Tanrı olamaz mı?

bence tanrı mükemmel değildir ve asla olmamıştır. şöyle ki doğayı kendi halinde bırakırsanız ve müdahalede bulunmazsanız kendi kendine düzeni sağlar. tek doğa değil bu evren içinde aynı durum var ve doğa gibi evrende birbirine muhtaçtırlar gezegenler bir yörüngede olmazsa boş boş dolaşır ve yeni bir yörünge bulana kadar devam eder. yanlış anlamayın burada söylemek istediğim ''biz bize yeteriz'' dir kendi içinde düzeni sağlamak, düzenin bir tanrının varlığına ihtiyaç olmadanda yapılabileceğidir. bu yüzden bir tanrının varlığını düşünmek bana bir korku arayışı gibi geliyor ya da insanların birbirini yönetirken getirdiği kurallar gibi hepsi sahte ve islamda sürekli aynı şeyler yazıyor hiçbir kanıt olmadan sadece o nun varlığı yeter onun varlığı düşünülemez onun yarattıkları falan filan biz bunu yarattık vs. bana saçma geliyor.
Tanrı olamaz mı?
Cevapla