Erkekler kadınlardan üstündür ayetine kadınlar neden bu kadar tepkili?

Bu kadar çin çarpmışa dönme sebepleri nedir yani, neyin hazımsızlığı neyin yükselen egosu ki inkar edecek kadar kendinde haklılık görüyolar. Akıllarında canlanan sahne cahiliye devrinde kadına gösterilen muamele mi, oysa ki erkek kadına bakmakla ona saygı gôstermekle yükümlü bu yüzden sorumluluğu kadından da fazla ayrıca dünya tarihine baktıkları zaman dünya yönetim gidişatinı hep erkekler belirlemiştir. Şimdi soruyorum neden bu konuya karşı kadınlar böyle

Erkekler kadınlardan üstündür ayetine kadınlar neden bu kadar tepkili?
Cevapla