Evet korkularinizla yuzlesirmisiniz yoksa kacarmisiniz
Ben yüzleşir ve hersey olacağına varır derim!!! Ya siz
Ben yüzleşir ve hersey olacağına varır derim!!! Ya siz
Gider yüzleşir daha çok korkarım böyle de değişik bir yapım var
İç Anadolu insanı ajsjsjs
Ahahah
Eig mi verdin teşekkür ederim 💫
Rica ederim
Üzerine giderim
En iyisi çünkü kaçtıkça korku senin uzerine geliyor deilmi
Kesinlikle haklısın
Cevap
4Cevap
ben kaçarım yüzleşemiyorum
Evet her insanın iradesi farklı ondan ❤❤❤
aynen öyle
Bazen kaçmak daha kolay geliyor
Elbette ama bazende yüzleşmek gerek
Örnek hangi korkunun üzerine gittin
Örnek suki hayatta olan başıma gelecek olan tehlike vs nusubet olsun üzerine gidiyorum kacmiyorum birde bu görünmeyen varlıklar onlar konusunda da ayni
Tehlikeden kaçmak daha akıl işi değil mi bile bile tehlikeye gidiyorsun :D
Neden kacayimki beni koruyup kollayan Allah banada elbet güç kuvvet verip altından kalkarım mantigindayim ve hiç yanılmadım da çok şükür 👌
Üstüne giderim
Evet kaçınca daha çok üzerine geliyor
Uzerine
Demi kaçarsan daha üzerine geliyor
Yüzleşmeye gücüm değil psikolojim yok
Seni anlıyorum beyin yani kafa iyi olmazsa hiç birsey yapamıyor insan
Ay ben kaçarım😨
Niye beee bazen yüzleşmek gerek
kaçarım ben
Genelde zor durumlarda oluyor elbette
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar