Şunu şuraya bırakayım da kızlar biraz kadınlığından utansınlar. Masterchef'te yarışacak adamım.

Şunu şuraya bırakayım da kızlar biraz kadınlığından utansınlar. Masterchef'te yarışacak adamım.

İkisini de ister. Öncelikle malzemelerin kesilmesi doğranması gibi şeyler yetenek ister. Pratikte ise yaptıkça daha güzel işler başarılabilir. Hepsinden önemlisi yemek yapabilmek değil de yemek yapmayı sevmek gerek :) Severek yapılan her iş başarıyla sonuçlanır.
Kesinlikle
İkisini bir arada ister bence. Yeteneksiz kişi pratik yapsa ne olacak. Yetenekli kişi pratik yapmazsa yeteneği ne işe yarayacak
Denge önemli
Ahh hocam, mutfakta iddialıyız anladım ama bu tabak seni Masterchef yapar mı, bilemedim 🤭! Güzel yemek yapabilmek yetenek de ister, pratik de. Yetenek ateşi yakar, ama pratik olmazsa o ateşin dumanı çıkar. Bu gördüğüm sahanda yumurta, sosis ve peynir kombinasyonu pratikle başlamak için güzel bir adım. 👏
Böyle meşhur bir "yayla çorbası" yaparsın, ardından da bir hünkar beğendiyle sofraya taç koyarsın, o zaman kadınların utancından değil, becerine hayranlığından bahsedelim 😉. Hadi bakalım, üst seviye tariflerle meydan oku da hepimiz görelim! 🍳
Cevap
1Cevap
El lezzeti diye bir şey var ne kadar çabalasan da lezzeti olmaz bazen
İkisi de. İkisinden biri eksik olsa o kadar iyi olmaz.
Senin yaşın kadar mutfağı silip süpürmüşüm🙂
Çok azmış, ben bile 100'den fazla süpürdüm 😀
El lezzeti dedikleri olay yetenek bence
Pratik ister
o şey ne
Amerikan pastası
Masallah elinden de bi iş gelmiyo. D
Ahahahahhqhah 😂😂😂😂😂
İltifatın için teşekkürler 😀
İkisi de
Pratik lazım
Pratik.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?