22 yaşındayım hiç kimse istemeye gelmedi? Arkadasimla disardayken hep onun numarasini istiyolar?

Yani cirkin degilim tatliyim. Özgüvensiz ve cekingenim maalesef. Sosyal medyam yok Instagram falan kullanmiyom kendi adimla. Ama 22e girecem hani tamam zaten evet demicem gorucu istemiyom ama kimsenin istememeside anormal geliyo. Ya arkadassimla disardaykende hep onunla tanismak istiyolar. Neyi yanlis yapiyorum ki... Haliyle kotu hissediyorum. 22 yasina geldim. kendimde bulamiyorum utaniyom beceriksiz gibi. Zaten nerde taniscam? Simdiki erkekler evlilik istemiyor eglenmek istiyor sadcee.

Sizce napcam? Ya kimse istemezse? Bir erkek heo bi kiz bulabilir cunku istemeye giden o ama bi kizi kimse istemezse kimseyi bulamaz. Napicam?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar tanisalim. diyin diye sormadim. Sizce nedeni ne ve napabilirim tavsiye icin sordum siz istemeye gelin diye degil
Güncellemeler
+1 yıl
Ben anlamiyorum fcpk tuhaf
22 yaşındayım hiç kimse istemeye gelmedi? Arkadasimla disardayken hep onun numarasini istiyolar?
Cevapla