20 yaşında kırsalda yaşayan biriyim. Para kazanmanın çok zor olduğunu biliyorum çünkü yazın tarla işlerinde çalışıyorum. İyi de para kazanıyoruz ama eve ancak yetiyor. Ben hep Akdeniz üniversitesinde okumak istemisimdir 4 kez yks sınavına girdim 300-350 arası aldım hep o zamanlar gastronomi okumak istiyordum da çok masraflı bölümdü ve okul okumak da aynı şekilde. Bu yıl AÖF den (açıktan) turizm otelcilik okuyorum. Bu yıl başladım. Staji da var inşallah diyorum bir iş bulurum.
Parayı ailem ile kazanıyoruz tek kişiye harcama yapılmaz diye düşündüm. O kadar zorluk çekiyorlar o parayı orada yemek insana inanın haram olur vicdanım sızlar bu yüzden okumaktan vazgeçtim. Hem laf da yapan olurdu. Bende istemedim.
İçimde bir ses ama hiç durmuyor. Okumaktan çok sosyalleşme benim için çok önemliydi kendimi çok geri kalmış hissediyorum şimdi.
Parayı ailem ile kazanıyoruz tek kişiye harcama yapılmaz diye düşündüm. O kadar zorluk çekiyorlar o parayı orada yemek insana inanın haram olur vicdanım sızlar bu yüzden okumaktan vazgeçtim. Hem laf da yapan olurdu. Bende istemedim.
İçimde bir ses ama hiç durmuyor. Okumaktan çok sosyalleşme benim için çok önemliydi kendimi çok geri kalmış hissediyorum şimdi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer