Doktorla tartıştım sonra helallestik sizce hangimiz biraz öfke kontrolünden çıktık?

Merhaba bugün muayene oluyordum ve girdiğim bayan doktor cinsti sonra bir hastayla tartisiyorlardi ve güvenlikler doktorla benden önceki hastayı araladilar sonra bana sıra geldi ve telefonum çaldı icerde titresime almayı unutmuşum sonra telefonu kapat sesini duymak istemiyorum dedi ve la havle cektim sesimi çıkarmadım 3 tane mahkeme var 4. cu olsun istemedim sonra azarlar tavırla dikime konuştu telefonu sessize alacaktım bırak onu dedi en son biraz kıyafetini yukarı çek dedi bağırarak sonra benim tepem attı sen kimsin lan k***** dedim üzerine yürüdüm o bana noluyo ya vs die şaşırdı sonra ben delirdim odasını yıktım bunun üzerine yürüdüm sen kimsin sen ne hakla dikime konuşursun vs die bayagi hakaret ettim sonra güvenlikler geldi beni ordan uzaklaştırdı doktor şikayetçi oldu ilk sonra benimle görüşmek istemiş ben psikolojik hastayım ve benimle konuştu neden bu şekilde davrandın bize die ben dedim siz insan olursanız karşıdakide insan olur siz hayvan olursanız kusura bakmayın bende hayvanlasirim dedim haklisin bir anlık stresime denk geldi ben senden özür dilerim dedi hakkını helal et dedi bende insanlık gereği bende sizden özür dilerim dedim hakkınızı helal edin dedim ve şikayetini geri çekti isterseniz çekmeyin sorun yok benim için dedim ama ben suçluyum dedi sende halince sinirlendin dedi orada helallestik muayenemi etti ayrıldım hastaneden aslında bende pişman oldum ama sinirlenince gözüm döndü dikime konuşulmasını sevmiyorum
Doktorla tartıştım sonra helallestik sizce hangimiz biraz öfke kontrolünden çıktık?
Cevapla