21 yasindayim nine gibi yasantim var. Hep evdeyim pintiyim calismiyom. Üseniyom kendime bakmaya cunku zaten sevgilim yok diyorum. Ya en tuhafi ne biliyomsnz mesela dugunlerde filan ya da disari cikinca kendimi guzel giyiyom sicakkanli bir kizimda sadece biraz utangacim ama yinede kimse beni hic bugune kadar istemeye gelmedi. Mesela yasitlarim akrabalarim 5 kez filan istediler. Beni hic kimse istemedi niye acaba? hani merak ediyom bende ne var ki
Ortalama tipim karakzer olarak utangacim ama taniyinca sicakkanliyim ben sebebini cok merak ediyom ztn simdi evlenmicem ama merak yani
Ortalama tipim karakzer olarak utangacim ama taniyinca sicakkanliyim ben sebebini cok merak ediyom ztn simdi evlenmicem ama merak yani
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
E ekonomi bu haldeyken nasil istemeye gelsinler de evlensinler ben sahsen hem dugun hem ev haricinde cocugumun geleceginin de sermasini garantiya almadan evlenmem
Yurtdisindayim
Seni kim bulacak ki yurtdisindan biri ki yurtdisinda gorucu usulu gelmek kiz istemek yoktur herhalde ya da eger yurt disinda yasayacaksak ben geleyim seni isteyim 😂😂
Yok akrabalarim var burada
Yinede gelemdi kimse
Belki de almak istemediler ya da akraba dan kiz almak istememis olabilirler bende akrabadan kiz istemem mesela
Niyeki ama digerlerni istedielr
Belli ki sende bir sorun gördüler
Neyim varki
Bilmem akraban degilim icini bilemem yuzunu de bilmiyorum gecmisini de bilmiyorum sadece tahmin ediyorum 😂
Gecmisim yokki hep evdeyim
Yurt disindamisin
Yahu hangi çağdasınız isteme ne ya sen kariyerine odaklan. Yaşam enerjini kazan.
Be karyeri ya ne karyer ypcm sanki doktor olcam is mis yok zaten
Bence buna çok kafaya takma boş bir konu bir de sanırım çevredeki insanlar önemli öyle birisi görünce değil de hep öyle olmadığın için olabilir. Ben bu duruma karşıyım ama 18 yasinda olmama rağmen 2-3 kere haber geldi bize
Peki nasil geliyo haber sen ne dedin
Reddettim tabiki benim lisem bu sene bitti istediğim yeri kazanamadım mezuna kaldım onlar da okumıcam sandılar herhalde. Ya öyle bence çok da heveslenme görücü falan ne biliyim ya biraz daha tanıyıp insanlığına bakmalısın bence
Kesinlikle öylede nebilim hani evlenecegimden degil merak edilm neden kumse gelmiyo
Neyim var tamam utangacim ama ne bilim
Güzelim daha yaşın 21 dur bi. Benim 17 yaşından beri istemeye geldiler yaş 27 hala evlenmedim bunlar kader kısmet işi
Tamam ama gelmisler canim seninki sen red etmissin. Bana gelmiyo ki red edim bende ego kasmak istiyorum biraz oda olmuo
Kader kısmet bu işler yine de o yüzden boş ver bozma morelin, inan görücü gelince ego falan tatmin olmuyor adam gibi biri gelene kadar bu şekilde insan yaş alıyor zaten
Iste hani biri sorunca sana gorucu gelmedimi hic hayir demek uzuyo biraz onun disinda haklusin evet
Kim sorarsa sanane de kimseye dert değil. Evet geldi diyebilirsin de arkadaşım abisi için istedi ben istemedim falan de
Sen neden evlenmedin kac yasindasn istemiyonmu
27 istediğim gibi biri çıkmadı karşıma henüz
Yas gidiyo uzulmuyomsn
Yo niye üzilim ki daha geçen lerde söz attım zaten umrumda bile olmadi
Küçüksün birde bazen kısmet birden açılıyor bazı zamanda kapanıyor sanki 😅
Kiz ne kucugu 22 olcam😁
Doğulu musun bu zamanda herkes 22 yaşında evlenmiyorda
Evet canim
O zaman bir şey diyemem sizin oralarda erken evlenen erkek yokmu? Evlenmek isteyenler birazDa duyuruyor. Annen sorsun birilerine var mı biri diye
Ya iste öyle istemiyorum bu kiz koca ariyo demesinler kendi gelmeleeri lazim
O zaman biraz zor bulursun canım. Görücü usulüyle böyle evlenen tanıdıklarım var.. d
Kendini hep evde sakliyorsunki seni kimse tanimak icingörmüyirki
E nerye gidicem ki arkadasm yok
Tesetürlümüsün
Yk
Muhafazakarmisin
Yes
Demekki kapalisin
Bu nasim zihnyiet mufazakar kapali mi oluyo illa daha fazla konusmak istemiyorum seninle
Ama kapalisin dimi
Hayir dedm anlamiyomsn mk
Ne yapiyorsun
Sanane
Cahillik yapma lütfen
Ne alka
Sanane dedin
30a kadar yolun var kafaya takma
Sacmlma ne 30i Allah korusun
Daha 21sin ne bu acele?
Bende eşim cocugum olsun istiyorum onlarla gezmek istiyorum
Bana bakacaksan yarın gelip isteyeyim
Basl bakcam sana daha isim yok
Gömü falan miras yok mu ya
Ne alka ya
boş ver manyak olursun
Ok
Bizde senden farkımız yok
Sen erkeksin farktmez ki seni istemeye gelmiolar
İstemeye gidecek kadın yok ki 😂
Nasl yok
Yok işte şöyle kapalı namazı kılan ya da kapanmaya olumlu bakan namaz kılmaya sıcak bakan biri şöyle bakıyorum çevremde hep açık saçık insanlar var ( He açık kadınlar kötü vs demiyorum öyle biri ile kafalar ve yaşayış uyuşmayacağı için ilerde sorun yaşarız kimsenin hayatına müdahale etmek ve yön vermek gibi bir lüksümüz yok)
benim erkek arkadasimda kapanmadim diyd ayrilmisdi ama ben acikca giyinmiyorum ki basi acik kiz kotu kapali kiz iyi algisi var
Hayır ya kimse kötü vs değil şu an kapalı arkadaşım var önüne gelen ile yatıyor gelip bunuda Bana anlatıyor Açık kapalı iyi kötü düşünce içinde değilim ben onlar beni ilgilendirmez Ben Eşim ile ehli sünnet itikadı üzerine yaşamak istiyorum Kimsenin geçmişi beni ilgilendirmez ben benden sonrasına bakıyorum Ben namazımı kılıyorum ama senden daha fazla günahım vardır emin ol o yüzden onlara takılma acaba seni onun için terk eden arkadaş acaba İslamı ne kadar yaşıyordu
Kendiside baya muhafazakardi iste ama beni degistirmek istedi maalesef ben buna uzuluyorum onu cok sevdim. Hala sviyorum onu kimsenin benim kdar seviceginide
dusunmuyorum ama en kotusu ben pisman olur sndim gelmemis 1 sene gecti sence neden silmedi numarami?
Valla bende kurtuldum diye dua etiğim kız arkadaşımın numarasını daha yeni sildim 1 yıl kadar kaldı rehberde silmeye eli gitmiyordur onca olanlara karşı saygısından
Bumu yani? Hicbisey ifade etmiyormuyum
Anlamadım 🤔
Demek ki onun için hiç bir şey ifade etmiyorsun seni değiştirmeye çalışması yanlış bu gibi şeyler zorla olmaz hem bütün kalpler Allahın emrinde belki bir gün sen ondan daha takva sahibi biri olabilirdin keşke seni böyle bir şey yüzünden bırakmamış olsaydı
Ah keske..
Boş ver o kaybetti diye düşünüyorum geçmişte kaldı artık canını sıkma yaprak açmadan bahar gelmez her şeyin vakti saati var demek ki seni seven daha iyi biri çıkacak karşına
InsAllah
Şimdi neler yapıyorsun
Calisiyom sn
Bende çalışıyorum meslek nedir
Bu zamana kadar hic sevgiliniz olmadi mi
Hayir
1 kisiyle tanisdim ama oda daha baslamadan bitirdi
Niye bitirdi ki
Uzagiz
Anladım 😊
Üniversite okumuyor musun
Hayir yok
Vaktiniz var mi konuşmak ister misiniz
Neyi