AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
170Cevap
Sanmıyorum üstüne bende gülerim ama cevabımı da esirgemem :D:D
O iyimiş ^^
Herkes beni beğenecek diye bir kaide yok ki kim ne derse desin banane :D
Doğru diyorsun.
Sende tipinle dalga geçen varsa geceleri yatağına uzanıp başını yastığa koyduğun anda onları düşünmek istemiyorsan benim gibi yapmalısın.. Tipine laf söylene ee sanane beğenmediysen kusura bakma elimizde bu var gibi kendini rahatlatan cevaplar ver ama dediğim gibi o an ver başını yastığa koyunca değil :D
Kesinlikle haklısın denemek lazım ^^
Galiba değilmek de istiyorsun.. Kılık kıyafet ve görünüş , duruştan başla
*değişmek
Aynen -_- peki başka önerin varmı.
Değişmek imkansız değil birçok kişi ya zor çok zor falan diyor ama -davranışlarını bilmeden yapıyorum yorumu- senin ayna karşısına geçip ben nasıl biriyim diye kendine bir sorman lazım belki de değişmene gerek yoktur çevrende 2-3 tane kılkuyruk sırf sana laf ettiği içib bunu istiyorsundur
Doğru diyorsun sanırım. ilginç bir yöntem.
Ama işe yarar dene istersen
En kısa zamanda denicem sağol yardımların için ^^
Ne demek rica ederim :) kusuru kendinde arama
Peki sağol ^^
Hayır yeri geldiğinde kendim de dalga geçerim hatta :D
En doğrusu. ^^
Söyliyenin yüzüne bakar ve gülerim sonra m*l der yoluma bakarım :-)
Ahahah güzelmiş ^^
yoo kendimde dalga geçerim hatta arada insan kendiyle barışık olmalı :)
En doğrusu.
Çıokta tın derim. Allah'ın yarattığını beğenmeyen insanla ne işim olur
Helal olsun.
Eyvallah
Değer verdiğim biriyse üzülürüm tabisi. Ama umrumda olmayan biriyse söyledikleri de umrumda olmaz.
Sıradan bir insan yeni tanıyacaktınız direk tipinizle dalga geçti -_-
Umursamam.
Peki çok teşekkür ederim Doğa hanım.
Rica ederim..
Gurur yapmaya gerek yok, tipimle dalga geçebilirsiniz :)
Burnum buyuktur mesela benım. d
Haklısın kimse kusursuz değildir.
Hıhım der geçerim :D Allah'ın yarattığı kulla dalga geçen utansın...^_^
Helal olsun size ^^
Sağ olasın ^_~
^ ^ sizde sağolun.
Hic umursamam b*k ye sen derim bende eleştiri yaparm :D
O ne güzel davranış öyle tebrik ederim ^^ hehehe
Geçilecek tüm dalgayı kendimle ben geçerim, kimseye fırsat kalmaz :)
Bende öyle yapmaya başladım artık.
En güzeli hem kendinle barışık olacaksın, dalga geçenlerle zaten işimiz olmaz karakterinden şüphe ederim.
Haklısın.
içimde fırtınalar kopar ama dışardan umursamıyomuş gibi gözükürüm :(
Buda güzel bir yöntem aslında.
küçükken okulda hep dalga gecerlerdi benimle çünkü hem diş telim vardi hem gözlük... şimdi tipimle dalga geçseler pek umursamam :))
Ben umursuyorum maalesef gururum kırıldı :(
Neden çok umursuyorsun ki? Bırak konuşsunlar. onların ne olacağı belli mi. Allah büyüktür ;))
Doğru diyorsunuz sağolun ^^
Biraz relax ol Batuu! ;D
Bir ola bilsem ^^ hatta rakım elibseli fotomla şu gözlüklü fotomdaki kişiler aynı kişi değil bile dedi ^^
Yuh artık :O
Siz görmüştünüz demi o kadar fark var mı ya imkanı yok o kadar fark olmasına 2 sene önceki foto tek farkı -_-
Aynen yani.. bir tanesinde güneş gözlüğü takmışsın diğeride gözlüksüz o. o
Öyle -_- bir daha kimse kıramıcak gururumu -_-
ben bu tipsizliğimle senin kilon sayısından fazla kızı kendime aşık etmişim sen ne ettin der geçerim.
Helal.
geç kalmayaydım eic olurdu sanırım:)
Ola bilirdi tabi ^^
valla uzulurum gurur yaparım kafama takılır ne yalan soyliyim :D
Bende gurur yaptım -_- kimse dalga geçemez benle birdaha izin vermicem -_-
ehehh :D helal super devam
Tamam ^^
Kimse Cesaret etmez benle dalga geçmeye çok pis laf sokuyom :DDsafsd
OO helal ^^ biri şunla dalga geçsin ^^ ksde çok var çıkar birazdan birileri ^^
gözlerinin ileri derecede miyop olduğunu düşünürüm karşı tarafın.
O güzel.
Üzülürüm ama orda belli edipte ezilmem lafı koyarım ama evde çok takarım bunu doğrusu..
Oda güzel. ^^
Umursamam pek ben beğeniyorsam diğerleri onemli değil :)
Oda doğru.
Eger erkekse agzini burnunu kirarim kizsa Allahindan bulsun
Öyle.
Umursamam, Allah'ın verdiği bir şey bu, kendisine güzel tip verdiyse ne mutlu ona
Kesinlikle haklısın.
bu soruya direk cevap verilmez. olayın yaşandıği anla ilgli bence gelişir süreç
Peki teşekkürler.
ettiğinin on katı kendimle dalga geçerim ağzı açık kalır
En güzel yöntem bu sanırım.
şimdiye kadar çok işe yaradı:)) karşı tarafın aklı gidiyo aklı.. napcaanı şaşırıyo
Ahahaha çok teşekkür ederim cevabın için aklımda tutacağım ^^
Umursamam arkadaşlar takılıyor arada bişey demem kendimi iyi bilirim:)
En iyisi.
Ilk biraz uzulurum sonra kafama takmamaya calsirm baska seylerle ilgilenrm ;)
Doğru diyorsun.
Cok takintiliyim eger oyle bir sey olursa vay haline -,-
Ne yaparsınız ne yaparsınız -_- karşı saldırımı ^^
Kendim bile dalga gecerken baskasinin dedigini pek takarmiyim sence?:))
İşte olay bu ya helal olsun
Tesekkurlerr:)
İntikam sıcak yenen bir yemektir ve ben soğuk yemek yemeyi hiç sevmem...
O güzel ^^
Kimin dalga geçtiğine bağlı. Ama genelde alınganım ondan üzülür sonra ağızının payını veririm :D
O negüzel ^^
Pek tanımadığını biri diyelim ^^
Hmmm du bagayym:D tanımıyosam çok pis kavga sebebidir affetmem. Şu an bile sinirlendim düşün :D
Peki ^^
bn küçükken çok tipsizdim benle dalga geçiolarda bikere bileklerimi kesmeye çalıştım ama yapamadım
Yuh saçmalamayın -_- bende bunalıma girdim ama zaten olduğum bir şeye nasıl girdim merak ediyorum
tipimi bildikden sonra dişarda kiler ne derse desin takmam.
En güzeli.
umrumda olmaz, sonuçta Allah beni böyle yaratmış ama karakterime laf edilirse üzülürüm çünkü bu benim elimde olan bir durum.
Doğru diyorsunuz -_- bende umursamıcam artık.
Bence herkes üzülür ya da kırılır ama zaten Allah'ın yarattığı bir canlıya güzel dememek yakışıksız bir davranıştır.
Doğru diyorsunuz.
Teşekkür ederim
Cevabınız için ben teşekkür ederim.
seni tipli sayan kim... sen de birilerine göre tipsizsin... tipini kafana takıyorsan bilesinki aptalsın... kadınlar güvendigi erkege asık olurlar
Teşekkür ederim yorumun iiçin.
aslında söyleyen kişiyede bağlı normal arkadaş söylüyosa bende onun tipinde bisey bulurum ama normalde çekindiğim biri söylerse kırılırım.
Yeni tanıdığınız biri diyelim -_-
yani kırılırım biraz sonuçta yeni tanışmışım
Benim gururum kırıldı -_-
Benim tipimle gecildi cok aglamistim cok cirkinim cunku. grcektn blyrm bnu asiru crkinim ama yapck bsy yok hep dalga geciliyo
Benimde gururm kırıldı çok bıktım artık -_-
Sinirlenir hatta aglarım ve o kisiden olene kadar nefret ederim
O biraz ağır gibi ^^
Ona fikrini sordugumu hatırlamıyorum niye dalga geciyo kim veriyo o hakkı :D
Haklısınız -_- falakaya yatırmak gerek öylelerini.
Hiç seyimede gelmez napak yani herkes begenecek degil ya
Tabiki.
ben üzülürdüm :D zaten aynaya bakıp kendime vuruyorum bazen
Aynen adaş benimde gururum kırıldı ya
da senin tipe laf edenin gözüne attırsınlar :D ben bir kötülük göremedim adaş :D
Eyw adaş sağol ^^
eyv :)
Bir gözlük ayarlarim sonrada gözüne yumruğu yapistiririm.
:D ilginçmiş ^^
Çokta umrumdaydı yani. Öyle tip yargılayan içi boş insanları görmezden gelirim genelde.
Nasıl başarıyorsunuz -_-
Sırrımı burada paylaşmam kulağına fısıldayabilirim assfgjdldj :P
Özel mesajla söyleseniz -_-
2 xper değilim senin atman gerekli :/
Peki.
Beni küçükken hep çirkin kız derlerdi hala üzülüyorum :(
Sağlık olsun portakal hanım bende tipsizim ne desek boş hayat.
yakışıklı olduğumu bildiğim için umursamam, fotoya bakın
Peki ^^
yakışıklı çocuğum dimi :)
Ne bilim :D
ulan boşunamı fotoya fotoşopla zombiye çevirdik kimse bakmıyor
:D hayırlısı.
Geçselerde koymaz bana. Bende gurur kalmadı sayende. •_•
Cevap veirmisin?
Veririm.
tabiki. ama öncelikle aynaya bakmasını da tavsiyeden mahrum bırakmam :)
Haklısın.
herkes yüzündeki kırışıklıklarla güzel kardeş boşver.
Doğru diyorsun.
sağlam bir dostsa takmam kafaya ama yeni tanıştığım biri derse öyle tabi üzülür gurur yaparım
yeni tanıştığım biri derse maalesef öyle
o zaman tavrını koy kardeşim sende onla dalga geç mutlaka vardır gerekirse kavga bile et yani :D
Tamam eyw.
Üzülmem çünkü hiç birimizin eline görünüşümüzü seçmek için bir katalog vermediler
Kesinlikle.
herkes benle dalga geciyo tipim kayıkmış :))) umrumda deeel
Tamam ^^
Bu senin duruşuna bağlı kimse bos yere gelip te tipinle dalga gecmez. gecirtmeyeceksin
Doğru diyorsun.
Dalga gecen kisiye bagli sonucta insaniz hickimse mukemmel degil :)
Kesinlikle haklısını dalga geçen biride yeni tanıyacağınız bir.
Herkez once kendine bakmali salla bence
Doğru diyorsunuz teşekkür ederim.
Umursamam mı? Kafamı öne eğer şöyle bir bakarım sonra derim ki ' duydun mu oğlum' :)
:D iyimiş ^^
Birileri senin tipinle ugrasyosa bilki tipsz degilsn
Oda bir düşünce tabi teşekkürler cevabın için.
Rica
Cukume takmam ama insanların içinde bunu söylerse dilini koparip eline veririm
İyimiş.
Ağzı olan konuştuğu için umursamam ben kendimi beğeniyorsam gerisi teferruat
O güzel bir düşünce.
sürekli aşağılan da bir görelim nasıl umursamıcaksın
-_- Ben umursuyorum zaten -_-
boşversene ya biz mi istedik böyle olsun
Hayırlısı.
pabucumda olmaz.
En güzeli paytak hanım en doğrusu.
tipim oldugu halde burnumla dalga geçiyorlar ama bilmiyorlar ki eşşolu eşşekler bu burunu ALLAH verdi
Hayır üzülmem. Kendime güveniyorum.
Biliyorum egoistsiniz ^^
Sende kalbi ruhu çok çirkin bir insansız. Tipin değişir ama senin asla çirkin için temizlenmez :).
Hayırlısı
Kız lafı iyi koymuş :D
@yagamiligth üzülürümm üzerlerr
İyi.
:))
öküz