Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar tanisalim. diyin diye sormadim. Sizce nedeni ne ve napabilirim tavsiye icin sordum siz istemeye gelin diye degil
Güncellemeler
+1 yıl
Ben anlamiyorum fcpk tuhaf
Yani cirkin degilim tatliyim. Özgüvensiz ve cekingenim maalesef. Sosyal medyam yok Instagram falan kullanmiyom kendi adimla. Ama 22e girecem hani tamam zaten evet demicem gorucu istemiyom ama kimsenin istememeside anormal geliyo. Ya arkadassimla disardaykende hep onunla tanismak istiyolar. Neyi yanlis yapiyorum ki... Haliyle kotu hissediyorum. 22 yasina geldim. kendimde bulamiyorum utaniyom beceriksiz gibi. Zaten nerde taniscam? Simdiki erkekler evlilik istemiyor eglenmek istiyor sadcee.
Sizce napcam? Ya kimse istemezse? Bir erkek heo bi kiz bulabilir cunku istemeye giden o ama bi kizi kimse istemezse kimseyi bulamaz. Napicam?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Merak etme ben isterim :)
Saka bir yana elbet seninde kapagin vardir. Her tencereye bir kapak meselesi.
Iyide 22 oldum hicmi soran olmaz
muhakkak olur ama demekki bazi huylarin iyi degil ve itici buluyor erkekler seni
Iyide hicni erkekle iletisimim yok nasil itici bulmus olabilirler huyumu
Etraftan mesela atiyorum kafadan
gorurum arkadasina sorarim veya etrafina etrafin derse bu su su su nedenden dolayi iyi degil derler gelmem bende. Aklima gelen bu benim
Ya kimde beni cok tanimiyo li
Ki. Kotu yorum yapsinlar
O zaman ok garip diyecek bir seyim yok
Ciddi anlamda evlilik düşünurmuydun pekii bu arada bnde 26 yaşındayım
Bende görücü usulü pek sevmiyorum sosyal medyadan denemek istiyorum eğer ciddi anlamda düşünürsen tanmak isterim 26 oldum üniversite mezunu yum
Bend eeglenenenlerden değilim ciddi evlilik düşünüyorum yani disardanda insna birisiyle tanisamiyor bnde birdan denemek istedim
Ya tsk ederim ama ben burdan kimeyle tanismak istemiyorum bennsadece belki tabsiye verirsiniz diye dusundum o yuzden sordum. Teklifin icin tesekkur ederim
Ama sana tavsiye buradan evlilik olmaz uzal dur derim
Buranın instayla farkı ne niye olmasin
Instada kötü. Sosyal medyadan tanismak iyi birsey degil
Bence iyi bişey sokakta nasıl acilcam. evlimi bekarmi bilmeden bnce vurasi iyi
erkek olmak güzel yaa 😂
Neden
rahat serbest seçici relax yani
Ben istemeye geleyim seni
Gelme
olur evde kal
Sen kal
Bana sıkıntı olmaz bu durum ben 40 yaşındada bulurum
Neden
Evde kalmış kadın olmak daha kötü erkeklerde o kadar problem olmuyor
Dogru
Yapcak bişi yk reis inşallh bulursun bende evlenmelik birini arıyom ama buradan absürt kaçar
Iste bende sana bunu diyorum buaradan olmaz
Burası tuhaf dimi niye bilmiyorum ama istersen gel diyecem mesaja ama tuhaf sorsalar ne diyeceğiz :D
Tabiki tuhaf🤣rezalet bura
Burada gördüğün insanların hepsi gerçek bunu biliyorsun
neyse boş ver sana iyi şanslar
Tanışalım