AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
124Cevap
kısır şalgam lahana sarması şırdan
Zeytinyağlı yaprak sarma ve kola güzel gider...
Yaprak sarması ve ayran
Patates kızartması, köfte ve kola
Yaprak sarma icecek olarak meyve suyu ☺
İskender buz gibi bir kola ile :D
evde yapmıyoruz biz iskenderi o yüzden menüde yok :)
ben çok güzel yaparım evde :)) yarın akşama pizza yapacağım efenim öneririm :)
harbi mi? vay be süpermiş çok hamaratsın tuttum seni :D
Teşekkürler :)
Canım çekti 21 gün sonra etma eyleme :D
evde yapıyomuşsun işte bende oda yok :(
evimde değilim ki senede 1 ay gelirim evime onun dışında 9 ay yurtta 2 ay ananemlerdeyim :(
Mantı + niğde gazozu
Niğde gazozu bilmiyorum amaaa denizli gazozu çok güzel. Bu mantıyıda herkes cok seviyo :/
Mantı + Coca Cola
Taze fasulye+pilav+kola
Kuru, Pilav ve Cacık.
ben cacıktan ziyade soğan yiyorum direk
Balık ve de rakı ;)
Helal kız sana valla :):)
:)))
Karnibahar
Kızartmasımı yemegimi
Yemegiiii :)
Bende kızartması diyim çorbasıda güzell :)
Karnıbahar Sevenler Derneği :D:D
Açsalar üye olurum valla
Karnıbahar Kardeşliği :D
KarnıbaharWARS
O Ses Karnıbahar
Karnıbahar Vadisi :D
Karnıbahar Türkiye
Karnıbahar Tarz Benim
Kim Karhıbahar İster ahahahah
hahha kim karnıbahar ister en güzeli :D
hahhaa gerçek olsa süper olur yarış yarış cevapla :D sonunda karnıbahar versinler 500 kilo :D
Ahahahah valla güldürdün beni allahta seni daima güldürsün emi :D
bugün çok güldüm zaten yarın kesin kaza yaparım :D:D
Ne kazası be
trafik kazası :D hava da yağmurlu :D neyse ya hakkaten bugun çok güldüm başıma bir iş gelmezse iyi :D
Özele gelsene bir
2 xper olmamışım ki mesaj atamıyorum :( :D:D
Aaaa tüh ya. Ne kulkanıyosun araba motor?
Icli köfte
Yanında marul ve limonla:)
Ben ne olsa yerim ya yemek ayirt etmem :)
Oyuzden böyle yakisikliyim
https://hizliresim.com/dqNOaQ
Yaptıgın cok ayıp neden baskalarının fotograflarını kullanıyosunkı?
Hah :D benim ya bu :)) baskasini ne yapayim ben
bir kaç yerde gördüm çünkü olabilir mi? soru soran insan insanlar nedense bunu kullanıyo komik oldugunu sanıyolar. Çocuk iyiki bir soru sordu herkesin dalgası oldu saçma.
Bosver ya :)) benim hem bu :)
Sen nasil oldun? Kaza gecirmistin degilmi?
evet, Teşekkür ederim iyiyim sağol. Eğer gerçekten sen isen kusura bakma sadece bir yerde gördüm o yüzden sinirlendim
Evet benim :)) rica ederim..
Bu atilan dikislere baktimda zimba gibi metal mi o?
Acilirken nasil actilar dikisleri?
Zimba onlar. Zaten ameliyatta zımbaşadılar ama zımbaları cıkarırken pansumancı elinde böle değişik penseye benzeyen bir aletle kendisi çıkardı. Bildiğin tek tek tuttu çekti :) 134 tane :):)
Oha ya :( çok açıyormuydu peki çekerken?
Valla eger böyle şeyleri hiç yaşamadan önce sorsaydın çok acıdı derdim. Ama dikiş çıkartmasından önce o kadar çok şey yaptılarki dikiş çıkartmaları vız geldi. Acımadı. Biraz kaşındırdı kanadı o kadar
Fotograflarini birkac kisiye gosterdim de bakamadilar bile :) tekrar gecmis olsun sana
Ahahha cok teşekkürler arkadaşım:):)
Et olsun da fark etmez :)
Tavuklu pilav ayran:)
Sarma^-^
=^-^=
Tek geçerim
İskender en iyisi
Vallahı olee
süper giderdi şimdi
Olsaydıda yeseydikk
canım istedi ya şimdi
Ahahah istemezmiii hiç iskendere asla hayır demem bol tereyaglı falan
aklıma geldi ya :D
Gelmese şaşırırdım :D
gece gece :D
Olsun :D
kim bana iskender yapacak :D
Oooo onu gidip dışarda yicen :D
gecegece onu yapacak biryer bulamam :D
Oooo heryer açık:):):)
üşengeçlik :D
Netten numara bak sipariş ver. Ama şimdi kim kalkcak yerinden :/ boşver yemeden yat :D
evet bide o vardı ya :D
Salla gitsin:):)
sen bir arasan da söylesen :D
Taaaa nerdesin kim bilir ahahah
kız kulesine bakıyorum şuanda :D
İzmirden söyleyeyim istanbula motorla 3 günde gelir :D nasıl fikir :):)
Sende bana ordan söle. Bakalım istanbuldakimi izmire daha hızlı gelecek yoksa izmirdeki mi istanbula daha çabuk gelecek ahahahha
jetime koyar yollarım ayıp ettin sen :D
Ooo jetindemi var senin ahaha
acunun varda benim neden olmasın :D
O zaman senin yanında dolandırdıgın adamlarında vardır söle getirsinler sana bir porsiyon tereyaglı iskender ahahah beni niye yoruyon asdfghjklş:D
bana benden mi söylüyorsun :D
Ahahaha birazcık öyle oldu :D
tamam teşekkür ederim :D
Aaa rica ederim lafı bile olmaz lütfen:):)
madem söyledin birde kendine söyleseydin :D
Senden söliyim bari ahaha
söyle söyleee:D
Yanında ne içiyon :D
sen ne içiyon :D
Taze Fasulye
Vallahı hıc sevmem
senin ne peki
Lazanya, kola, yanındada rus salatası :)
Lazanya Ne Bacım Yaa :)) Kola Cips Ne Kadar Sağlıklı Şeyler
Lazanya bir italyan yemegidir çok güzeldir çok enfestir. Bir gün mutlaka yemeni tavsiye ederim :):)
İtalyan Falan Bozar Beni BACIM ben almayayim
Ama çok güzel valla
ben taze fasulye alayım incecik ayşe Kadın ohhh mis gibi
Ahahah iyi iyi ye bakalım afiyet olsun:):)
sanada afiyet ve bol kilo olsun :))
Amin amin :D
Bütün kebap cesitleriyle auran :)
patates kızartması kola :)
Yaprak sarmasıı. Olsada yesekk şimdii (:
Cızbızz , patates kızartma , coca cola
Yoğurtlu kıymalı makarna, üstüne tanımam arkadaş !
Mantı
P. Kızartması
kuru fasulye pilav en iyisi üstüne yemek tanımam
Bira ile herşey gider
et döner
Tavukta iyi :)
Yok beee şöööööööyle tereyağlı pilav üstü 200 gram yaprak döner ne giderdi. tavuk dönere karşıyım bence tavuklar yumurta yapmalı ve horozla gezmeli :)
Allahım yarabbim ne kadar düşünüyon tavukları ahahh
tavuksuz bir hayat düşünemiyorum. tavuk candır :)
artı için teşekkürler bu arada
Cevap yazan herkes düşünüpte yazıyo bu güzel bişey tabikide herkese +1 :)
Mantı kola :)
Mantı kola <3
Lahmacun şalgam 😍 😄
Sarma lahana ya da zeytinyağlı farketmez
kara lahanadan olursa güzel oluyo diğeri ekşi sevmiyorum ben
Mantı, pizza, tavuk sote yanında kola:D
Tavukla yapılan tüm yemekler. ayran severım
Pirasa
Limonlu limonlu
Yaprak sarması
1 numara.
Ogrenciyiz yarın da ben yemek yapacam yaprak sarmasimi yapsam :) bu arada teşekkür ederim yarin ne yapsam diye düşünüyordum sayende buldum :)
Öğrenci evlerindee yaprak sarması yapanlardamı vardı hiç duymadım sizin ev iyiymiş oh valla arkadaşların yaşadı:):)
Iskender kola
Olsada yesekk
Keşke ama nerdeee
İçli köfte yanına da ayran😋
çorba, dolma, pilav seviyorum çok e
Karnıyarık , ayran.
Makrube din kardesim. Pilavli var gelir misin?
Hiç bişi anlamadım
😀😁
Mantıııııı
Kokoreç - bira
cig köfteeee
Mantı annem iyi yapar :)
döner ayran <3
tarhana corbası
su
lahmacun & ayran
çorba olsun yeter
davuklu pilavvvv:)
Mantı.
Kumru / Ayran '
kumru ne kanka
Sandviç gibi İzmir yemegi özel:O
Makarna.
Karniyarik kola
yemek ayrımı yok
Double King Chicken
et soteye bayılırım
İskenderli Pide :D
O ne be