Merhaba. 👼
Çocukluğunuzdan anı olarak sakladığınız oyuncaklarınız var mı?

Merhaba. 👼
Çocukluğunuzdan anı olarak sakladığınız oyuncaklarınız var mı?

İnek , babamın derede bulduğu tavşan , kuzenimin köpeği, kendi yaptığım bebek, küçük hayvanlar fil zürafa vs. Ağaçta vardı ama kaybettim. Fili ağabim bulmuş diğer hayvanlarıda set olarak almışto annem
Benim çocukluğumdan kalma bez bebeğim var zaten nickim o yüzden #Bez_BheBek 😍

şöyle birşeyim var bayadır bende tam anlamadım 😂
@elkamad sende tatlısın prenses
Cevap
19Cevap
Hayır hiç yok keşke olsaydı gadası
Benim bir ara vardı Bakuganlar.. metal kartlara attığın zaman açılırlardı.. onları çok severdim ama bir süre önce attım bir kaç yıl oluyor
Küçükken çok barbie'm vardı ama hep kaybediyordum bu yüzden çok barbie yok ama bez bebekler duruyor baya
Bana doğru düzgün oyuncak alınmadı ki. Biri eskiyodu anca bi tane daha alıyolardi
Bende yok ama oyuncaklarim hep başka bieilerinde görüyorum dağıtmış herkese
Hayır yok.. çok fazla oyuncağım vardı sepetler dolusu keşke annem biraz ayırsaymış.
Evet bazamin altı peluş ayı tavşan civciv gibi oyuncaklarla dolu..
Oyuncak arabalarım ve askerlerimin olduğu büyük bir kutu var
Bi' legolarla oynardım onlara da ne oldu bilmiyorum.. Yok.
Çocukken oyuncağın oldu mu diye sorsana bir
Olmadı kurban olmadı 🥲
yok, saklamak istediklerim olmuştu ama sonra ne oldu bilmiyorum
Bi sürü bebeklerim oyuncak ayılarım var 🤭😂😂
Yok be kafalarinı koparıyodum hepsinin
Minik psikopat 😛
Oyuncak koleksiyonum var
Evet çok fazla var hemde kıyamıyorum
var ayıcıklar özellikle
Kıyafet ve battaniye var
Evet var tabii. 🥰
Evet var, çok sevdiğim 1-2 oyuncağımı sakladım.
Yok hepsini kaybettim
Maalesef yok
Ama olsun istedim 🥺
İsterdim*
Eveeett cok var hem de😅
Var Opet mike cem yılmaz oyuncağım
Hep almak istemiştim be 🙂
😂 Çok da gerekli bir şey değil ya
Ya öyle de çocukken bir hissi var be 🙂
Hayır maalesef yok 🥲
Benim hiç oyuncağım olmadı
Vardı yeğenim sağolsun içinden geçti
Annem sağolsun evde hiç bişey tutmaz
Evett ayıcığım varr pofii🤍🧸
hayır, hepsini atmışlar
evet var
Evet var.
Ölen amcamın aldığı bebek hâlâ saklarım
Varr
Evet vaar
Barbie ailesi var 😅
var birkaç tane
Yokk
Bir kaç tane
Evet
Hayır yok
Var.
Hayir yok
var.
Yokk
Evet var
Evet ayıcığım var
Evet var
Yok..
Hayır yok
Hayır yok
Evet var :)
Evet çok fazla var
Yok bea
hayır
Yok benim
Oyuncağım olmadikj
Üzülmeye gerek yok olmayinca olmuyor diğer çocuklar oynarken izlerdim ben. 😂
Özür dilerim
Üzmek. istememistim.
Cidden
Evet var
Arabalar var
hic oyuncagim olmadi
Duruyor çoğu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?