21im Beni neden hiç kimse hiç istemeye gelmedi?

1 zaten gorucu istemiyorum ama bizdede cogu kisi gorucu evlenir ve merak ediyorum beni niye hic kimse istemeye gelmedi diye. Cirkinde degilimki iyidir huyum utangacim ama baya. Ben anlamadim gercekten... mesela okulda falanda hic acilan olmadi 21im hic sevgimim olmmadi. Ama internette kiminle konustiysam asik oldu. Gercek hayatta fazla utangacim karakterimi tam yansitamiyorum ama gorucu gelen bunu nerden bilicek.

bana niye hic goruucu gelmedi sizce 21 yildir?
21im Beni neden hiç kimse hiç istemeye gelmedi?
Cevapla