Yak
laşık 8 sene kapalı kaldım yeni açıldım 20 yaşındayım. Herkes beni kapalı tanıdı ve bildi. Ailemi 3 sene uğraştım ikna etmek için o süreçte mental sağlığımdan oldum, içime kapandım, dine olan inancım daha zayıfladı, dünyadan kopmuş gibi dört duvar arasında yaşadım en az 1 yıl. . Şimdi köye gitcez yarın ilk kez beni açık görcekler çok gergin hissediyorum ve psikolojim zayıf kaldıramam artık gibi geliyor Çok yorgunum ve yıprandım hiçbi akrabamla görüşmek istemiyorum yanlış mı düşünüyorum? Napmalıyım çok çaresiz hissediyorum lütfen fikir belirtin
laşık 8 sene kapalı kaldım yeni açıldım 20 yaşındayım. Herkes beni kapalı tanıdı ve bildi. Ailemi 3 sene uğraştım ikna etmek için o süreçte mental sağlığımdan oldum, içime kapandım, dine olan inancım daha zayıfladı, dünyadan kopmuş gibi dört duvar arasında yaşadım en az 1 yıl. . Şimdi köye gitcez yarın ilk kez beni açık görcekler çok gergin hissediyorum ve psikolojim zayıf kaldıramam artık gibi geliyor Çok yorgunum ve yıprandım hiçbi akrabamla görüşmek istemiyorum yanlış mı düşünüyorum? Napmalıyım çok çaresiz hissediyorum lütfen fikir belirtin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer