AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
170Cevap
Umursamam, umursamiyorum :)
Bir benimmi gururum kırlıyor arkadaş -_-
Bende anormallik var. asiri bir umursamazlik vardir herkes bu durumdan sikayetci :D
Bende aşırı gururlu biriyim :( biraz banada versenize -_-
Aslinda piskolojik. yani nasil dusunursen oyle oluyo..
Alla alla ben hep kötümü düşünüyorum şimdi -_-
üzülmem diyene en çok koyar işin acısı.
Doğru diyorsun.
Söyleyen kişiye gore değişir
Mesela dışardan hiç tanımadığınız karaktersiz biri -_-
Ya aslında biraz etkilenirim hic tanimadigim biri sonuçta bunları dusunuyosa
Demi öyle zaten.
Ama sende biraz bak kendine ne dedi ki çok mu kotu
Gördüğünüz gibi yok aslında 2 sene önceki fotomu gördü yeni fotomu gördü bu kişi sen değilsin dedi ^^ biraz gururum kırıldı ^^ bu fotoda gördüğünüz gibi işte ne kadar değişe bilirimki yüz değişmez sanırım -_-
Biraz degisirsin 2 yil uzun bir sure
Resmen bu resimdeki sen değilsin dedi -_- hani imkan yok öyle bir farka -_-
Pislik uyuz oluyorum buu tiplere
Bende -_-
Tipimi s*keyim derim
Oda güzel.
Sinirlenirim ama cokda umursamam
En güzelini yapıyorsunuz.
takmamış gibi davranıp heralde canını okurum :)
Helal
Takmam tabiki. Sadece anlık bir eziklik olur
Doğru diyorsun.
kimin söylediğine bağlı.
Yeni tanıdığınız biri diyelim -_-
öyle bir laf sokarım ki bidaha kimseye öyle bişi diyemez :D
Ahaha iyimiş :D
senin yüzünde annenin gö tündeki basura benziyor derdim heralde :D
Ahahahha :D değişik bir yorum.
maksat kimseye birdaha öyle demesin :D
Doğru.
Geciyolarda niye sikinti ediyim :D
Tamam.
:D bro ben katalog mankenligi yapiyorum buna ragmen arkadaslar dalgasina gecerler hep millet bana boyle bir durumda bile geciyosa niye takiyim ki onlarin ne dedigi umrumda olmaz tam tersi olsa da umrumda olmazdi. Zaten genelde dalga gecmeye calisanlsrin hep kendinde eksikler var onlari kapamaya çalışmak icin yapiyolar :D
Helal ^^
Kendimle barışık biriyim :D
En doğrusu ^^
:) Takma diycem ama takarsın.
Öyle.
çok da fifi :SDF:G:
Öylede olmalı zaten ^^
üzülürüm karşımdakini döverim ne yapim :D
Hayırlısı ^^
Belkide evrim geçiririz yakışıklı oluruz. D
Öyle.
Dalga gecen insana baglì
Yeni tanışacağınız biri.
Takmam
En doğrusu kertenkele hanım.
hiç takmam taktığım an ona koz vermiş olurum
Doğru diyorsun.
Hic umursamam 😜
En güzeli basıl başarıyorsunuz?
Tipsiz olmadigimi bildigim icin soylediklerini ciddiye almiyorum :))
way way oz güveninizi Sevim
kim dalga geçiyor ona bağlı
Yeni tanıdığınız biri diyelim -_-
ohoooo hiç sallamam :)
Helal olsun. ^^
Dalga gecene bagli
Yeni tanıdığınız biri diyelim -_-
Gurur yaparım kesin ya
Bende yaptım -_-
En fazla 1 saat sürer üzerimdeki etkisi :)
Fazla değilmiş ^^
Umursamam. tokatlarim hatta. soverim bide :D
:D iyimiş
Tavsiye ederim. sende dene :d bir şekilde boz Karsindakini. ztn ıyi bir insan olsa oyle birsey söylemez seni uzmez. o yüzden çekinme söv gitsin
Kesinlikle haklısnız ama ben yapamıyorum işte.
Normalde bende yapamam. ama sinirlendim mi gözüm biseyi görmüyor pek.:))
Anladım sakin kalmak şart.
Yanii :)
Benim değer verdiğim biri dalga geçerse üzülürüm
Yeni tanıdığınız biri diyelim -_-
Umursamam
En iyisi sanırım teşekkürler.
yakısıklıyım sıkıntım yok
Tamam oldu
Hayır tabiki bu tamamen kendine güvenle alakalı.
Alla alla nasıl yani -_
Kendine guveniyosan beni cekemiyolar falan dersin ama diğer türlü uzulursun
Öz güvenim - lerde benim :(
Once kendine guvenmelisin yoksa hiç bir şeyde muvaffak olamazsn
Haklısınız.
Ben hep hakliyimdir. p
Bknz. Özgüven
Alın şu egoisti buradan ^^
Hahaja şaka yaptım tabiki bu kadar değil. Neyle ayarlarsin sen onu bir ara.
Benim öz güven - lerde maelsef :(
Değerli bir insansa tabiki
Yok sıradan normal bir insan.
üzülürüm tabiki
Uzulurum ama belli etmem
Oda güzel.
takmam bro ya ne üzülcem *
En doğrusu :)
hiç geçmediler dalga ama geçseler bile onca şey arasından bunamı üzülecem :D
Üzülürüm ama umursamiyormus gibi yaparım :)
Oda güzel aslında en azından zayıf gzükmezsiniz ^^
Aynen oyle:))
Demi ^^ tebrik ederim ^^
hangi çılgın dalga geçecekmiş şaşarım
sallamam
Healal.
Ayna tutarım :)
Oda değişik bir yöntem ^^
Cok üzülürümm...
Bende üzüldüm -_-
Senle mi dalga gectiler ki
Evet ^^
Sana yardim edebilirim
Nasıl -_-
Benim buna cevap vermeme gerek yok =)
Peki :)
Ağlarım bee :(
Ağlama sen ya -_-
Umrumda olmaz.
Helal olsun ^^
^^ :)
Umrum olmaz
Helal olsun.
üzülürüm ki ben :(
Hayırlısı.
Umrumda olmaz
En doğrusu tabiki ^^
umursamam
En doğrusu bende artık.
herkes önce kendine baksın umursama sakın
Kesinlikle.
:))
^ ^
Gider uyurum
Oda güzel.
s2me takmam
Umursamam.
En güzeli.
Takmamayı öğrenmeli insan. En güzeli bence de. ^^
Öyle gamsız olmayı bilmek şart.
Fazlasıyla. ^^
Tabiki. ^^
üzülürüm tabiki...
Öyle.
Ölü taklidi yaparim
:D iyimiş ^^
ikisinde yapardim
Peki teşekkür ederim cevabınız için.
Kim uzdu siziii -,-
Karaktersiz bir insan diyelim papaz hanım.
Aldiris etmeyin gayet iyisiniz
Sağolun teşekkür ederim papaz hanım :(
umursamam
En iyisi.
bir kaç kişinin lafıyla ne güzelleşirim nede çirikin olurum. ben kendimi beğeniyorsam gerisi boş
Doğru diyorsunuz teşekkür ederim.
takmam bile
Ne güzel en doğrusu.
dalga gecenin sesiyle alay ederim ya da bir kusurunu söylerim susar düşünür oda
Peki teşekkürler ^^
Umrumda değil
Nasıl başarıyorsunuz -_-
umursamam
En güzelini yapıyorsunuz helal olsun
Dalga geçene bağlı
Yeni tanışacağınız biri.
O zaman yetin dibine girerim
Peki sağ ol.
umrumda olmaz
En güzeli kafanız rahat.
Ağlarım
Oda bir yöntem.
dunyaya kuserım
iyimiş -_-
Haklısın derim
Güzelmiş.
Üzülürüm :(
Gururunuzda kırılmı?
Evet ya çok hassasim ben baya takarım
Bende öyle sanırım.
üzülürüm tabikide
Peki teşekkürler cevabın için.
Umursamam.
En doğrusu kesinlikle -_-