Neden hiç kimse beni bu zamana kadar istemeye gelmedi ki? 21im?

21 yasindayim nine gibi yasantim var. Hep evdeyim pintiyim calismiyom. Üseniyom kendime bakmaya cunku zaten sevgilim yok diyorum. Ya en tuhafi ne biliyomsnz mesela dugunlerde filan ya da disari cikinca kendimi guzel giyiyom sicakkanli bir kizimda sadece biraz utangacim ama yinede kimse beni hic bugune kadar istemeye gelmedi. Mesela yasitlarim akrabalarim 5 kez filan istediler. Beni hic kimse istemedi niye acaba? hani merak ediyom bende ne var ki
Ortalama tipim karakzer olarak utangacim ama taniyinca sicakkanliyim ben sebebini cok merak ediyom ztn simdi evlenmicem ama merak yani
Neden hiç kimse beni bu zamana kadar istemeye gelmedi ki? 21im?
Cevapla