• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Diğer

En sevdiğiniz yemek hangisidir? Yanında hangi içecek iyi gider? (Sayfa 2)

Nemsi
Nemsi Takip Et
Xper 7 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
En sevdiğiniz yemek hangisidir? Yanında hangi içecek iyi gider?
Cevapla
En Güzel Soruları Sevgi Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

57

Cevap

124

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Sefaa34
    Sefaa34 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    şu an çiğköfte ayran ne gidiyo hee :) (ÖĞRENCİ EVİ )

    1
    5 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Muhteşem ikili. Yarın mutlaka yemem lazım demesen hiç aklıma gelmezdi

      Yorumla
    • Sefaa34
      Sefaa34
      +1 yıl

      Benimde hiç aklıma gelmezdi arkadaş sağolsun gece gece canımızı çektirene kadar uğraştı :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      O arkadaşın sadece sizin canınızı cektirmekle kalmamıs benimde canımı cektirdi gece gece ahahah

      Yorumla
    • Sefaa34
      Sefaa34
      +1 yıl

      :D spariş verebilirsin

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Bu saatte olmaz artık :D yarını beklemek lazım

      Yorumla
  • Yıldız24
    Yıldız24 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 56
    +1 yıl

    Sevdiğim bayanla beraber benim pisirdigim yemeyi yemek çok yemek çeşitleri biliyorum

    1
    1 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Oooo güzel cevap :)

      Yorumla
  • perfectblue
    perfectblue Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    Annemin cigboregi kalp damarlari en tikayanindan yanina da ayran.

    1
    0 Yorumla
  • Egoiste96
    Egoiste96 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Şöyle güzel bir tabak mantı üstüne güzelce bir salça sosu yanına da büyük bir bardak soğuk kola ^^ oy.

    1
    0 Yorumla
  • dontmorry
    dontmorry Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl
    Diğer konusunda 357 cevap paylaştı.

    Salçalı çubuk makarna yaninda kola :) yemek yapmaya bayilirm elimdende geliyor çok şükür :)

    1
    0 Yorumla
  • jezey
    jezey Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    en sevdigim yemek mezgit fileto yanında buzlu votka

    1
    0 Yorumla
  • gokyuzu61
    gokyuzu61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Karnıyarık yanında cacık derim. çokda güzel yemek yaparım agaa :D @romeo

    1
    1 Yorumla
    • gokyuzu61
      gokyuzu61
      +1 yıl

      Ulan yanlış etiketledim işte @romeohh olucak o. Gelde karnıyarık partisi yapak la :D

      Yorumla
  • justkvrck
    justkvrck Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Tavuk her türlüsünü severim, annem ve ablalarım, severim ve yemeklerime güvenirim herşey gelir elimden yanında yemeğe bağlı içecek tercih ederim :D

    1
    1 Yorumla
    • NeOlsunsence
      NeOlsunsence
      +1 yıl

      nerde o eski tavuklar :))

      Yorumla
  • NötrAdam_
    NötrAdam_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 36%
    +1 yıl

    Mercimek çorbasına ayrı bir ilgim var açıkçası

    2
    5 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      İçine ekmek doğrarım hiç suyu kalmaz öyle yerim ahahah

      Yorumla
    • NötrAdam_
      NötrAdam_
      +1 yıl

      ozaman sen = ben

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Evett, Uf cok güzel oluyo cidden :):) ama acılı olucak:)

      Yorumla
    • NötrAdam_
      NötrAdam_
      +1 yıl

      Midemin dilini konuşuyor gibisin gerçekten :d

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ahahah benimkide aynı dil o yüzden olabilir :D

      Yorumla
  • gizemli_kız055
    gizemli_kız055 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl

    dolma
    dolma
    dolma
    dolma aşktır candır yaa <3 ayran falan içebilirim

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      ben hiç sevmem dolma

      Yorumla
    • gizemli_kız055
      gizemli_kız055
      +1 yıl

      ne kaybettiğini bilmiyorsun :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      ben karadeniz yemekleri yiyorum genelde o yüzden annem pek yapmaz dolma az önce kara lahana sarması yedim mesela :)

      Yorumla
    • gizemli_kız055
      gizemli_kız055
      +1 yıl

      iyide o da bir dolma çeşidi :)

      Yorumla
  • jacopmeer
    jacopmeer Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hamburger 🍔 patates kızartması 🍟 bide çilekli milkshake

    1
    0 Yorumla
  • WatchTower
    WatchTower Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl
    Diğer konusunda 544 cevap paylaştı.

    Ramen ♥♥ Suyun içinde bir yemek zaten o yüzden en iyi içecek su diyorum :D :D

    0
    0 Yorumla
  • Monster7
    Monster7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl
    Diğer konusunda 642 cevap paylaştı.

    döner yemeyi çok severim ayrana bayılırım, yemek yapma konusunda belirli bir tecrübem var :) öyle yani

    1
    0 Yorumla
  • vlkngdr
    vlkngdr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Kurbaga bacagi kizartmasi yaninda farebayildinin uzerine domuz iskembesi sok olarak da yarasa boklu sos

    0
    4 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Masallah ne mide varmıs

      Yorumla
    • vlkngdr
      vlkngdr
      +1 yıl

      Orucluyum ben

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Allah kabul etsin :D

      Yorumla
    • vlkngdr
      vlkngdr
      +1 yıl

      Amin sagol bayan

      Yorumla
  • banasorbakalim
    banasorbakalim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44
    +1 yıl

    Mantarın içini kıymayla doldurup pişiriyorlar...

    1
    5 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Alla alla güzelmi

      Yorumla
    • banasorbakalim
      banasorbakalim
      +1 yıl

      Bildiğin lokumun içine köftelik kıyma koymuşlar. Biraz içindeki normal köfteden az farklıydı. Sabah sabah canım çekti :)

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ayyyy o nasıl bişi öyle ya

      Yorumla
    • banasorbakalim
      banasorbakalim
      +1 yıl

      Yani lokum gibi oluyor demek istedim :D dur yapınca resmini paylaşacağım.

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Tamam etkitet yap cok merak ettım:D

      Yorumla
  • Eylül9777
    Eylül9777 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hafif acılı, domatesli biberli tavuk sote ama pilavlı içecek olarak da ayran :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      tavuk soteyi bende severim ama acısı bol olacak

      Yorumla
  • -Küheylan-1
    -Küheylan-1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    En iyi yemek nohut üstü pilav dır vazgeçilmezimm ayranda olursa off
    Canm çekti be

    1
    0 Yorumla
  • Ceren1590
    Ceren1590 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    İskender 😍 iskender olsun da içeceğin önemi yok 😄

    0
    0 Yorumla
  • bylayer
    bylayer Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Annem yaprak sarmayi güzel yapar :)

    1
    1 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Oh ne güzel lmonlu limonlu

      Yorumla
  • perceus
    perceus Takip Et
    Xper 2 Yaş: 48
    +1 yıl

    bulgur pilavı yanında ayran

    1
    4 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Hayır yanında çoban salatası

      Yorumla
    • perceus
      perceus
      +1 yıl

      iyi de çoban salatası içecek değil ki. o da olsun tabi ama ayran olmazsa olmaz

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Aman doğru sölüyon yemek isimlerini görünce açlıktan beynim sulandı :D cok acıktım. Şimdi bişi yesem mideme oturcak:D

      Yorumla
    • perceus
      perceus
      +1 yıl

      birşey olmaz daha yaşın genç. 30 yaşından sonra yesen kilo alırsın ama şimdi hiç bir zararı olmaz. İstedigini yiyebilirsin. Yarın az yersen dengelersin sorun yok.

      Yorumla
  • musev25
    musev25 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    en sevdiğim yemek bira, yanında patates içiyorum

    1
    1 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ahahahah allah senı ne yapmasın emi :D

      Yorumla
  • Sarıtavsan
    Sarıtavsan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    annemin ıspanak yemegini hiçbirşeye değişmem.

    1
    6 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ispanaklı börekte çok güzel oluyo :/ ıspanak çok başka bişey zaten :):):)

      Yorumla
    • Sarıtavsan
      Sarıtavsan
      +1 yıl

      evet birde karnıbahar yirim yirim yogurtlu mmmhh bu ara mecburiyetten yiyoz :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ne yaparlarsa onu yiyoz :D bilmediğimizden olsa gerek :D karnıbahar corbası yemegi kızartması her türlü yerim. Kızartmasını ketcapla yerim :D

      Yorumla
    • Sarıtavsan
      Sarıtavsan
      +1 yıl

      kızartması güzl evet corbasını denemedim hiç. ben haslayıp yogurtla yiyorum çok güzel oluyr. kardeşi brokoliyede alıstım gibi gibi aksam yine var :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Bol limonlu brokoli yenmezmi hiç:):):)

      Yorumla
    • Sarıtavsan
      Sarıtavsan
      +1 yıl

      Mmmmmhhh :)))

      Yorumla
  • akdegul
    akdegul Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    kız vaktim olursa birgün mantı yapıp sarma sarcam

    1
    12 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Banamı kıız :$

      Yorumla
    • akdegul
      akdegul
      +1 yıl

      tabim canım sana özel normalde yapmam pek çünkü vaktim çok dolu ya :)

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ah canımmmmm cok sagol dusunmen yeter senın

      Yorumla
    • akdegul
      akdegul
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
    • SavaşaHazırHükümdar
      SavaşaHazırHükümdar
      +1 yıl

      Benide çağır :)

      Yorumla
    • akdegul
      akdegul
      +1 yıl

      SavaşaHazırHükümdar çağırmam mı tabi ya buyur gel

      Yorumla
    • akdegul
      akdegul
      +1 yıl

      @SavaşaHazırHükümdar şimdi oldu

      Yorumla
    • SavaşaHazırHükümdar
      SavaşaHazırHükümdar
      +1 yıl

      Eywallah be reis :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      @SavaşaHazırHükümdar buyur gelll :D

      Yorumla
    • SavaşaHazırHükümdar
      SavaşaHazırHükümdar
      +1 yıl

      Eywallah hanginiz yapcak

      Yorumla
    • akdegul
      akdegul
      +1 yıl

      @SavaşaHazırHükümdar iş başa düştü gene kim yapıcak mış tabi ki

      Yorumla
    • SavaşaHazırHükümdar
      SavaşaHazırHükümdar
      +1 yıl

      ;)) kilo alrm iyice

      Yorumla
  • vampirrr
    vampirrr Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Karnıyarık <3 En güzel ben yapıyorum yemekleri :)

    1
    1 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ellerine saglık gülümm

      Yorumla
  • kimiz
    kimiz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49
    +1 yıl

    bamya ve yanında taze sivribiber

    1
    3 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ooo sivribiber

      Yorumla
    • kimiz
      kimiz
      +1 yıl

      bol domates ve sarmısaklı bamyanın yanında taze sivribiber. tuza banıp.

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Çok güzell 👍

      Yorumla
  • kağan1991
    kağan1991 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    pilav üstü kavurma + ayran :D

    1
    2 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Cok güzellll

      Yorumla
    • kağan1991
      kağan1991
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • marmakine
    marmakine Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl
    Diğer konusunda 908 cevap paylaştı.

    Ispanak başı. Motor kazası ne oldu?

    2
    5 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ispanak yemegi güzel olurrr. Kaza oldu

      Yorumla
    • marmakine
      marmakine
      +1 yıl

      :)) Tamam.

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ayrıntıları bundan onceki sorumda bulabilirsin hatta belkide okumussundur :):)

      Yorumla
    • marmakine
      marmakine
      +1 yıl

      Okumasaydım nereden bilirdim motor olayını :)

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ay pardon o zaman :):) 6 ay geçti üstünden zaten şu an iyiyim:)

      Yorumla
  • biisimbul
    biisimbul Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Mantı ve içinde kıyma olan herşey

    1
    3 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ben sevmem ama herkes seviyo

      Yorumla
    • biisimbul
      biisimbul
      +1 yıl

      Ağzının tadı yok senin :P

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Deme öyle :/

      Yorumla
  • Rahmii61
    Rahmii61 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Tavada et bir kg yanına kola

    1
    3 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Bence tavuk:)

      Yorumla
    • Rahmii61
      Rahmii61
      +1 yıl

      Tercih meselesi :)

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Evet 😊

      Yorumla
  • hastaruhlu
    hastaruhlu Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Koladan daha güzel bir içecek yok

    1
    1 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Vallaha öyle :)

      Yorumla
  • Hristiyan1Turk
    Hristiyan1Turk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Tütsülenmiş domuz sucuğu
    Karidesli ve Midyeli ton balıklı pizza..

    0
    5 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Domuz sucugu mu töve yarabbim

      Yorumla
    • Hristiyan1Turk
      Hristiyan1Turk
      +1 yıl

      neden tövbe ya rabbim?
      zina edersiniz içki içersiniz sevgiliyle birbirini tanımak addına birbirinizi pompalarsınız tövbe ya rabbim olmaz
      domuz deyince neden?

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Kendi dışkısını yiyen bir hayvanın etinden bahsediyorsun

      Yorumla
    • Hristiyan1Turk
      Hristiyan1Turk
      +1 yıl

      lafımı değiştirme sen benim soruma cevap ver...
      sevgilinle erkek arkadaşınla aşk adı altında her pisliği yaparsın sorun olmaz domuz deyince neyine ne batıyor...
      bilgiden bilimden yoksun kardeş bilip bilmeden muhalefet olma

      Yorumla
    • Hristiyan1Turk
      Hristiyan1Turk
      +1 yıl

      Siz MüslüMALlar çok komiksiniz be hayatınız çelişki yalan masal.
      Her haltı yersiniz yaparsınız ama domuz oldu mu delirirsiniz.. şeytanın çocukları sizi..
      hayatları çelişki masal olanlar

      Yorumla
  • hip-hoplife
    hip-hoplife Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    ne cok soru sormussun kanka :D

    1
    4 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Nasıl yaaaa :D cokmu :D

      Yorumla
    • hip-hoplife
      hip-hoplife
      +1 yıl

      en sevdigin yemek kim yapar icecek ne falan :D :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Valla şimdiye cevap vermiştin ha ahahahah :D

      Yorumla
    • hip-hoplife
      hip-hoplife
      +1 yıl

      ehehehe

      Yorumla
  • Blade266
    Blade266 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Şeftali Kebabı ve Coca-Cola Viski :D

    1
    18 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Şeftali kebabını ilk kez duyuyorum yemin ederin :D

      Yorumla
    • Blade266
      Blade266
      +1 yıl

      Normal Herkes Duyuyor Kıbrıs'ın Ünlü Kebabı Ama Şeftaliden Yapılmıyor Eti Şeftali Kadar Büyük :D coca cola jack daniels ile anlaşmalı bir kola çıkardı viskili süper :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Bak bunuda ilk senden duyuyorum. O heryerde satılıyomu?

      Yorumla
    • Blade266
      Blade266
      +1 yıl

      Viskiyi Soruyorsan Türkiye'de Olsa Olsa Free Shop'ta Bulunur Ama Kıbrıs'tan Makul Bir Fiyata Getirtebilirsin :)

      Yorumla
    • Blade266
      Blade266
      +1 yıl

      Kutusu 4 Lira 330 ml :D

      Yorumla
    • Blade266
      Blade266
      +1 yıl

      www.choosy-beggars.com/.../...daniels_and_cola.jpg

      Arkasında Coca Cola Yazıyor :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Aaa inanamıyorum ya :D türkiyede satılmıyomu bu kola? :D

      Yorumla
    • Blade266
      Blade266
      +1 yıl

      Ben Bir Ara Getiririm Türkiye'ye Sıkıntı Yok Kargo İle Yollarız :)

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ahahh iyimiiş ya valla. İnsanlar neler yapıyolar :D

      Yorumla
    • Blade266
      Blade266
      +1 yıl

      Getirdiğimde PM Yollarım Sana Yakın Olan Kargo Şubesinin Adını Verirsin Sen Kargodan Teslim Alırsın Ev Adresine İhtiyaç Yok Güven Her şeydir Gözümde :)

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ay valla çok teşekkür ederim sağolasın düşüncelisin valla :):)

      Yorumla
    • Blade266
      Blade266
      +1 yıl

      Ne Demek Yalnız Gönderdiğimizde Hepsini İçme Alkol Koması Yapar Ona Göre Vicdan Azabı Çekemem :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Yok annemle içicez abartmayız :D

      Yorumla
    • Blade266
      Blade266
      +1 yıl

      Analı Kızlı Çorba Misali :D Geldiği Zamanda Afiyet Olsun Diyelim :)

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Sayende diyelim ahah

      Yorumla
    • Blade266
      Blade266
      +1 yıl

      Önemli Değil Ama Buranın Bir Absent'ı Var 1 Bardak İçen Yolda Deniz Görüyor Kendini Vampir Zannediyor Alkol Oranı %95 :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Burdada bira shot çıkardılar. Küçük böle kaç ml bilmiyom ama küçük. Normal bira ama yüksek alkollü 7.5 alkol oranı :D daha iyi olmuş böyle

      Yorumla
    • Blade266
      Blade266
      +1 yıl

      İşte Onun 70 Katı Absent :D Düşün Artık Gerisini Bira Yanında Meyve Suyu Sayılır :D

      Yorumla
  • OnlyCrazy
    OnlyCrazy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Burdada buldun beni amk. Derdim :D

    1
    8 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      İyiide ne alaka onu anlayamadım :D soruları karıştırdın galiba :D

      Yorumla
    • OnlyCrazy
      OnlyCrazy
      +1 yıl

      Olabilir :-) iyi günler :D sjdndjd

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Cici günler asdfghjklş. d

      Yorumla
    • OnlyCrazy
      OnlyCrazy
      +1 yıl

      Pekte çığ değil ama sağol yani :DD

      Yorumla
    • OnlyCrazy
      OnlyCrazy
      +1 yıl

      Yani cici demek istedim :-)

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Şimdi anladım ahaha

      Yorumla
    • OnlyCrazy
      OnlyCrazy
      +1 yıl

      Ahahah tamam l*n yeter gittikçe batiyoz :D :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Bogulucam sımdı tamam :D

      Yorumla
  • Ramazankzlyll
    Ramazankzlyll Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Pilav kurufasulye Patlıcanlı musakka.

    1
    1 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Guzeeell

      Yorumla
  • Flawless__
    Flawless__ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    İspanak ve karnabahar yanina da yogurt miss 😄

    1
    1 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ay cok severim kesinliklee

      Yorumla
  • anl0037
    anl0037 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Resmime bak bakiyim yemek yapabilirmiyim ¬¬)

    1
    14 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Bildiğin aşçı:)

      Yorumla
    • anl0037
      anl0037
      +1 yıl

      Şimdi git utan gel. konuşalım sana püf noktaları ogretiyim olur mu ¬¬)

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ben kolay kolay utanmam utancak bişi yok yemek yapmayı bilmediğim için bişeyde iddaa etmedim rahatım ahahah

      Yorumla
    • anl0037
      anl0037
      +1 yıl

      Ay ay mütevazı bide ¬¬) sevdim bak seni

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ayyy teşekkür ederim

      Yorumla
    • anl0037
      anl0037
      +1 yıl

      Ya insan bende seni sevdim der dimi ¬´(

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ahahahah bende seni sevdim pikaçu

      Yorumla
    • anl0037
      anl0037
      +1 yıl

      benı sevmeyen ölsün :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Yazık ya

      Yorumla
    • anl0037
      anl0037
      +1 yıl

      sevmeyene dımı :P

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ölmesinler ya

      Yorumla
    • anl0037
      anl0037
      +1 yıl

      sende sevmıyorsun dımı

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ondan değil günah

      Yorumla
    • anl0037
      anl0037
      +1 yıl

      Himm iyi bari ¬¬)

      Yorumla
  • ekıbıngencı
    ekıbıngencı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Lahmacun ayran bitti dağılın :)

    1
    3 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Acılıı

      Yorumla
    • ekıbıngencı
      ekıbıngencı
      +1 yıl

      Vicdansız gece 2 yapma böyle nerden bulacam bu saatte :)

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ahahaha tamam tamam istemiyomm

      Yorumla
  • Afroditt_
    Afroditt_ Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Diğer konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Mantı, ıspanak, sarma ve cig köfte :)

    1
    3 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Çok iyiii ama mantı sevmiyorum nedense:/ herkes seviyo

      Yorumla
    • Afroditt_
      Afroditt_
      +1 yıl

      Neden sevmiyosun cok güzel aslin da

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ne biliyim ya :):)

      Yorumla
  • Esratülü
    Esratülü Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    çiğköfte bide ayran. Ohhh deme keyfimee

    1
    1 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Al bendede o kadar olsada yeseydik şimdi

      Yorumla
  • İnspector06
    İnspector06 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Diğer konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    KArnıyarık pilav cacık falan :)

    1
    1 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Çok iyi

      Yorumla
  • elegysun
    elegysun Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 45%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 437 cevap paylaştı.

    zeytinyağlı yemekler yanında da su

    1
    0 Yorumla
  • bayannmoda
    bayannmoda Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben sarma seviyorum :)

    1
    0 Yorumla
  • vinie
    vinie Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    çi köfte ayran
    ben kıroyum hadi eyv

    1
    1 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      O zaman bende kroyum ahahha

      Yorumla
  • 00LetMeKissYouu00
    00LetMeKissYouu00 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl
    Diğer konusunda 343 cevap paylaştı.

    isekender kola mantı kola :D

    1
    2 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      İskender ne güzel bişeyy ya

      Yorumla
    • 00LetMeKissYouu00
      00LetMeKissYouu00
      +1 yıl

      aynen :D

      Yorumla
  • Mr-Masked
    Mr-Masked Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Mantı + Kola favorim :)

    1
    0 Yorumla
  • Lyla1t
    Lyla1t Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yaprak sarma 7/24 yıyebılırım :p

    1
    1 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ahah bende valla :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kadin budu köfte yaninda gozuz :))) ne alakaysa

    1
    1 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Enteresann

      Yorumla
  • mrmagneticzero
    mrmagneticzero Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    içli köfteye hayır diyemem

    1
    0 Yorumla
  • KatolikPapaz
    KatolikPapaz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Anamın mantısı, yanında bir kola aman tanrım :)

    1
    1 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ohh ellerine saglık annenin

      Yorumla
  • Kors158
    Kors158 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    o kadar çok yazmışsın ki üşendim okumadım :D

    1
    18 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ahahah yemek diyoz ne seviyon ahah

      Yorumla
    • Kors158
      Kors158
      +1 yıl

      he karnıyarıkla pirinç pilavı hiçbişeyee değişmem yanındada cacık :)

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ooo çok iyi

      Yorumla
    • Kors158
      Kors158
      +1 yıl

      bide üstüne çay cugara keyfi :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Oooo işte o çok iyi :D

      Yorumla
    • Kors158
      Kors158
      +1 yıl

      bizimde bir damak tadımız var dimi cınım :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ee yaniii

      Yorumla
    • Kors158
      Kors158
      +1 yıl

      sen ne seviyon bakam?

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Lazanya yanında rus salatası ve kola :):)

      Yorumla
    • Kors158
      Kors158
      +1 yıl

      bu lazanya bildiğimiz makarna değil mi? :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Hayıııır değik fırında yapılıyo makarnayla alakası yok :):) internetten bir bak çok lezzetli

      Yorumla
    • Kors158
      Kors158
      +1 yıl

      valla bilemiyorumda kaç kilosun onu soruyum :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      55 :D

      Yorumla
    • Kors158
      Kors158
      +1 yıl

      yuh 20 kilo var aramızda :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Kaçsınkii

      Yorumla
    • Kors158
      Kors158
      +1 yıl

      35 olamam dimi :D 75 kiloyum :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ahahha bir an düşünmedim değil :D

      Yorumla
    • Kors158
      Kors158
      +1 yıl

      hep yemek düşünme :D

      Yorumla
  • iksyeze1
    iksyeze1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 36%
    +1 yıl

    döner ayran favorii

    1
    1 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Tabikide :):)

      Yorumla
  • yargizligizli
    yargizligizli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Köfte patates kola :))

    1
    1 Yorumla
    • NeOlsunsence
      NeOlsunsence
      +1 yıl

      güzelliğin sırrı mı :)

      Yorumla
  • yigitss
    yigitss Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kıymalı mantarlı spagetti yanına soğuk bir bira :D

    1
    1 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ohh çok güzel. Mantarı cıkar daha guzel olcak :D

      Yorumla
  • westpac14
    westpac14 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 40
    +1 yıl

    Karidesli makarna yanına beyaz şarap 😉

    1
    10 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Naptın sen yaa :):)

      Yorumla
    • westpac14
      westpac14
      +1 yıl

      Genelde özel günde yaparım çünkü romantik bir yemek

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ve çok güzel

      Yorumla
    • westpac14
      westpac14
      +1 yıl

      bir bayandan bunu duymak güzel

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Güzele güzel denir :)

      Yorumla
    • westpac14
      westpac14
      +1 yıl

      Teşekkür ederim yapıp gönderiyim bari sana 😀

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Kargoylamı :D

      Yorumla
    • westpac14
      westpac14
      +1 yıl

      Aynen 😀

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Kokar bee :D

      Yorumla
    • westpac14
      westpac14
      +1 yıl

      Hahaha 😀

      Yorumla
  • omerogrenci
    omerogrenci Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Adana kebap yanında rakı.

    1
    1 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ohh

      Yorumla
  • tursulumagnum
    tursulumagnum Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl
    Diğer konusunda 586 cevap paylaştı.

    Lahmacun + ayran *-*

    1
    3 Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Acılımı acısızmıı

      Yorumla
    • tursulumagnum
      tursulumagnum
      +1 yıl

      ortası :D

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      İyimiişş :D

      Yorumla
  • RabishMelisa
    RabishMelisa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl
    Diğer konusunda 383 cevap paylaştı.

    Patates kizartmasi , kola :D

    1
    0 Yorumla
  • ɢuηѕηяoѕєѕ
    ɢuηѕηяoѕєѕ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Yaprak
    Sarması
    Kola

    1
    0 Yorumla
  • MUHARREM1453
    MUHARREM1453 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    hergün balık olsa yerim

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (61)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > En sevdiğiniz yemek hangisidir? Yanında hangi içecek iyi gider?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

En sevdiğiniz yiyecek ve içecek? 14 cevap verildi
En sevdiğiniz yiyecek ve içecek? 5 cevap verildi
En sevdiğiniz içecek ve yemek nedir? 22 cevap verildi
Favori yemekleriniz ve içecekleriniz neler? 3 cevap verildi
Favori yiyecek ve içeceğin hangisi? 18 cevap verildi
Yemeklerin yanında favori içeceğiniz nedir? 27 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨