AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
213Cevap
188 80 bir ara sor bakalım aradığın aşk nerdeymiş =)
Baglanmayacaksin oyle koru korune sahiplenmeyeceksin mesela
Güzel şiir
Aynen oyle bir kisiye degerini bilecegi kadar deger vermek gerekir
Haklısın:)
Deger ini bilmiyorsa da yol ver gitsin ya
:))
hayatında biri olsun istiyorsun ama hayvan olmasın istiyosundur birde sen şimdi
Ne alaka
Valla bizde ariyoz da bulamiyoz kanks. :) Soner abi bile hala ariyoree
Ahahha arayan belasını da bulur mevlasnida:)
Aynen ara ara :)
Senin içi demiştim onu :)
Bende kendim icin demistim kanks :)
Pekii :)
Bende iistiyorum. Ama sevgili değil, sevdiğim kişiyi bulmak istiyorum. Onun tarafından sevilmek, çok sevmek istiyorum... Ama zaman var biliyorum
Bana maas baglarsan sana hergun gunaydin askim diye mesaj atarim :)
Kuruş vermem :D
Tamam ya para istemiyorum senin olsun :)
al ozaman
ne güzel. kendini tanıyorsun ve sadece ihtiyacın olanı istemişsin.
Bağlantı hızını karşılayabilecek alt yapı olması lazım bu karşıda yoksa bağlantı kopar yüksek hızı da çöpe atarsın.
İnternete baglanmicam sen yanlis anladın:D
İntermeti kastetmedim ki dikkatli oku :)
Sakasina demiştim ama
:DD Bilemem ama :D
Peki
aynen bacım ben de öyleyim ama yok bitti. dua et, Allah hayırlı birini çıkarsın karşımıza...
ikimizde uyandık günaydın bebegim diyen düzeyli bir ilişkim var afadqdtr
Hayatına bir horoz al.. Pazarda en fazla 20 tl :D her ötüşü senin için olsun :D
Bunu herkes istiyor aramakla bulamazsın o seni bulur...
iyi bir insan oldugun icin gec olucak hersey:-) sadık olman karsdaki kisi icin avantaj
aynen oyle canım erkeklerın tek derdı seks seks ve yine seks
Duygularini kontrol etmen ve agir basli olman gerek.
Olması gereken şeyler:)
ee olmasi icin çaba sarf ediyormuun peki?
Ne çabası sanki napiyorum
Herkes hayatında birini ister ama kimse gönlüne göre olanı bułamadi tek sebep herkesin susması
Gök yüzünden huzur yagsin çok bir şey mi istedim hidranin sarkisi
Malesef hayatında biri olmasi gercektn huzur vermiyor..
Nu dediklerini bende istiyorum ama yok galiba oyle biri bilmiyorum :/
aynı şeyi isteyen okadar çok insan warki knka daha sıra bize gelmemiş demekki :D
ask huzur demek deyil. huzurlu ask istiyorsan hayal etmege devam et
Nerdesın askım burdayım askım olaylarına donmesın sonra.
Huzurlu olmak için hayatında biri olmasina gerek var mı sence
bulursan sor bakim kuzeni falan varmıymış. bana da lazım
ben 30 yıl bekledim kimse çıkmadı karsıma sabret lafları hikaye :D
hee bu arada huzur namazda :)
KEtçap Mayonze de Alırmıydınız? Çok şey tabiki de :ASfçmaskhdjashfjas :DDDDD
Ben de öyleyim. Çözümü yook. Senden de büyüğümdür eminim. :)
Ama senin ne için burada olduğunu biliyorum ben :) önemli mi?
Bence çok yanlış biliyorsun. :) Yani o kadar ön yargı değil. Yaş mı? Önemli. İlerledikçe daha zorlaşıyor, öyle değil mi?
Kaderin iyisi kotusu olmaz kader guzeldir, kaderi yazan guzelden de guzeldir... demis mevlana o yuzden fazla takma oda olur olmazsa o da guzeldir ;)
Çok şey istiyosun..
Bunları yapabilecek karşılıklı cins türünün nesli tükenmiş.
Sadece kısmet...
Aynen kismett :)
Evet çok şey istiyoruz biz. Kölenin istediği özgürlük, fakirin istediği servet kadar çok.
Bu kadar abartmaya gerek var mi sence? :)
Abartmak insan işidir. İnsanların duyguları vardır. Benim duygularım yok.
O zaman insan degilsin
Şüpheliyim
Neden öyle dedin ki
Çok cıvık bir kız olduğun için isteklerinin karşılığını alamıyosun :-)
Hep boyle ol bence bozma kendini elbet karşına iyi birisi çıkar banada senin gibi birisi lazım ama hep uyuzlar denk geliyor
Ahah hayırlısı :D
Bende ayni dusuncedeyim ama bir turlu olmuyor sans denk bulmak zaman ister
Sana uygun bir sevgili bulman lazım, o zaman bütün sıkıntıların geçer, huzuru bulursun
Cok sey istiyosun istemekle olmuyor salak alicaksin koparticaksin
Benim konustugum biri bile olmadi bu sabah kalkinca aklima geldi mesaj atanim yok diye ben napim :)
aradığın aşkı bulmak zor ama mesela birine öpücük atsan biraz yavşasan hemen bulursun aşkı :D
Ahahha saçmalama :)
huzuru bulursun da orada yazdıklarını bulman hayal ürünü :D
Ruhunu oksayan ve onsuz yapamican erkege denk gelmemissn
ben de istiyorum da ama yok işte. bağlanma konusunda ben de senin gibiyim malesef
bak bana 36 senedir mesaj atan olmadı... ne yapalım yani
Hizli baglan alis hizli vazgec baya zor aski yakalaman
Bende bulamadım :D ben zor bağlanır kolay vazgeçerim :P
Bana bayramda turkcell bile mesaj atmiyor dusun artik
2 ay sonra tüm bunlardan sıkılırsın..
Tesdüfe bak bende aynı şeyleri istiyorum istersen mesaj at
aşırı gıcık tiplerdensin cıvık konuşmalar bunlar huzur istemek ayrı yok hergün günaydın mesajıymış töbe töbe bence senin ne istediğin belli..
Evet cok sey istiyosun
Git kahvalti yap
Tamam ya :)
Çok şey istiyorsun. Kalmadı ondan.
Peki :/
Vallahi bende bekliyorum onu ama yapacak bir şey yok. Üzülmek boş yere.
Uzulecek bişey yok zaten:)
Günaydın diyen olsun sevgili olmasa da olur ya :-)
Oda olur ya:)
oo huzur alırım bir dal
:D.
bizde istiyoruz mutlu edelım sevelım sevılelımde yokkı be :)
Bulucam az kaldı :D
burdayım işte :D
Farkındayım :D
konusalım barı be :)
Olur
burdan mı mesajla mı?
Farkeder mi :)
uludagda okudum bursada yasıyorum yas 22 sen? :)
Böyle de olmadı mesaj ataydin iyiydi:)
Açtım gizliliği sen at bari :) seninki kapalı nası atıyım mesaj :)
valla onu bende arıyorum ama yok malesef öyle biri :D
Çok bir şey değilde olmadı mı olmuyor :(
Cabuk bglanirsin. cabuk koparsin. unutma
Malesef öyle :)
:)) malesef
Öyle biri yok hayal dunyasinda yasama :)
belli olmaz istisnalar hep çıkar insanın karşısına
İyi geceler. Yeter bu kadar sana :D
Ya bu sorular çok fake gelmeye başladı:)
Benim de sevgilim yok ve aynısını bende istiyorum ama yok işte. Yakışıklı desen iyiyim yani on üzerinde 7.8 notum var ama yok işte
aşk değil de huzur olsun
Huzurlu bir aşk :)
mutlu ve huzurlu olsun