Selam millet 👋
Ben Ankara ve Eskişehirde toplam 19 yıl yaşadım. Ancak ceske Malta'da doğsaydım 😌 harçlığımı çıkarma amaçlı supermarkette çalışıyorum saati 9€ ve haftalık olarak 500€ düz kazanıyoruz.(yemek ve içecekte var)
Buradaki medeniyete, düzene, insanlığa resmen aşık oldum 😍 bakın.


Burası malta'da bisey gölüydü unuttum 🙄 ismi aklıma gelmedi.
Buraya bayıldım! Ne Bir çöp tanesi, ne bir çekirdek tanesi ne de insanlara rahatsızlık veren bir mangal dumanı var.
10/10 bir ortam var huzur, sükunet, sakinlik ve medeniyet akıyor resmen 😌
Malta'da kavga yok, gürültü yok, korna sesleri yok, mobbing yok, samimiyetsizlik yok, dedikodu yok, kimse birbirini aşağılamıyor ve en garibi hiç tanımadığımız kişiler bize selam veriyor ☺ gerçekten çok hoş bisey.
TURKİYEDE BUNALAN SIKILAN KIM VARSA MALTA'YI SIDDETLE ÖNERİYORUM!!!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer