AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
Taso ve futbolcu kartları artı mısket
Helalsin :)
bilemedin kanka hic biri degilll misket zaaaa
Yok daha neler sen nasi bir cocukluk gexirdin nana :D
bir poset tasom vardi bir aksam balkondan atmistim hepsini nasil kargasa cikmisti ama gorsennnn :)
Hahha bende aynisi i futbolcu kartlari icin yaptim birbirleri i dovmuslerdi sonra korkup kacmistim ahah
Hepsi ve Teletabys vb...
Teletaby candir yaa o gunes dogardi sonra süpürge falan vardi ya eheh
Aynen :/
Beyblade. <3
Demir koyar miydin arasina? :D
Hepsini parçalar, parçalarından yeni bir beyblade yapardım. Demir koymak ne kelime, duvarı parçaladığım bile olmuştu. :D
Hehey bendensin o vakit ehe biz kivilcim cikartiyoduk mermer tarzi bir duvar vardi :D
Bizim binanın arka bahçesinin bir kısmını mermer yapmışlar, ne alakaysa. :D Ben terastan oraya doğru metal olanı fırlatmıştım, mermerin içine girmişti. Zor çıkartmıştım. :D Sonra yönetici ile kavga etmiştik. :D
Hahhahahahh yok daha neler
Küçükken hurdacıdan demir çalardık, sonra o demirleri tekrar aynı hurdacıya satardık. Yapmadığımız bir şey kalmamıştı.
Hahhaa bendensin ya beno zaman 100 milyona aldigimiz scooter i sapa saglam scooteri canim biseyler cekti param yok diye 1 milyona hurdaciya satmistim ahah
Sen olayı farklı bir boyuta taşımışsın. :D
Galiba ahah ama cok pis kumar cevirtirdim yardim adi altinda dehset para yurütmustum ya ahah
Kirli çamaşırlar dökülmeye başladı. :D
Hah sorma ya ben cok pislik bir insanmisim ahah
Cehennemden VIP yer ayırttırmışsın, öyle söylentiler geldi. :D
balbazar :))))))
Haha cok komik balbazar diyordu o ya ahahh
tipitip sakız ve yumiyum :)
Hehehheey bendensin bayan :),
Pokemon tasolari neydi beahh:))
Dimi yaa bende bayilirdim hele o disi soyulan hafif bir kimizilik kalan tasolar oynamaktan duvar dibi falan oynardik :))
Aynen yenilince puruzluk ederdim hep vermezdim tasolari cocugum gibiydi hepsi :D
Hahah ben agladigi i biliyorum ya oyy oyy ozledim simdi mal gibi oturuyok anca ahah
benim zamanımda powerrangers vardı :)
O bizdede vardi yahu sonra tnt ye gexti eskiden baska kanalda idi :)))
Pokemon tasoları tabi ne oynardik
Offf dimi ama hele onlarin buyuk boylari vardi bide büyük cipslerden cikardi :))
Küçük lerle daha güzel çevirmeece yapiliyodu ama
Bak haklisin ama büyükler de cok havaliydi beaa :))
Görüntü olarak buyuker havaliydi ama cevirme oynanmadigi icin birikritmedim onlardan 200 tane pokemon taso vardi bende kucukken
Bendede baya vardi sayiyi hatirlamiyorum ama deli dehset biriktiridim :))
caillou :) :)
Yok daha neler o zamanda mi vardi bu keltos :D
Leblebi tozuu afsfsds
Ahahq allah korudu :D
Babamın kemeri
:///
Ciddyim
Bende Üzgünüm cidden..
Ne yapacaksın artıl geçti o günler timsah gözünü açtı :((
Iyi olmaya bak dostum.
Saol hadi sende allaha emanet ol :))
Ben hic cocuk olmadim hep büyüktüm..
Ya her cocuk cocuk oldu. Eksik yasamissindir. Ama sende cocuk oldun :))
Yasca cocukktum tabi ama neyse..
Dostumne hikayeler duydum burada haklisin.. Üzgünüm cidde gerçekten keske elimde bir dilek hakki olsa cocuklugunuzu tekrar yasamanizi dilesem..
Cok sagol yinede
ben hepsi diyemicem.. barbie hariç diyim :)
Hahah inanamiyorum seni zorlayan bir komsu kizi olmadi mi hic yaaa :))
oje sürme konusunda lisede bile oldu.. tirnaklarim yüzünden :/
Haha oje bende sürmüştum bir arkadasima hatta baska bir arkadasa makyaj yapmistik ne gunlerdi be ahah
pokemon taso futbolcu kartları hala saklıyorum :)
hepsi
Bendensin :)
Öncelik taso bence
Cansin tabiside :))
iron maiden..
Yok daha neler ciddi misin? O zamanda var miydi o :D
tabiki iron maiden bir efsanedir.. the x factor albümü bulmak için 2 hafta kasetçiye gitip geldiğimi bilirim..
https://www.youtube.com/watch?v=PaYvy5yP_eY
Inanamiyorum sen baya baska kafadaymisin ben bilmeyom onlari ama utandim simdi :(,
Yugioh Kartları :)
Ohaaa onlari unutmusum benn ahah
Pokemon tasoları <3
Heheheeheheey bendensin canoo
Pika pika pikachu :)
Şaymendır eheh
Ama ooo charmander diii :))
Ama ben yazmasini unuttugum icin :(( yanlis yazmak istemedim
misketlerim.
Onlardan bana nasip olmasi yani vardi ama evde kendi kendime oynadim mahallede bir akim olmadi hic :/
çuvalla misketim vardı sabahtan akşama kadar kuyu baş üçgen duvar... fiske atmaktan parmaklarım yara olurdu.
Ayy bak bende hatirladim carpistirirdik tek mi cift mi diye ön veya arka derdik dusenleri toplar kacardika ahah
o yıllarda babam beni balık tutmaya alıştırdı. misket geride kaldı ama o yıllardan bu zamana kadar süregelen alışkanlığımı güçlü biçimde devam ettirmekteyim.
Aaa harikasin ya balik tutmak çok keyifli gözüküyor hic denemedim ama hep hosuma gitmistir o dinginlik sakinlik..
Tavsiye ederim
digimon felix taso
Helalsin corch :))
evcilik candır :D
Gerisi heyecan ahah
Taso :D
Helaaaal :))
peçete koleksiyonu
Hahaha yoh daha neler :D
öyle ama
hepsi kanks
Helalsin kanxx :))
dimeee D:D:.
Barbilerrrr
Barbici girl :D
topaçlar :D
Ooooo baskan bak obende hala var :)
benim gbi topacını saklayan candır can :D
Ben gecen el emegi kizilay metrodan aldim adam yanimizda yapiyor miss misss :))
Taze taze diosun yani :D bn denk gelmedim demek ki metroda
Çohh zalımsın almışken banada bir dene alaydın iyiydi:D:D
Bende kardeslerime aldi ki mahrum kalmasinlar böyle guzelliklerden diye :)) ya baya oldu aslinda alali :D eve gittigimde bayilmislardi simdi dkkunmuyorlar dahi biri 3 biri 4 yasinda :))
hepsi.
Ama gülümsemediniz :(
sizin için gülümsüyorum:):)
Teşekkür ederim kocamaaaaaan :):):):):):)
:):):):)
Hepsinden biraz
Birden az olmaz :) bolcaa
hepsi
En cok hangisi? :)
en çok barbie bebek ve oyuncak hayvanlar
Ciddi misin? :)) aa bide simdi hatirladim ciftlikler vardi haklisin bendede at vardi zurafa falan vardiiiii
aynen çok keyifli oluyorlar :))
hepsi :D
En cok hangisi?
hepsiiii :)
Aaaaaaa ciddi olamazsinn :))
hehe hele araba koleksiyonumu görseydin salondaki halının tamamını kapatırdı :)))
Hahay dimi dimi bide halinin sekline gore dizerdim ben arabalari bendede koleksiyon vardi calar dururdum ahah
vay be :)) grnelde kızların barbie leri olur ama :)))) :)))
Ya benimde vardi da kafalarini koparip camura koyar sonra sac sekli verirdim erkek berberi olmak isterdim ben dayimin saclariyla falan oynardim cok severim :)) kardesimin dedemin saclarini kesiyordum bir kerede dayimin kesmistim :D
ahahah deli kız
Haha
Hepsiyle :D
Heheheyt bendensin en sevdigin hangisiydi?
Taso :D
Barbie Bebekleri :)
Saclari i kesip üstlerine kiyafet orermiydin? Ben cok yapardim ya ahha
Televizyon -_-
Sensin o :P
Beybladeeee reis
Heyyyyyy adamsin reis :D
Tabii reis sende adamsın 😃
çim adam
Saclari cok havaliydi :))
Hepsi valla:-D
En cok hangisi?
Ben daha ćok ćok çizgi film seven biriydim pokemon digimon falan ama tasolarla oynardım aģırlıklı
Bende sabah 6 dan 10a kadar olan kuşağı izlerdim :)
Eskiden ne güzeldi ya şimdide lanet olası akıllı telefonların esiri olduk
Ve asl kötü olan hepimiz bunun kötü olduğunu biliyoruz ve hala hepsini kullanıyoruz :(
Hepsi süslüyor ¬¬)
Cansin :))
Sende cansın ¬¬)
barbie bebekler
Kafalarini kollarini koparip takmaya calisir miydin? :D
haha neler yapardım neler :D
Barbie :)
Tek o mu? :))
Pokemon. riychu :D
Eheh ben kediyi cok severdim o kötü olamaz derdim hepte ucar gök yüzünde kaybolurlardiii :))
Bide su yumurtada olan pokemon vardi rn piskopati oydu aslinda.
Aaaa ben hatirlayamadim ama onuuu
Togepi yaz google a eminim hatirlicaksin :)
Aaaaaaaaaa hatirlamaz olur muyum oysshhh ozlemisemmmm :D
Cok tatli degilmi :)
Cok tatli yaaa evettt ama benim gönlüm Şaymendır da hala :D
İngilizcene hayran kaldim hanimfendi :D
Özellikle öyle yaziyorum ahah yanlis yazmaktan iyidir ahha
Evet haklisin riychu ne arkadas raichu o :)) ama digerini dogru yazdim wikipedia dan almistim adi :)))
Haha ben direk hatirladigim gibi yazdim valla :))
:):):)
Kediler.
Nasi yani :)) secenek cokta yukaridakilerden sec yoksa daha neler neler vardi yahu :))
Ah ah bilirim.
@__alice__ biliyor konuyu^^
Çok severdim de ben kedileri :P
Ne sever ne sever. Kedi katili =D
Bende kedi kopek cok besledimde umuyorum yanlis anlamadim eheh
Doğru anladın kedileri kurbağaları kesmişliğim var :/
Yuhh manyakkkk. l*n ben siringa alirdim cebimdeki paraya 4 yasindaki cocuk ecAne arardim. Sonra sut calardik bakkaldan hayvani beslerdik hep pesimde gezerdi eheh
Al işte hiç soruyor mu senin ne sıkıntın vardı diye?
Ben ne bileyim kedi kesmek kötü bir şey. Kimse bana öyle bir şey demedi ki. Hep önyargılısınız.
Yaa sorma hep =D
Sen de sormadın @__alice__ :D
Sen anlattın zaten niye sorayım =D
@__alice__ direk satanist misin dedin herhalde açıklama yapacağım :P
Kim olsa aynı şeyi söyler =D
Hah tamam itiraf edeyim o vakit bende boncuk silahla kediye ates etmistim :((
Bilemiyorsun bazı şeyleri çocukken işte. Allah affetsin...
Senin ki masummuş yine.
Aynen ya 4 yasinda falandim belki daha küçük bilemiyor insan :)
Tasolar tabiki :)
En düşük 30 yaşında olduğunu var sayalım, senin çocukluk nasıl yetişti tasolara, biz İstanbul'un göbeğinde görmedik Taso :))
Fahriye Abla
Haha dilber teyze :D
futbolcu kartları
Yep yep yep :))
tsubasa ohzoraaaaaaa
Hatirliyor muyum ben bunlari bir yerden ama :))
hatırlarsın tabi amigo kızda tsubasaya aşıktı hany :D
Ya ben cok küçük idim sanirim sokaklari tercih ediyordum en cok sabah 6da kalkip 10a kadar cizgi film izlerdim sonra dışarı akardim aksam ezanina kadar :D
bende senin yaptığını yapıyodum valla sabahım 6 sında kalkmak ne ya :) şimdi imkansız o saatte uyanmam :D
Haha kumanda savasida cabasi ananemle pilleri saklardim kanali değiştiremesin diye :D
Ayyyy o hala bizim evde oluyo yaaaa :)
Valla ben artik baktim olmuyor tablete indirdim tv kanallarini orda izliyorum aha
ben beşiktaşın maçı hariç hiç bişey izlemiyorum tv olarak film izlemek istersemde notebook yeterli oluyo :D
pokemon efsane
En sevdigin karakter? :)
pikaçu
senin
ordamsnz
Şaymendır ahaha
güzel soru
Teşekkürler güzel cevaplar :)
teşekkür
Hepsii :))
En cok ha gisi? :))
Mutfak esyalari :) evcilik falan hahah
Hahah garson oldugumu bilirim nan ben :D
Oda güzeel :D
Pokemonn beyblede
Helalsinnn :))
Hepsii
Dimi dimi ^.^
Beyblade
hepsi
Oyuncak arabalar :D
En sevdigim demir klasik otomobiller idi :))
Aynen ve uzaktan kumandalılar 2. sınıfa kadar oynadım 😁
YU-Gİ-OH Kartları..
Helalsiiiiiiiin :)))
:))
çim adamlarım :)
Heeeey onlar hala var ve cok iyi sac sekli verirdim ahah
barbie bebekler:)