Kekelediğim için üniversite eğitimimi sonlandırmak istiyorum, mantıklı bir karar mı?

Tercümanlık bölümünde okuyorum. 20 yıldır kekemeyim. Bizim bölüm sürekli sunum , konuşma üzerine kurulu bir bölüm. Ve ben nerdeyse tüm etkinliklerden kaçıyorum. Devamsızlığim dolmak üzere. Çok zor , çok acı konuşamamak. Sonum ya intihar olur ya da eve kapanmak olur. Daha fazla kaygı ile yaşamak istemiyorum, hoca bana söz hakkı vermesin diye içimden dua etmekten bıktım. Konuşmaya başladığım an insanların şaşkın yüz ifadelerini görmekten bıktım. Rezil olmuşum gibi hissetmekten bıktım

Kekelediğim için üniversite eğitimimi sonlandırmak istiyorum, mantıklı bir karar mı?
Cevapla