Ailem çok yıprattı, çok çaresiz hissediyorum lütfen fikir belirtin?

Yak
laşık 8 sene kapalı kaldım yeni açıldım 20 yaşındayım. Herkes beni kapalı tanıdı ve bildi. Ailemi 3 sene uğraştım ikna etmek için o süreçte mental sağlığımdan oldum, içime kapandım, dine olan inancım daha zayıfladı, dünyadan kopmuş gibi dört duvar arasında yaşadım en az 1 yıl. . Şimdi köye gitcez yarın ilk kez beni açık görcekler çok gergin hissediyorum ve psikolojim zayıf kaldıramam artık gibi geliyor Çok yorgunum ve yıprandım hiçbi akrabamla görüşmek istemiyorum yanlış mı düşünüyorum? Napmalıyım çok çaresiz hissediyorum lütfen fikir belirtin
Ailem çok yıprattı, çok çaresiz hissediyorum lütfen fikir belirtin?
Cevapla