Merhabalar, ben bir ortaokulda 1 seneye yakın staj öğretmenlik yapıyorum. Bu süre içerisinde elbette öğrencilerimi tek tek tanımaya, onları anlamaya özen gösterdim ben de genç bir öğretmenim ve bu nedenle öğrencilerim bana durumlarını kolayca anlatabiliyorlar. 6. sınıflardan bir kız öğrenci hep çok dikkatimi çekiyordu adını ve yaşını sordum 12 yaşında Ece adında bir kız ama diğerlerine göre öyle soğuk ve mutsuz ki diğer çocuklar onunla alay ediyorlar ve onu dışlıyorlardı o da umursamaz duruyordu kenara çekildi oturdu dersi dinledi ben derste sıradan bir şey anlatınca örn; "Kimsenin onu sevmediği birisini düşünün" diyorum oradan tüm sınıf Ece'ye bakıyor onunla dalga geçiyorlardı benim kızmam uyarmam bu öğrencilere geçmiyor ben gencim, yeniyim diye hafife alıyorlardı beni. Bir gün çıkışta tüm öğrenciler gitmiş ben de çıkmıştım okuldan telefonumu unutmuşum diye sınıfa gittim, geriye dönünce baktım Ece okulun karşısındaki apartmanın kapısının önünde oturmuş, kollarıyla yüzünü kapatmış duruyordu gittim yanına "Bana sınıftan telefonumu getirir misin?" diye sordum beni görünce "Peki" dedi kısık sesle yukarı çıktı ve telefonumu getirdi sonra evine yürürken benimle aynı yoldan yürüyordu diye konuştum onunla bana ailesini, okulu, rahatsızlıklarını anlattı. "Sosyal Anksiyete" denilen bir durum var biliyorsunuz, o da bu durumdan dolayı pek dışa dönük biri değildi ama bahsettiği durumdan teşhisi var. Bu çocukta başka bir şey var diye düşünüyorum bana "Ağlamayalı 6 sene olmuştur." dedi şaşırdım tabii o daha da devamını getirdi üzülüyor ama ağlayamıyormuş, hiçbir şey ilgisini çekmiyormuş, mutlu olamıyormuş. Bu durumla ilk defa karşılaştığım için anlayamadım tabii ki öğrencimi okul dışında gören öğrenciler de bana onu hiç mutlu görmediklerini söylediler sınıfta da aynı, yaşıtları telefon, bilgisayar diye tutturur bu çocukta öyle bir şey yok. Çok uzun oldu kusura bakmayın 😂 sadece öğretmeni olarak endişeliyim ve bu duruma ne ad verildiğini bilmek istiyorum bilen kişiler bana anlatırsa çok mutlu olurum cahilliğimin kusuruna bakmayın 😊
Güncellemeler
+1 yıl
Görüş alabileceğim yetkili birileri yazabilirse çok çok mutlu olurum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer