AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
170Cevap
Hayatta ölümden başka birşeyi ciddiye almıyorum :)
En doğrusu bende değişeceğim.
Değiş arkadaşım tabi ki. Oldum demek ile ölmek aynı şey.
hep şunu derim bir insan kendine gülümseyebilirse, diğerlerini umursamaz.
Belkide önümüzde engeller yoktur kimi zaman o engelleri biz uyduruyoruz karamsar bir şekilde.
Doğru diyorsun.
o anki ruh halime bağlı bence.
Yeni tanıdığınız biri dese maydonoz hanım -_-
dedim ya ruh halime bağlı. dövedebilirim kendimle dalga da geçebilirim :)
Ahahaha yok ya siz dövmezsiniz ^^
sağım solum belli olmaz benim. hem illa fiziksel değil laflarımla da dövebilirim :)
Bakın ona bir şey demem yapın öyle tabi ^^
Üzüldüğümü belli etmem :DD
En güzeli ^^
birazda gururluyumdur :D
Benim kadar olamaz ^^
sinirlenirim ama umursamaz takılırım.
Peki teşekkürler.
Her ne kadar kendimle barışık klmasam ve kendimi beğenmesemde bir kız dalga geçse alınmam
:D gülerim sadece hiç başıma gelmedi
İyi. ^^
Bende onunla dalga geçerim ne demekmiş? 😊
Haklısınız.
Umursamamak en güzeli tabi becerebilene
Haklısınız.
Gider bir köşede hüngür hüngür ağlarım :( Ciddiyim
Bende düşünüyorum Isabel hanım acaba nerde yanlış yapıyorum.
Fotoğrafını tıkladım, ekranım çatladı :(
Ahahah o kadar kötü demi katılıyorum ^^ değişcem ısabel hanım
Değişmeyen tek şey değişimdir :(
Ne güzel konuşuyorsunuz bu gün siz öyle ^^
Sizi görünce bülbüle dönüşüyorum bayım :(
O kadarmı kötü tipim :( zaten gururum kırılmış sizde yapmayın
Gururunuzu toplar, yapıştırır, başımın üstünde taşırım bayım :(
Sağolun teşekkür ederim cansınız ^^
Yok, ben Canan'ım :(
Eşinizemi ^^
bir de 3 çocuğuma :(
Oyy can can ^^ çocuklar candır ısabel hanım tabiki olacaksınız ^^
O anda sert bir şekilde karşılık veririm
İyimiş.
Umursarım :) Ağzını burnunu kırarak :D
Biraz ağır sanırım.
:D Salla gitsin derim
Oyle.
:D Yani takılcak bir şey yok sen kendsini beğendikten sonra
Çokta tın, çokta fifi -,-
Cnasınız böyle insanları seviyorumya ^^
İntikam soğuk yenen bir yemektir.
O -_- demek öyle intikam alırsınız yani -_-
katılmıyorum sana hemşehrim
pardon katılıyorum yazacaktım
E tabii. Evrime inananlardanım. ;)
Oda güzel.
özelden yazacaktım yazamadım?
Yazmayı boşverin brc1br
bende onla dalga geçerim :D
Tabiya en güzeli.
atara atar gidere gider knk :D
Helal :D
Hayatta takmam ne takıcam bee:D
En doğrusu.
Adamına Bağlı Alınmam Diyen Yalan Söyler.
Çok kişi öyle diyor ama -_-
Onlar kendine yalan söyleyen ve kendi yalanına inanan insalar. Yoksa botox götox yaptıranlarmı aptal. sırf güzel desinler diye yapmıyorlarmı.
Peki sağol.
Geciyolar da Yapcak bisi yok
Oda doğru.
Yaparım Alayına trip atar atarlanırim^^
Ohohoho sakin ^^
Peki^^
sağlam dalga geçiyosa hoşuma gider gülerim :D
Alla askına sennle kim dalga geçicek maşallahın var bacım
Ciddimisiniz ^^
teşekkür ederimde dalga geçilecek bir şey buluyolar , zekice dalga geçildiğinde gerçekten hoşuma gidiyo :D
Biri şu bayanla sürekli dalga geçsin.
O an belli etmesemde üzülürüm tabikisi
Peki teşekkürler.
Kendimde dalga geçiyorum çok orantısızım mesela :D
En doğrusu.
Çok incinirim yaa yapmasınlar öyle şeyler
Tamam yapmayın -_-
😊😊
Gözükmüyor cansu hanım :(
Kim dalga geçeçekmiş şaşarım peh !
Oda güzel.
önceden üzülsem de şu an takmıyorum
En doğrusu.
İcim sizlar sonra gecer hatirladikca uzulurum
Oda iyimiş ^^
Ruh halime bağlı. Şu an umursamam mesela.
En güzeli.^^
Dalga geçen kişiye bağlı tabi.
Yeni tanıştığınız biri mesela -_-
Aklını alırım onun. Dalga geçen kişi benim için lafları incitmeyecek biri olmalı. Sıradan bir arkadas bile dalga geçemez ne yeni tanışması.
Peki teşekkürler.
polat alemdar moduna geçerim
Değişik :D
yani kaf keserim
Pskolojimm bozulur içerim
Oda iyi.
Benimle çok dalga gçerler. D
Varsın geçsinler boş ver ^^
yoo bende onun tipiyle dalga geçerim
Oda bir yöntem tabi.
Üzülürüm ama belli etmem
En iyisi sanırım.
Yok umrumda olmaz niye olsun ki
-_- Nasıl başarıyorsunuz -_-
allah öyle yaratmıs ne yapım kanks
Doğru diyorsun -_-
Kendime güvendikten sonra sorun yok :)
Benimde öz güvenim - lerde -_-
takacak olsak ölelim daha iyi
Doğru diyorsun.
Tikimde olmaz kardo :)
Helal.
genelde ben dalga geçerim tipimle
En güzeli.
umrumdamı hmmm düşüneyim hayir değil :)
Helal ^^
umursamam diyen agır yalan söyler
Haklısınız benim bile gururum kırıldı -_-
bence gayet cool bir tipin var umursanmaz öyle herkes
İnsan üzülüyor maalesef ben biraz aşırı gururlu biriyim -_-
hak veriyorum ama her insanıda dikkate almamalısın yoksa yaşanmaz olur hayat senin için ki bence gayet iyisin
Sağolun teşekkür ederim ya işin kötüsü daha yeni tanıyacağım bir insan diyor bunu direk gururum kırıldı :(
ne dediki çok özel degilse , gerçekten dikkate almana gerek yok gönlün olsun diye söylemedim böyle bir şey yapmam zaten asla gerçek oldugu için söyledim
Tipim bozukmuş -_-
yaa bunu söyleyende kesin darwine kanıt bir tiptir :) bence dikkate alma boşuna
Peki çok teşekkürler çok sağolun ^^
Ben bile kendi tipimle dalga gecıyorum l*n :D
umrumda olmaz hiç bir şekilde :)
Güzel.
Peki der gönderirim moruk. Çok takmam yani :D
En güzeli.
Kendimle bağdaş8k bir insanım :D
Güzel.
üzüldüğümü belli etmez gülerim
İyimiş ^^
Yok valla git üzülmüyorum
En güzeli kafanız rahat.
Umurumda olmaz, çünkü tipim yerinde.
O iyi öz güven ^^
Öz güvenle alakası yok. Tipimde öyle sorun yok. Hem adam olan bir insanın tipiyle dalga geçmez, öyleleriyle işim olmaz.
Güzel yorum sağol.
Pek s. klemem açıkçası :))
Helal.
Bence beğendikleri için uğraşıyorlar ya :)
Keşke :(
İnada alıştık be kanki :)
Onada demek istedim :))
İyimiş.
Bunalımda falan mısın dfsfsfs
Yok gururumu kırdı biir tipimle dalga geçti :(
Elbette üzülürüm ama gurur yapmam.
Ben gurur yaptımya -_-
Shameless'ın başrolüne koysalar oynarsın bu tiple, gurur yapma :)
Peki teşekkür ederim ^^
Kızları takmam da erkek tarafından olursa üzülürüm
Peki.
Ç çu kkume bile takmam
İyi.
Umursamam diyen varsa eğer yalan söyler
Neden?
İçten içe herkes kafaya takar
Öyle sanırım.
Tipimle ilk dalga geçen bendim sıkıntı yok
En doğrusu.
üzülürüm tabikide imkansız bişi bu
Nedenya benle hep dalga geçiyorlar -_-
Ne gurur yapcam 😁dünya nın Sonumu :)
Haklısın ^^