AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
170Cevap
kim geçiyosa azının ortasına tokadı korum * git burdan derim :DA:Ads
Güzel.
Dalga gecen oluyo tesekkr ederim pampa dyrm gülümsyorum huyum kurusun hiç umrsamm 😄
Helal ^^ değişcem bende ^^
Umursama ztn insan hergn gzel olcak iltifat dyck die bsy yok arada dalga da gecilicek 😉
Haklısınız.
genelde burnumla dalga geçilirdi ama ben de dalga geçiyodum gülüyoduk geçiyoduk tabi ama "bu bana böyle böyle demişti" diye de aklıma gelir yani unutmam.
Peşi cevabın için teşekkürler.
Dalga geçene bakarım eğer ciddiye alınıcak biri değilse takmam bile
Peki sağol.
üzülürüm ve bunu çok büyük dert ederim. bu yüzden insanların tipiyle dalga geçmemeye özen gösteririm
En doğrusu -_- ben geçmem
malesef tam olarak geçmem diyemiyorum :( bazen arkadaş ortamında karşıdakinin haberi olmadan aman ayy sümüğü atmam ya da aman koca toto o ya filan oluyorr :D
:D alın şunu buradan hemen ^^
Sevgilim arkadaslarla oturuyoruz dedıgımde kızlar var mı dedı var dedım olsun sana bakmazlar ben senın kalbını sevdım dedı o gun bugundur pıskolojım cokdu :D
Ohohohohooh :D değişikmiş cidden ^^
:D Neler neler * hep husran dertlendım bak :D
:D hayat :D
Bana bunu diyen insanı oyle bir benzetirimki artık konusacak bir agzı olmazdı
Tamam--_-
Evt fazla hayvanca ama dürüstüm en azindan :)
Valla öyle gibi :D
Söz kişinin aynasıdır usta.. Kim ne derse desin sıkıntı yok , ne takacağım elalemin lafını.. Torba değilki büzesin..
Doğru.
..
Tam senlik cevap ^^
Ne sandın..
Ah ezgi ah ^^
Depresyona girerim günlerce kendime gelemm çok ciddiyim. Malesef en kötü yanım olumsuz bir Eleştiriye gelemiyorum.
O kadar takıyorsunuz yani -_-
Aynn çokkk..:)
Neden peki -_-
Bilmyorum ama çok çok takıyorum insanları ailem hep kusursuz gördü beni belki de bu yüzden ama çok zor bir durum insanlar bazen çok açık sözlü olabiliyorlar bir de bende şu var ben insanların eksikliklerini yüzüne vuramm kırılcağını düşünürüm belki de bu yüzden bana yapılması ağır geliyor öyle işte :)))
O ne güzel karaktere sahipsiniz siz öyle ^^
Teşekkür ederim :)
Cevabınız için ben teşekkür ederim. ^^
Rica ederim iyi geceler.
Sağolun iyi geceler.
Kişiye bağlı. Eğer sevdiğim biriyse tabiyki zülürüm fakat takmadığım biriyse bitarafımda olmaz hatta kıskanıyo diye düşünürüm ki öyle olur zaten.
Yeni tanıdığınız biri diyelim -_-
Sktr et demeylen mi oluyo.
Tamam
Ya sevmedigim ya da pek onemsemedigim biri derse umrumda olmaz da deger verdigim birileri soylerse kotu hissederim uzulurum. d
Demek takmazsınız -_-
2 3 tane erkek arkasm gciyor ama kizlardan begenmiyen olmadi sükür onlar dalga gecince anliyorum ki gayet iyiym ^^
Peki ^^
Yok mesela gözlerin şaş derler aldırmam fazlalıkların var derler unutmadan.. Çünkü kendımı seviyorum.. ben böyle farklıyım ama onlarla uğraşın hemen ağlara kızlarda bu dalga geçme olayı çok var: )
Peki teşekkürler cevabınız için ^^
*umursamam
En güzeli.
Birinin tipimle dalga geçmesi;
https://www.hizliresimyukle.com/image/PArU
Ne güzel.
çokta tın derim geçerim ve genellikle tipinizle dalga geçenler sizden daha tipsiz insanlardır :) sorun çekememezlik
Yorum yapan kişiye bağlı sevdigim umursadigim bir insansa üzülürüm. Tanımadığım biriyse hic takmam
Aynen artık gamsız olucam.
umursarım
sen kimsin de tipime yorum yapıyorsun tipini miktiğim diye bir girizgahla dalışa geçerim
Sakin ^^
Tipim degılde kılomla ve boyumla hep dalga geçilir alıştım artık
Hayırlısı.
O tipsiz diyince öylemi oluyoruz yani herkes başkasını kendi gibi sanar
Doğru diyorsunuz -_-
Sorun yapmam siparişi ben vermedim ya yaratan öyle yaratmış
Sonuna kadar katılıyorum helal olsun.
boşver salla gitsin karakter olmadı mı çıplak kalıyor.
Helal güzel laf.
Zoe ( kankam olur kendisi :D ) ile dalardık ağzını burnunu kırıp eve giderdik :D
Ne değişik bir isim ^^ ama bu nasıl bir cevap oldu ^^
İngiliz'im ben annem Türk Mia kızımın adı zaten ' de zaten İngiliz ben Diana bu arada :D
Peki ^^ Diana hanım tanıştığıma memnun oldum bende Batuhan ^^
Hanım ve ben aynı yere yakışmıyorlar bence :D bende
Değilmisiniz zıppır birimisiniz --_- kızınızda var biraz hanım hanımcık olun -_-
Zıppır ne ya :D
Neyse -_-
-_-
-_-
-_- -_-
-_--
Depresyona bile girerim belki. Özellikle sevdiğim birileri yaparsa bunu :/
Haklısınız sanırım.
Kesinlikle umursamamış gibi yaparım.
Fakat aynanın karşısına geçtiğimde duygularımı kimse anlayamaz.
En doğrusu ^^
Ilk başta bir bozulurum ama düşündüğüm zaman o kisinin tipimle dalga geçmesi beni tipsiz yapmaz onu
Terbiyesiz yapar :)
Çok doğru söylediniz tebrik ederim. ^^
Çok mu takiyosunuz acaba bazi seyleri :)
Genelde her şeyi sanırım :(
Bence dozunu azaltin fazlası hastalık yapar düşünmekten kafayı yersiniz
Haklısınız değişmeye çalışıyorum :(
Kimse kusursuz değil ayrıca dünyada herkesten 1 tane var ben olsam dönüp kıçıyla dalga geçmesini söylerdim.
Kesinlikle haklısın.
umursamam.
tipin benim için bir kymeti yok.
zaten akilli mantkli adam olan kimsenin tipyle alay etmez.
Haklısın.
küçükken kızlar sarışın olmamla çok dalga geçmişlerdi büyüdükçe anladım ki aslında baya beğeniyorlarmış
O oda güzel ^^
Belki gerçekten çirkinimdir ama kemfimi seviyorum ozguvenim var o yuzden umursamam kendimi guzel buluyorum
Şu öz güvenden banada verin biraz -_-
Onu diyen her kimse her şeyin bir sonu vardır derim...
Doğru diyorsun.
Uzulebilirim. ama umursamam cok. sonucta degistiremem. c dimi. dogal yolllarla yani.
Güzel ^^
tipimle dalga geçenin şirazesi kayıktır muhtemelen.
O iyimiş.
en az 1 hafta düşünür uyuyamam heleki herkesin içinde dalga geçilirse off düşünmek bile istemiyorum
Kötü bir durum cidden.
hastalığımla doğrudan alakalı zaten sosyal fobi var bende yüksek derecede
Anladım geçmiş olsun..
sağolasın
Öncelikle gurur yapar gibi gözükürüm fakat içten içe üzülürüm :(
Malesef bende gurur yapıyorum sanırım.
Ya en azindan tek sıkıntım kilom oldugu icin bir sıkıntı yok halledebilirim
Yani cok sukur elim ayagim var gözün kolum bacagim var
Allah beyin de vermis
Daha ne ister ki insan
Sen onlara aldirma
İnsan kazanmak zordur
İnsan kaybetmek dudaginin arasindaki 2 kelimeye bakar
Çok doğru diyorsun cevabın için teşekkür ederim.
Ne demek ;)
Geçilecek bir tipim yok bulursa malzeme geçsinde görelim:)
İyi öz güven ^^
Tipe değil yüreğe bakarım yürek yoksa gider kasaptan alırım oh mis.
En iyisi. ^^
tipimle dalga geçildiği için insanlardan hayatımdan herşeyden nefret ediyorum
Yapma bunu :(
Benimde gururum kırıldı -_-
gururumu kırmadılar siktiler
Oha -_- sonunda herkesten nefret eder hale geldiniz ha. -_-
8 sene tipimle dalga geçtiler benim ne diyosun sen aşık mı olsaydım tabiki nefret ediyorum
Kimler geçti -_-
okuldaki piç kuruları ve dışardaki aptallar
-_- ciddimisiniz siz -_-
bu konu hakkında dalga geçicek halim yok dimi
Tamam ama beni niye tersliyorsunuz -_-
Eskiden çok takardım hatta geceleri gizlice ağladığım bile olurdu. Ama artık sallamıyorum bile.
Nasıl başardın bunu
Hissizleştim ben her şeye karşı. Ayrıca insanları artık yeteneklerini, zekalarını, cesaretini ve kişiliğini baz alarak değerlendiriyorum. Ne korkakların nede aptalların hayatımda zerre kadar yeri yok.
Karşıdakinin benimle olan samimiyetine ve ciddiyetine bağlı
Yeni tanımaya başlıyacağın bir insansa.
Biraz kalbim kırılır sadece, sonra aklım o kırıkları sarmaya çalışır
En doğrusu sanırımç
Sanirim umursamam herkes kendini yargilasin kardesim ben buyum milletten banane :)
Helal olsun aslıhan hanım ^^ nasıl başarıyorsunuz bunu ^^
Kimseyi umursamayarak ;)
Bunu nasıl başarıyorsunuz -_-
Biraz ozguvende is biter aslinda :) ama cok değil fazlasi zarar kararinda yapmalisin
Benimki - lerde :( nasıl geri kazanırım
Neyi nasil geri kazanirsin?
Öz güvenimi -_-
Hani biseyden guc alirsin ya ben her zaman muzikle ic iceyim her gun her saat her dakika ve bu bana oz guven veriyor kimsenin ne dedigini umursamiyorum anca havlayip dursunlar
He bide kendinle barisik ol
Hm ilginçmiş -_-
Barışığım sanırım ^^
Tabi soyle bisi var soyleyen kisi cok yakininsa neden dedi diye dusunurum ama umursamam
Peki teşekkürler.
Onemli degil
umursamam kanks Allah beni böyle yaratms varsa daha iyisini yapabilen hodri meydan :)
Oda doğru.
İçimie beton dökülmüş gibi içerlesem de dalga geçenden daha fazla gülerim ki benle uğraşmasın daha fazla diye (:
İyimiş.
öyle bir durum olmadı. olcağına sanmıyorum illaki olursa neler olur çıkaramıyorum hele erkekse parçalarım :D
Ahahaha :D iyimiş :D
benım tipimle dalga geçicek adam göremedim daha benden iyi olursa tebessüm ederimde iyisi hiç dalga geçmedi zaten :D
Biri şunla dalga geçsin ^^
Alfa romeooooo :)
kımseye ızın vermem herkesden once bn kendımle dalga gecerım zaten.. buda pozitif enerjı yayıo kımse benden daha fazla dalga gecmıo :D
En doğru kesinlikle tebrik ederim.
allah vermıs bunu mılletı takıp bıde moralımımı bozcam
Haklısın kesinlikle cevabın için teşekkür ederim.
r. ederim
ben gerçekten tipsiz biriyim, can sıkıyor arada ama olsun yakısıklıyım sanıp ortalıkta cesaretli laflar edip rezil olmuyorum hiç olmazsa
Oda doğru.
Karşı saldırıya başlarım. Olmadı döverim. Yüz vermeyeceksin insanlara sonrasında hiç uğraşılıyor çünkü.
Dövmek doğru değilde gerisi iyi gibi.
kimin dalga geçtiğine de bağlı biraz :) ama genelde umrumda olmaz birazcık bikaç saniyelik şaşırma falan olur
Yeni tanıdığınız biri diyelim -_-
bir bozulurum sonra nediyo bu derim takmam
En güzeli sanırım tebrik ederim ^^
Kimse dalga geçemez , çünkü ben geçmem dalgada geçirtmem zaten dalga geçen insanın asıl kendinde bişeyler eksiktir. Ve egosunu tatmin etmek ister bende anasını...
Haklısın sanırım.
Cok. sukur cirkin degilim olsaydimda alay etselerdi de umrumda olmazdi ALLAH yaratmış sonuçta kimseye kelime etmek düşmez RABBiM söylemiş son. sözünü ;)
Doğru diyorsunuz.
yok be ne üzülcem bende buyum yani Allah böyle yaratmış napalım :D
Öyle.
Hem üzülür hemde gurur yapar gider estetik ile yüzümü değiştirir gelir o kişinin yüzüne tükürürm :)
Yani bana estetimi yaptırın diyrsunuz ^^
Çok meraklisan para vermeye ver estetik olam :))) paran bol
Ne kadarki :P ^^
Bilmiyorum ama gerek yok ya teşekkür :)
AHAH peki rica ederim ne demek ^^
ALLAH a havale ederim geçildiği zaman lar oldu ALLAH a havale ettim
Doğru diyorsun.
Teşekkür ederim saygılarımla
geçildi bu yüzden resmimi kaldırdım ve üyelik değiştim :( çok çrkinim :((((
Bendemi öyle yapsam -_-
bilmiyorum bana iyi geldi. önceki hesabımda beni engellemiştin bu arada assfdq
son mesajım sanırı m D::D
Ben engellemiştim demek -_- çok zor birini engellerim acaba niye -_- ki kimseyle de kolay kolay münakaşaya girmem. -_-
ters bişe söyledim diye hatırlıyorum :D
Alla alla kolay kolay kimse bana ters bir şey de demez -_- ne yapmıştınız -_- 8 levellik bayan.
hatırlamıyorum vallahi ya. sadece bişe yazdım sonra sen cevapladın altına yorum yazamadım çok kızmıştım :D 8 lvl değildim :/
Eski nickiniz neydi cidden merak ettim ^^
Tanımadığım biri yaparsa uff sana ne be slk. s. s :)) yaparım tanıdığım biri ise umursamam
O iyimiş ^^
Umursamam Allah yaratmış, dalga geçen üzülsün kendi haline.
Helal olsun.
Hic iplemem (ve muhtemelen gururlanirim bile kendi bir bka benzimiyor :D)
İyimiş ^^
Kızlar da çok kompleks var bu konuda. Kızlar-Erkekler biraz ezik durmayın, özgüvenli olun lan!
Maalesef öyle haklısın.
Kimin dalga gectigine bagli onemsedigim biriyse üzülürüm ama degilse hic takmam :)
Yeni tanıdığınız biri diyelim -_-
umursamam :)
En güzeli ^^