni bekliyor ama sen hala burdasın :D
geleceği varsa göreceği de vardır elbet
Bas ucuna bir tas su koy gelmezler...
nedennnn
Eski bir adet bu ben bir ay boyunca her gun ugrastım en son anneme anlattim aksam yatmadan once bas ucuma sehpaya su koydu ondan sonra kurtuldum.
Doğrudur ama gölge bile görmedim ciddi bişey değildi yani sadece konuşup kıpırdayamadım
Bise gormene gerek yok ben % 100 kesinlik vermiyorum ben cinci hoca degilim ama yinede tavsiyemi den belki faydalı olur.
sen uyurken mi panik oldun yoksa uyanıkken i
1hafta önce bugun uyuyodum yan yatarım hep uyandım dümdüz yattım ama içeri gitcektim sonra uyudummu tam hatırlamıyorum kalkmak istedim kalkamadım üzerimde hiçbişey yoktu oysa yorgandan başka resmen felçli gibiydim en ufak kıpırdama yoktu ağzımı açtım bağırcam yok bağıramıyorum içerden annemin sesini duyuyorum neyse en sonda kalktım ama yürüdüğümü hatırlamıyorum koridora kadar kalktığımı falan koridor karanlık salonda televizyon ışığı tek yanıyo ayaktayım ama yuruyemıyorum sankı arkadan biri tutmuş beni yürüyemiyorum el hissetmiyorum ama en sonunda kalktım yerımdenki odamın kapısı kapalı bıraktığım gibi
Anladım... acizane kendi fikrimi söylüyorum
Yatmadan önce abdest alarak yatağına girdiğin zaman uyumana yakın 1 adet fatiha ve üst üste 3 adet ihlası (ezber bilmiyorsan kağıda yaz çok kısa) okuyup yat. Ölümde başka hiçbir şey yanına yaklaşamaz ALLAHın izniyle
Abdestli değilsen bile uyumadan önce oku
hep okuyorm ama uyku felci bnmki ya karabasan degl bllli baksana millet ne farklı seyler görüyor
Ya sen millete bakma herkes bişi der...
Ben senin yaşadıklarının daha kötüsünü yaşadım inan panik atak bile geçirdim
Önemli olan ALLAHın rızası haricinde başına bişeyin gelmiceğine odaklanmam gerisi gelir zaten dediğim duayı da unutma banada dua et olurmu. ..
bakmıyorum zaten ben uyku felci yasadım siz karabasan yasamıssınız cok kötü
İnan beş vakit namazını kıl hiç bir kötülük olmayacağı gibi işlerinde rast gider
karabasma iz olur şarkısı geldi aklıma birden
bol bol dua oku bence...
Gece besmeleyle yat dua oku cenabet yatma
kış değilki niye kara bastın nerden buldun
Aşam Aşam gel ben sana bir basıyım
cok oku ufle. cevsen falan tak. gecer insallah.
ALLAH a sığın nas ve ihlas suresi oku çevşen taşı
Uyumadan önce Fêlak ve Nâz suresini oku.
acil doktora gitmen lazım
Cenabet yatma abdest al uyurken dua oku
Rahat ol bir şey olmaz. ..
Ayetel kursu fatiha felan oku abdest al
Namaz kıl dua et.
Dua etmelisin
inanma
Tek care var
sırt üstü yatma
Ogün yattım işte 8 gün önce bir o gün oldu vee şimdide durduk yere uyanıyorum uyandığımda gene sırtüstü yatmış buluyorum kendımı ama hiçbişey görmüyorum rhatsz olmuyorum sadece uyanıyorum
felak ve nas suresini de oku mutlaka.
kara basma :D