AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
futbolcu kartları hariç hepsi :)
Aa ama onlarda cok keyifliydi yaa :))
o erkek oyunudur dedimdi :)
Hah ben 15 yasima kadar futbol oynadigim icin problem yok eheh
Ben daha çok arabalarla oynardım ^^
Oyshh bendede vardi metal ve plastik hele toto alirdim deli gibi oyuncaklarini koleksiyon yapardim /))
Toto alınmazdı bana azcık çikolataya dünya kadar para veriyoruz diye -_-
Ben bayram hasliginin hepsini söylemezdim anneme kenara bir tane kagit para atardim sansima ne kadarsa artik eheh sonra her gun 3 5 tane yer dururdum para bitene kadar bayramda evde cikolata dolu ben gidip toto aliyordum simdi tanesi 2.5 3 lirayuh dedim ben 90 kurusa aliyordum nan
Ben 75 kuruş diye hatırlıyorum ^^
Aaaa bizim bakkala bosuna kazikci bakkal kel bakkal demiyolar ahah
Benimde cevabım hepsi... :))
Bendensin sakaryqlimm /))
Aynen canım :)
2 poşet taso 1 poşet kartım vardı :DD
Eheh bide o vardi dimi eehe bende bir futbolci karti vardi ki sorma offr 2 koca poset tasolari dizerdim ust uste kule yapardim resmen
evet, üstüne vurup ters çevirdiklerimiz bizim olurdu mahallede tüm arkadaşlarla kapışırdık... futbolcu kartı seçip gücü yüksek olan kazanırdı filan.. bir de misketlerimiz vardı.. heyy gidi günler heyy :))
Dimi dimii oyyhhhh be ozledim vallahi :))
Çocukluğum barbie bebekle geçti ;)
Haha o bendede doluydu
Barbie bebekler ve Gameboy serisi.
Gameboy serisi neydi hatirlayamadim ben :)
Ve daha niceleri... :)
Misketlerim, Bilyalı Arabam ve Topaçlarım.
Deste deste futbolcu kartlarım vardı * hajahsja
Bendensin ;)
Süper mario oyunları :)
Kral oyun oyunskor falan ahah
Pokémon ve Tsubasa meşe (misket) gta vcty vs...
Ha birde demir arabalar vardı onları çok severdim hâlâ hastasıyım koleksiyon yapmak istiyorum onlarla artık bulunmuyor :)
Aaa demir arabalar bendede vardi fatihlerden calardim l*n ben sonra kiyqmaz geri verirdim aslinda kiyamadigimdan degil fatihin öküz gibi abisi vardi dövdürtür diye korkudan veriyodum yine olsa yine yaparim ahah
leblebi tozu genize kaçar öksür öksür...
Ben yiyemiyordum onu dilim yüzünden :D
Haha dimi dimi su icip daha beter olurduk gozler kizarirdi :))
Senle Ben Aynı Yastayız :)
Haha ben 19 yasindayim :))
l*n Arkadaş Sen Ne Ara Yetiştin Taso Dönemine Futbolcu Kartı Dönemine :D
Ehehe sorma ben son yilarini yasadim onlarin cocuklugum tam sizin dönemdeki gibi ecti aksam ezaninda eve terlikle kovalandigimi bilirim dedem elinde sigarayla gelirdi ben eve kacardim o görmeden ehhe
Agzını Burnunu Kırsalarmıs Keske :D
Ahaha cok dayak yedim ya dizini dovmeyecek bizimkiler eheh
Ohh İyi Olmus Haketmişindir Sen :D
Haha allah allah ya azcik asiydim sadece mesela dedemi bisikletime bindirdim ben ehe
Hehe :D Senn Psikoloji Küçüklükten Bozulmus :D Dengesiz :D
Ben dedem raki icerken rakisini döküp kolonya su koymustum bardagina ahah
Tamam Arkadaş Ya Anılarına bir Dahakine Özelden Anlat :D
Ozele gerek yok ya ahah anlatmiuom bidaa taam hih :((
Ya Kalbini Kırmak İstemedm Eger Kalbin Kırıldıysa Ama Valla Sıkıcı Ya :)
Küstüm senle konusma benle kalbimi kirdin pismis kelle oooooo lafi soktuu derlerdi bunu söyleyince eheheheh
Allahın Piskopat Manyagıı :)
Celik ayna soz bir kere cikar ahah
Araba yarışı oyunları ve bebek giydirme eşit.
Araba yarisi vuu vinn vinn :))
Çamurdan yaptığım pastalar :)
Selamlaar olsun :)
Pokemon tasolari ve futbolcu kartlari :))
Helalsiiiiiiiiin bendensin cano :)
Ayipsin kanka :))
Misketlerimde vardi benim :)
Benimde vardi da mahallede populer degildi ben evde yalnizmoynardim onlari :))
Ben mahalledeki oglan cocuklariyla oynardim misketlerimi aldiklari zamanda dover onlarinkinide alir eve giderdim :)) ahhh cok beterdim yanu
Bizim mahallede kiz yoktu ben ne yapayim ahah 1 tane vardi o da tüm oglanlar ile çıkmış idi mahallede :D onunla eglenirdik pisti batak oynardik sokaktaki biri bana doku unca ona söylerdim doverdi ahah
Bizim vardi ama yasitim degildi biraz buyuktu ucgen ip atlarlardi onlar kalcalara gelince benim boyum yetmezdi aglardim gider oglanlarla misket oynardim felaket mizikciydim :)))
Hahah gıcık
Hahahhaha evet oyleydim :) ama gecti artik simdi misketi tutamiyorum bile :)
Ailecek tsubasa izlerdik.
Eheh ben sabah 6 damuyanirdim ananem kuran okurdu camin önünde tvyi kısık sesle açıp izlerdim sonra kumanda kavgasi cikardi evi birbirine katardim onlar kavga ederken ben oturur cizgi filme devam ederrdim eheh
SEn bizim mahallede büyümüş olmalısın :))
Eheh yasim 19 ama her birini yasaeim ve harika yillardi belki senlede kapistirmisizdir beybladelerimiz tasolarimiz ahah
beyblade olayları bizden sonraydı büyümüştük :) show 92 kağıtları vardı son dönemlerde de taso falan oynadık :)
Haa ben küçük kalmisim ama yaa eheh
Çok değil b, i 10 sene kadar :))
Haha az mi nayn :))
ne yani yaşlımıyım ben :)
Yok tam gencliktesin eheh benim en olmak istedigim yas 26 dan 27 ye gecis dönemi :))
İlk deefa böyle bişe duydum neden peki :)
Ya nedensiz bir sempatim var mesela irlandalilara karşı da öyle :))
Benim tasom vardi aterim bide misketim vardi
Benimde aterim vardi kasetlerini hatirliyor musun? Harika kocaman kasetlerdi ehe
Evet o kasetaleri nasil unutayim okuldan kactigim bile oliyodu ateri icin pc ye internetten indirdim hala arada oynuyorum 9999999 in 1 diye bir kaset vardi cinde toplasan 10 tane farkli oyun var ona sianir oluyordum ;)
Hqha bende bir doluydu kaset ya anneme aldirir dururdum aterimide o almisti klawyeli falandi hava atardim ehehe sonra küçük tv almisti annem bana minnacik ekrani vardi yaa
beyblade kapıştırırdırk tepsinin içinde
Ayyyy eheh sen esittir ben ben soker demir takardim arasina yenemedigim tek kisi vardi o da babasi oyuncakciydi dev gibi isikli beybladeleri vardi eheh
evet benimkinde de çift demir halka vardı ortasında :D çok ağır oldugundan çarpanı uçuruyordu. bide sarı lacivert yapmıstım onu 3-4 baybladenin parçalarını söküp buna takmıstım sırf sarı lacıvert olsun diye :D
Eheh onu bende yapmistim altinada cibi ucu takmistim ama dengede zorlaniyordu bende geri eski haline getirip 3 kat demir koymustum ahah
3 olunca fazla dönmedi benimki, 2 ideal :D
Benim inceydi demirler :)))
tasolar ve futbolcu kartları :D
mutfak esyalrı ve peluş hayvanlarım :d
Pelus hayvan bende yoktu ya onun yerine safinaz bebek vardi kocqm saniyordum onu ahah
Futbolcu kartlari , tasolar ^_^
Evet evettt :))
hepsi vardi bisiklet kazanmistim ve jetixde vardi
Oha bisiklet nasi kazandin ya ben o yapistirmalari hep 1 taneeksik kaliyordu sonra kampanya bitiyordu :((
:D ben de oyunkartları vardı top, tabanca, tüfek ve bisiklet hepsini kazanmıştım yapıştırmalardan sadece top kazanmıştım :D
Ben 8 bisiklet caldirdim insafsizlar bana dadanmisti ahah
oha okadar bisikleti nerden buldun
Futbolcu kartları :((
Ne guzeldi ama yaaaa :((
Byblade, taso, kartlar, misket
Aldığım beyblade lerden biri fenaydı demir beyblade karşı savaştı gövdede kırık açıklık oluştu ginede yenmiştim sonra çöpe gitti
Ben cift demir yapardim uhu ile yapistirirdim :))
O dengeyi bozuyor
Hayir dengeyi yapmak sende o cikintilar ust uste gelmeyecek sivri yerler iki sivri yerin arasina gelince denge sorunu kalmiyordu :))
Futbolcu kartları için ne çocuk döverdim be :D
Haha kötü jojuk seni :D
Azmı taso oynadık be :) hele o beyblate ler :))
Eheh cocukluguna gittin mi bir an soruyu okuyunca :))
9 yasıma gittim geldim 10 sene geçti aradan neydik ne olduk vay be :)
Ben hala ayni maymunum ahah
ben kolları ve bacakları oluşturuyorum.
Haha voltran voltran voltrannn kardesimi onunla büyütüyorum. Ve bayiliyor bu cizgi diziye /)) aslanlaaaar diye bagiriyor 4 yasinda daha ehe
onu ben halen yapıyorum: aslanlaaaarr! :D
Hahah voltrani olusturun ahah
Pokemon tasolari :) ve pokemon kartlariii
Dimi dimi ya ben Şaymendır asigiyimmmmm :))
Charmander :)
Biliyorum sadece yanlis yaziyorum hep bende ondan turkce yaziyorum ahah
misketlerım vardı aklıma gledı
Yaa biz o zakana yetisemedik. s :))
barbielerim vardı benim :)
Eheh ben kafalarini kolarini cikarip tekrar takabilecek miyim diye heyecanlanirdi ahah
Ben saçlarını keserdim :)
Onu bende yapardim sonra jole surerdim saclarina ahha
Hahah :)
tazmanya canavarı tasoları ve cizgi filmi
Oyhhh oyhh helalsin ya hele kenardaki o yazilari vardi tazmanya tasolarinin krem rengi biseydi yazilarda iste nereye ait falan yazardi ayyyyyyy
evet güzel günlerdi keşke orda kalsaydık öylece. büyüdükte ne oldu sanki
Dimi dimi.. bende çok pismanim ne oldu yani ne geçti elimize.. ne güzel saftik temizdik. Sen dua et senin duan kabul olur derlerdi büyükler yanagini sıkar şeker verirdi teyzeler..
Aynen öyle büyüdük ve kirlendik, öyle pisliklere bulandık ki temizlenemiyoruz bile.
Lanet okumak geliyor susuyorum buda Allahtan bayim.. :) Rabbim gonullere nur yollasin inşallah
Allah taksit ve taksilatımızı affetsin ne diyim amin.
Amin insallah :)
Barbi Bebek hariç Hepsi :DDD
Helaaaal :))
Cipsleri ellerdik bedava çıksın diye ;)
Kola kapaklarinin altindan isik tutar okurdum bedava mi degil mi ona göre alir tum mahalleye icirirdim ahah
Ne güzel günlerdi. Geri dönme imkanımız olsa keşke
Hadi bir zaman makinasi yapalim camurdan :))
yapalım :)
cipsten çıkan dövmeler
Eheh :)))
Duygulandım yemin ederim
Bende bende icim gitti hele beyblade ler vardi falan..
Digimon vardı ya onun şekli değişik tasoları vardı çocuğun teki balkondan atladı diye pokemonu aldılar bizden :(
Ahahah ayyhh kenarlari böyle degisik sekillere sahip altigen tasolar vardi birbirine yakabiliyordun falan :))
Aynen o tasolarım durur hala :(
Yaaa bizimkiler hep attilar koca bir cuval vardi...
Hayatta attırmam onları senelerdir el deymedi
Haha atsalar abooo
Kan çıkar :D
Eheheh aynen canoo :))
Şişe çevirme ve mum söndü :)
Ooooo sen ne yaptin ya :)))
Çocuklumuz öyle geçti ne yapalım nerede o eski günler çok arıyorum :)
Bizimde ya her yazani bilirim neredeyse fena güzeldi :))
Teşekkür ederim hani derlerya tecrübe olması lazım çocukluk işte :)
Hepsi bilye top felan daha coook :)
Aylık oynar miydiniz? Japon kale falan :))
Tek vuruş maç japon kale 2 e2 kaleden kaleye :)
Hepsini oynadim saydirma yarislari falan yaprdi, sonra artistlik haraketler cikartirdik falan 15 yasina kadar oynadim :D
Hepsi ve misketler, topaç :D
Evet evete :))))
Tabiki barbie bebeklerrr
Ehehehe :)))
Vay be ne gunlerdi :)
Dimi cano dimi :)))))
Aynen oyle canoo :))
Seviyorum seni dostum sende hosgeldin soframa :))
Tskler :) sende oylesinn tesekkur ederim
Futbol kartlariiii :)
bir tek onlar mi :/
Gençken eskiden ben var ya :))
Hahahah simdi ne oldu?
Yaşlandık :D
Pokemon ve cipsten cikan dövmeler :)
Helaaal babacan :D
Kurdugum hayaller. ^^
Onlar bende hala var bayim hayal gücü çocukluğa ait degil yete3 ki korumasini bilin :)
Annemler beni odadan kovardi. Oglum napiyosun fasur fusur derlerdi. Kisacasi o yasta dusunce engeli yedin :/
Yok daha neler dostum :)
Tasoları hala çok seviyorum..
Hala var miiiii?
Bende yok ama küçük bir kuzenimde gördüm hala eskisi gibi oynamak istiyorum :)
Ayy benimde canim cekti ama yaa hele o köşesine vurup döndürmeye cabalamak en büyük keyifti :))
Kesinlikle çocuk olsam gene oynamak isterdim. Digimonları da seviyordum ama Tasolar bir başkadır benim için.
Ben hala oynamak istiyorum :)))
Barbie ve mutfak eşyaları hariç hepsi :)
Cok sey kaybetmissin eheh
Onlarla oynasaydım çok şey mi kazanacaktım? :)
Ee tabi yeni anilar paha bicilemez :)
Pokemon tasolari ne oynuyoruk bee..
Dimi dimi icin sizladi mi :D
Hic deme ya :D
Haha bende dok ozledim ya :/
Bende bide en degerli tasomuz olurdu benimki pikacuydu geneldede herkesin kokunu kazardim birazda hile yapardim tabi :D
Aynen aynen o tasoyu hic vermezdim benimde ozel tasom vardi o tasoyu yere koysam dahi anlasma yaprdim baska taso verirdim mizikirdim :D
Valla ben alirdim ozel tasonu affetmezdim :D guzel gunlerdi bee simdiki nesillere bakiyon alakalari yok cocuklukla hepsi teknoloji manyagi heyt be film gibi gozumun onunden gecti :)
3 yasinda ve 4 yasinda kardesim var ellerine tqblet aldik düşün o çocukların tableti var ben topac falan aldim buldukca oyuncak aliyorum lego falan oynatiyorum sonra yuva falan yapiyoruz su savaslari onlara yasatiyorum bunlari eksik kalmasinlar diye :)
Sende kardeslerin sayesinde anılarni tazeliyosun ne güzel :)
Dimi :)
pokemon tasoları tabiki
Aaa sendede cok var mıydı?
vardı da hepsi kayboldu pişmanım zamanında saklamadığıma
Bende bende hele 4 sene önce 1 poset agzina kadar dolu futbolcu karti buldum ve salak gibi sokakta biraz oynadik cocuklarla sonra kapis kapis ywotim hepsini :/
CİPSTEN ÇIKAN DÖVMELER BENTEN :d:d:d:d
Hehehheheheheey benten sonra geldi yaa onu saymaa /))
olsun oda efsaneedir
Katiliyorum bende severim :))
O kadar fazla şey var ki yazmaya üşendim.
Elbette varda yukaridan secin yoksa bende soruyu aigdiramayacaktim :D
Pokemon taso, Digimon taso, beyblade kapıştırması, misket (klasik), aklıma daha gelmiyor, çıkan dövmeleri komşunun duvarlara yapardım ben :D Bunları yazınca çocukluğumu hatırladım ve çok özledim.. :/
Bende bende cok ozledim hele patates baskilari vardi okullarda meshur eheh sonra kosu yarislari falan yapardik. Kavga ettiriridik birilerini köpek kizdirirdik :E
Patates baskıları onlar bir efsaneydi. Ah ah o günlerin hep arıyorum.. :/ şu an yapabileceğim tek şey küçüklük fotoğraflarımı bakmak..
Eheh ben annemin sakladigi tüm kiyafetleri bebeklerime uygulamaka amacli kestigim icin :/ anilar biraz eksik fotolarin cogunu kesmisim ama koca bir canta dolusu fotografim var annem sag olsunhassasmis bu konuda makina almis benim icin her gün hayvanat bahcesindeydik nan biz :)))
Ne kadar güzel bişey yapmış annen. Benim de küçüklüğümden kalan 3-4 parça bişey var. Hele ki 3 yaşında deri ceket giydirmişler o zaman motobisiklet'im varmış motor kaskı falan o resimlere bakıp bakıp gülüyorum ve hala o deri ceketi saklarım :)) En çok sünnet videosunu kaybetiğim için çok üzüldüm. Lanet olası evde kayboldu. Halbuki onda tek sünnet değil herşey vardı. Sünnetten bir hafta önce çekime başlanıldığından çok detay vardı. Okula başladığım gün, ilk ödevimi yaptığım gün, arkadaşlarla tanıştığım ilk gün dahil vs..
Inanamiyorum çok Üzgünüm.. dua edicem o videolari bulmaniz icin. :))
Sağolasın, ama iki yıldır bulamıyorum.
Allah allah yaaa :(
tasolar çok iyi bir eğlence...
Dimi hele o kirmizi taraflari siyrik siyrik olurdu ya cizik cizik falan cok özledim yaaa :/
mega taso 5 tane tasoya bedel:)
çok güzel günlerdi:)
Dimi dimi dev tasolar vardi bide off
mutfak malzemelerı , barbie bebekler :D
Garibim sen tam kiz gibi büyümüşun :P saka yapiyorum tabii :))
Futbolcu Kartları millete az satmadm ha
Ben dolandiriyodum ahah
Uyanık :D
Heee :D
3 ay sonra gördüm seni. s. s :D
Neeee ahah
:D şakacı :d
heman golgelerin gucu adina :)
Vuuu ben kollari ve bacaklarimolusturcam baane :((
tamam tnn uzlme
kafamdaki simit tepsisnden kalan iz.
hazır para yiyen, dertleri yokken dertten kednilerine hayatı zehir eden, oturmaktan bir yerleri basur tutan gereksiz bedenler kurban olsun sana kardeşim.
sğl şimdiki hayatım dahi iyi ve güzel kazanmak çok iyi bir duygu.
:))) tebrik ederim helal olsun bende cok istemistim ailem izin vermedi mecburiyet baska anliyorum ama o yillar sana cok sey katti daima bizden bir adim öndesin hayata karsi helal olsun tekrardan :)
sağol en azından dersimi iyi aldım en ufagından bile kötü bir söz işitmyrum :)
Helal olsun bir kez daha :)),)
eski günler geri gelse keşke.
Var misin bir zaman makinasi yapalim?
olmammı hadi !
Heheyt iste budur beee :)) hadi soldaki tornavidayi ver barbi bebegin kolunu calistirma kolu yapicaz sonra kimizi isigi kola kapagindan yapariz birazda camura ihtiyac var govdesi icin ve sonra geriye kalan tek sey kolu çevirmek :)))
tornavida yıldızmı düzmü? al sana kol çevir hadide gidek :D
Biiiiir ikiiiii üğüç :D booooooouuusghdjidddndiujgjhfjcjhfjhf tın tin ton ahanda geldik :))
oyyyy geldik he :D tamam hadi ne oynayalım.
Kremali böğreek sutlu çöğreek çeek dostum cek arabani yoldan ceeeeeek :)
:D:D
Kavanozdaki Adam :)
Hatirlayamadim gorsel var mi? :)
bu bir dizi eski bir dizi Ahmet Mekin oynuyordu cocukken onu izlermisim:)
baslamazsa aglarmisim filan
annem öyle diyor:D
Bak ben hatirlamadim :))) ben küçük cadi vardi cicek abbas vardi kofteci abbas vardi sonra charlie vardi maymun besliyolardi evde hani :)) baskuller falan vardi sıdıka vardi oyhh beee
benim cocukluk seninkinden daha eski ya :D
:))
ondandir
Bak doğru eheh siz ergenligi bitirirken ben dogmusum :D
Ulan eskileri anlamiyorum hic çocuk dizisi olacak bir şey değil bu baslangici çok gergin eskiden netten bakmistim boyle bir doktor büst kiriyor karanlikta falan mnyakln eski nesil
@Kabuk3495 hahaha
kavanozdaki adamı bende hatırlamadım redkit sakızları vardı onu hatırlıyorum kibrit kutularının ön ve arka yüzlerini kesip oyun oynuyorduk misketlerle çukur kazıp oynuyorduk powerrangersları heman i transformersları voltranları seyrederdik
Beyblade , Digimon :')
Helalsinn candass :))