AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
124Cevap
şu an çiğköfte ayran ne gidiyo hee :) (ÖĞRENCİ EVİ )
Muhteşem ikili. Yarın mutlaka yemem lazım demesen hiç aklıma gelmezdi
Benimde hiç aklıma gelmezdi arkadaş sağolsun gece gece canımızı çektirene kadar uğraştı :D
O arkadaşın sadece sizin canınızı cektirmekle kalmamıs benimde canımı cektirdi gece gece ahahah
:D spariş verebilirsin
Bu saatte olmaz artık :D yarını beklemek lazım
Sevdiğim bayanla beraber benim pisirdigim yemeyi yemek çok yemek çeşitleri biliyorum
Oooo güzel cevap :)
Annemin cigboregi kalp damarlari en tikayanindan yanina da ayran.
Şöyle güzel bir tabak mantı üstüne güzelce bir salça sosu yanına da büyük bir bardak soğuk kola ^^ oy.
Salçalı çubuk makarna yaninda kola :) yemek yapmaya bayilirm elimdende geliyor çok şükür :)
en sevdigim yemek mezgit fileto yanında buzlu votka
Karnıyarık yanında cacık derim. çokda güzel yemek yaparım agaa :D @romeo
Ulan yanlış etiketledim işte @romeohh olucak o. Gelde karnıyarık partisi yapak la :D
Tavuk her türlüsünü severim, annem ve ablalarım, severim ve yemeklerime güvenirim herşey gelir elimden yanında yemeğe bağlı içecek tercih ederim :D
nerde o eski tavuklar :))
Mercimek çorbasına ayrı bir ilgim var açıkçası
İçine ekmek doğrarım hiç suyu kalmaz öyle yerim ahahah
ozaman sen = ben
Evett, Uf cok güzel oluyo cidden :):) ama acılı olucak:)
Midemin dilini konuşuyor gibisin gerçekten :d
Ahahah benimkide aynı dil o yüzden olabilir :D
dolma
dolma
dolma
dolma aşktır candır yaa <3 ayran falan içebilirim
ben hiç sevmem dolma
ne kaybettiğini bilmiyorsun :D
ben karadeniz yemekleri yiyorum genelde o yüzden annem pek yapmaz dolma az önce kara lahana sarması yedim mesela :)
iyide o da bir dolma çeşidi :)
Hamburger 🍔 patates kızartması 🍟 bide çilekli milkshake
Ramen ♥♥ Suyun içinde bir yemek zaten o yüzden en iyi içecek su diyorum :D :D
döner yemeyi çok severim ayrana bayılırım, yemek yapma konusunda belirli bir tecrübem var :) öyle yani
Kurbaga bacagi kizartmasi yaninda farebayildinin uzerine domuz iskembesi sok olarak da yarasa boklu sos
Masallah ne mide varmıs
Orucluyum ben
Allah kabul etsin :D
Amin sagol bayan
Mantarın içini kıymayla doldurup pişiriyorlar...
Alla alla güzelmi
Bildiğin lokumun içine köftelik kıyma koymuşlar. Biraz içindeki normal köfteden az farklıydı. Sabah sabah canım çekti :)
Ayyyy o nasıl bişi öyle ya
Yani lokum gibi oluyor demek istedim :D dur yapınca resmini paylaşacağım.
Tamam etkitet yap cok merak ettım:D
Hafif acılı, domatesli biberli tavuk sote ama pilavlı içecek olarak da ayran :)
tavuk soteyi bende severim ama acısı bol olacak
En iyi yemek nohut üstü pilav dır vazgeçilmezimm ayranda olursa off
Canm çekti be
İskender 😍 iskender olsun da içeceğin önemi yok 😄
Annem yaprak sarmayi güzel yapar :)
Oh ne güzel lmonlu limonlu
bulgur pilavı yanında ayran
Hayır yanında çoban salatası
iyi de çoban salatası içecek değil ki. o da olsun tabi ama ayran olmazsa olmaz
Aman doğru sölüyon yemek isimlerini görünce açlıktan beynim sulandı :D cok acıktım. Şimdi bişi yesem mideme oturcak:D
birşey olmaz daha yaşın genç. 30 yaşından sonra yesen kilo alırsın ama şimdi hiç bir zararı olmaz. İstedigini yiyebilirsin. Yarın az yersen dengelersin sorun yok.
en sevdiğim yemek bira, yanında patates içiyorum
Ahahahah allah senı ne yapmasın emi :D
annemin ıspanak yemegini hiçbirşeye değişmem.
Ispanaklı börekte çok güzel oluyo :/ ıspanak çok başka bişey zaten :):):)
evet birde karnıbahar yirim yirim yogurtlu mmmhh bu ara mecburiyetten yiyoz :D
Ne yaparlarsa onu yiyoz :D bilmediğimizden olsa gerek :D karnıbahar corbası yemegi kızartması her türlü yerim. Kızartmasını ketcapla yerim :D
kızartması güzl evet corbasını denemedim hiç. ben haslayıp yogurtla yiyorum çok güzel oluyr. kardeşi brokoliyede alıstım gibi gibi aksam yine var :D
Bol limonlu brokoli yenmezmi hiç:):):)
Mmmmmhhh :)))
kız vaktim olursa birgün mantı yapıp sarma sarcam
Banamı kıız :$
tabim canım sana özel normalde yapmam pek çünkü vaktim çok dolu ya :)
Ah canımmmmm cok sagol dusunmen yeter senın
:))
Benide çağır :)
SavaşaHazırHükümdar çağırmam mı tabi ya buyur gel
@SavaşaHazırHükümdar şimdi oldu
Eywallah be reis :D
@SavaşaHazırHükümdar buyur gelll :D
Eywallah hanginiz yapcak
@SavaşaHazırHükümdar iş başa düştü gene kim yapıcak mış tabi ki
;)) kilo alrm iyice
Karnıyarık <3 En güzel ben yapıyorum yemekleri :)
Ellerine saglık gülümm
bamya ve yanında taze sivribiber
Ooo sivribiber
bol domates ve sarmısaklı bamyanın yanında taze sivribiber. tuza banıp.
Çok güzell 👍
pilav üstü kavurma + ayran :D
Cok güzellll
:)))
Ispanak başı. Motor kazası ne oldu?
Ispanak yemegi güzel olurrr. Kaza oldu
:)) Tamam.
Ayrıntıları bundan onceki sorumda bulabilirsin hatta belkide okumussundur :):)
Okumasaydım nereden bilirdim motor olayını :)
Ay pardon o zaman :):) 6 ay geçti üstünden zaten şu an iyiyim:)
Mantı ve içinde kıyma olan herşey
Ben sevmem ama herkes seviyo
Ağzının tadı yok senin :P
Deme öyle :/
Tavada et bir kg yanına kola
Bence tavuk:)
Tercih meselesi :)
Evet 😊
Koladan daha güzel bir içecek yok
Vallaha öyle :)
Tütsülenmiş domuz sucuğu
Karidesli ve Midyeli ton balıklı pizza..
Domuz sucugu mu töve yarabbim
neden tövbe ya rabbim?
zina edersiniz içki içersiniz sevgiliyle birbirini tanımak addına birbirinizi pompalarsınız tövbe ya rabbim olmaz
domuz deyince neden?
Kendi dışkısını yiyen bir hayvanın etinden bahsediyorsun
lafımı değiştirme sen benim soruma cevap ver...
sevgilinle erkek arkadaşınla aşk adı altında her pisliği yaparsın sorun olmaz domuz deyince neyine ne batıyor...
bilgiden bilimden yoksun kardeş bilip bilmeden muhalefet olma
Siz MüslüMALlar çok komiksiniz be hayatınız çelişki yalan masal.
Her haltı yersiniz yaparsınız ama domuz oldu mu delirirsiniz.. şeytanın çocukları sizi..
hayatları çelişki masal olanlar
ne cok soru sormussun kanka :D
Nasıl yaaaa :D cokmu :D
en sevdigin yemek kim yapar icecek ne falan :D :D
Valla şimdiye cevap vermiştin ha ahahahah :D
ehehehe
Şeftali Kebabı ve Coca-Cola Viski :D
Şeftali kebabını ilk kez duyuyorum yemin ederin :D
Normal Herkes Duyuyor Kıbrıs'ın Ünlü Kebabı Ama Şeftaliden Yapılmıyor Eti Şeftali Kadar Büyük :D coca cola jack daniels ile anlaşmalı bir kola çıkardı viskili süper :D
Bak bunuda ilk senden duyuyorum. O heryerde satılıyomu?
Viskiyi Soruyorsan Türkiye'de Olsa Olsa Free Shop'ta Bulunur Ama Kıbrıs'tan Makul Bir Fiyata Getirtebilirsin :)
Kutusu 4 Lira 330 ml :D
www.choosy-beggars.com/.../...daniels_and_cola.jpg
Arkasında Coca Cola Yazıyor :D
Aaa inanamıyorum ya :D türkiyede satılmıyomu bu kola? :D
Ben Bir Ara Getiririm Türkiye'ye Sıkıntı Yok Kargo İle Yollarız :)
Ahahh iyimiiş ya valla. İnsanlar neler yapıyolar :D
Getirdiğimde PM Yollarım Sana Yakın Olan Kargo Şubesinin Adını Verirsin Sen Kargodan Teslim Alırsın Ev Adresine İhtiyaç Yok Güven Her şeydir Gözümde :)
Ay valla çok teşekkür ederim sağolasın düşüncelisin valla :):)
Ne Demek Yalnız Gönderdiğimizde Hepsini İçme Alkol Koması Yapar Ona Göre Vicdan Azabı Çekemem :D
Yok annemle içicez abartmayız :D
Analı Kızlı Çorba Misali :D Geldiği Zamanda Afiyet Olsun Diyelim :)
Sayende diyelim ahah
Önemli Değil Ama Buranın Bir Absent'ı Var 1 Bardak İçen Yolda Deniz Görüyor Kendini Vampir Zannediyor Alkol Oranı %95 :D
Burdada bira shot çıkardılar. Küçük böle kaç ml bilmiyom ama küçük. Normal bira ama yüksek alkollü 7.5 alkol oranı :D daha iyi olmuş böyle
İşte Onun 70 Katı Absent :D Düşün Artık Gerisini Bira Yanında Meyve Suyu Sayılır :D
Burdada buldun beni amk. Derdim :D
İyiide ne alaka onu anlayamadım :D soruları karıştırdın galiba :D
Olabilir :-) iyi günler :D sjdndjd
Cici günler asdfghjklş. d
Pekte çığ değil ama sağol yani :DD
Yani cici demek istedim :-)
Şimdi anladım ahaha
Ahahah tamam l*n yeter gittikçe batiyoz :D :D
Bogulucam sımdı tamam :D
Pilav kurufasulye Patlıcanlı musakka.
Guzeeell
İspanak ve karnabahar yanina da yogurt miss 😄
Ay cok severim kesinliklee
Resmime bak bakiyim yemek yapabilirmiyim ¬¬)
Bildiğin aşçı:)
Şimdi git utan gel. konuşalım sana püf noktaları ogretiyim olur mu ¬¬)
Ben kolay kolay utanmam utancak bişi yok yemek yapmayı bilmediğim için bişeyde iddaa etmedim rahatım ahahah
Ay ay mütevazı bide ¬¬) sevdim bak seni
Ayyy teşekkür ederim
Ya insan bende seni sevdim der dimi ¬´(
Ahahahah bende seni sevdim pikaçu
benı sevmeyen ölsün :D
Yazık ya
sevmeyene dımı :P
Ölmesinler ya
sende sevmıyorsun dımı
Ondan değil günah
Himm iyi bari ¬¬)
Lahmacun ayran bitti dağılın :)
Acılıı
Vicdansız gece 2 yapma böyle nerden bulacam bu saatte :)
Ahahaha tamam tamam istemiyomm
Mantı, ıspanak, sarma ve cig köfte :)
Çok iyiii ama mantı sevmiyorum nedense:/ herkes seviyo
Neden sevmiyosun cok güzel aslin da
Ne biliyim ya :):)
çiğköfte bide ayran. Ohhh deme keyfimee
Al bendede o kadar olsada yeseydik şimdi
KArnıyarık pilav cacık falan :)
Çok iyi
zeytinyağlı yemekler yanında da su
Ben sarma seviyorum :)
çi köfte ayran
ben kıroyum hadi eyv
O zaman bende kroyum ahahha
isekender kola mantı kola :D
İskender ne güzel bişeyy ya
aynen :D
Mantı + Kola favorim :)
Yaprak sarma 7/24 yıyebılırım :p
Ahah bende valla :)
Kadin budu köfte yaninda gozuz :))) ne alakaysa
Enteresann
içli köfteye hayır diyemem
Anamın mantısı, yanında bir kola aman tanrım :)
Ohh ellerine saglık annenin
o kadar çok yazmışsın ki üşendim okumadım :D
Ahahah yemek diyoz ne seviyon ahah
he karnıyarıkla pirinç pilavı hiçbişeyee değişmem yanındada cacık :)
Ooo çok iyi
bide üstüne çay cugara keyfi :D
Oooo işte o çok iyi :D
bizimde bir damak tadımız var dimi cınım :D
Ee yaniii
sen ne seviyon bakam?
Lazanya yanında rus salatası ve kola :):)
bu lazanya bildiğimiz makarna değil mi? :D
Hayıııır değik fırında yapılıyo makarnayla alakası yok :):) internetten bir bak çok lezzetli
valla bilemiyorumda kaç kilosun onu soruyum :D
55 :D
yuh 20 kilo var aramızda :D
Kaçsınkii
35 olamam dimi :D 75 kiloyum :D
Ahahha bir an düşünmedim değil :D
hep yemek düşünme :D
döner ayran favorii
Tabikide :):)
Köfte patates kola :))
güzelliğin sırrı mı :)
Kıymalı mantarlı spagetti yanına soğuk bir bira :D
Ohh çok güzel. Mantarı cıkar daha guzel olcak :D
Karidesli makarna yanına beyaz şarap 😉
Naptın sen yaa :):)
Genelde özel günde yaparım çünkü romantik bir yemek
Ve çok güzel
bir bayandan bunu duymak güzel
Güzele güzel denir :)
Teşekkür ederim yapıp gönderiyim bari sana 😀
Kargoylamı :D
Aynen 😀
Kokar bee :D
Hahaha 😀
Adana kebap yanında rakı.
Ohh
Lahmacun + ayran *-*
Acılımı acısızmıı
ortası :D
İyimiişş :D
Patates kizartmasi , kola :D
Yaprak
Sarması
Kola
hergün balık olsa yerim