Ülkeden gitmek daha cazip geliyor sanki değil mi?

Üniversite bitsin defolup gideceğim artık ya , imdaaaat diye bagiricam artık bir ülke bu kadar talan edilir mi lanet olsun Arap çölüne çevirdiler koca ülkeyi , bu arada beni bu hükümet okutmuyor kendi paramla bu devlette bana bakmıyor oda bizim kendi paramizla yani bana hiç faydaları yok.. tek özleyeceğim Mustafa Kemal Atatürk
Ülkeden gitmek daha cazip geliyor sanki değil mi?
Cevapla