Bir buçuk senedir çocuk yapmadık diye söylenilenlere karşı nasıl davranmalıyım?

1.5 senelik evliyim. Eşimle ben 1.5 seneden sonra çocuk düşündüğümüz için bilinçli olarak bu zamana kadar korunduk ve çocuk yapmadık. Tabi bu kararı doğal olarak sadece eşim ve ben biliyoruz. Dün kayınvalidem geçmiş karşıma bana şu soruyu sordu "işte falancanın gelinleri hamile sizde hala yokmu? Yoksa çocuğunuz olmuyor mu?" Diye sordu. Moralim bozuldu. Biz bilinçli bi şekilde yapmadık dedim ama insanlar bilip bilmeden bunların çocukları olmuyor herhalde diye düşünüyorlar sanırım. Bu beni çok üzdü. Çok kafama takıldı bu durum. Nasıl davranmalıyım sizce böyle hadsiz soru soranlara karşı siz olsanız ne yapardınız?
Bir buçuk senedir çocuk yapmadık diye söylenilenlere karşı nasıl davranmalıyım?
Cevapla