Yurt dışı neden insana daha cazip geliyor?

Selam millet 👋

Ben Ankara ve Eskişehirde toplam 19 yıl yaşadım. Ancak ceske Malta'da doğsaydım 😌 harçlığımı çıkarma amaçlı supermarkette çalışıyorum saati 9€ ve haftalık olarak 500€ düz kazanıyoruz.(yemek ve içecekte var)

Buradaki medeniyete, düzene, insanlığa resmen aşık oldum 😍 bakın.

Yurt dışı neden insana daha cazip geliyor?
.
.

Burası malta'da bisey gölüydü unuttum 🙄 ismi aklıma gelmedi.

Buraya bayıldım! Ne Bir çöp tanesi, ne bir çekirdek tanesi ne de insanlara rahatsızlık veren bir mangal dumanı var.

10/10 bir ortam var huzur, sükunet, sakinlik ve medeniyet akıyor resmen 😌

Malta'da kavga yok, gürültü yok, korna sesleri yok, mobbing yok, samimiyetsizlik yok, dedikodu yok, kimse birbirini aşağılamıyor ve en garibi hiç tanımadığımız kişiler bize selam veriyor ☺ gerçekten çok hoş bisey.

TURKİYEDE BUNALAN SIKILAN KIM VARSA MALTA'YI SIDDETLE ÖNERİYORUM!!!

Yurt dışı neden insana daha cazip geliyor?
Cevapla