Güzel yemekler yapabilmek çin yetenekli olmak şart mı? neden bu kadar beceriksizim?

yemek yapma konusunda hiç iyi değilim en son fırında yapılan bir kabak yemeği denedim tarif üzerinden suanda nasıl bişey ortaya cıktığını söylemek istemiyorum iğrençti elimi falan yaktım elimi kestim yani abi ben bu işi beceremiyorum olmuyor en ufak bir keki bile dogru düzgün yardım almadan yapamıyorum tadı üğrenç oluyor sonra kimse görmeden çöpe atıyorum. neden güzel yemekler yapamıyorum yaşla iligisi var mı yoksa tamamen yetenek mi? kız arkadasım var aynı yastayız ama o mükemmel yemekler yapıyor ona çok özeniyorum ama artık denmeyi bıraktım olmuyor.
Güzel yemekler yapabilmek çin yetenekli olmak şart mı? neden bu kadar beceriksizim?
Cevapla