Bugün kaş yaptırmaya gitmiştim 3. Kez kaşımı yapan abiyi önceden tanıyorduk yani eşim tanıyordu ben tanımıyordum ilk gittiğim zaman tanıştık yalnızca daha öncesinde görmüştüm adamı bugün kaşımı düzeltmek için çağırmıştı ben eşimden bunun haberini geç aldığım için biraz daha geç gittim bugün doktorun geldiği gün olduğundan dolayı yoğunmuş biraz içeri girdim ilk başta kaşımın birini yaptı yaparken sohbet falan ettik işte kaşımdan hem kurslarından stajlardan aşılardan bahsettik sonra eşinin diğer müşterisi geldiği için odayı boşaltmak zorunda kaldık tek kaşımı bitirdi ben çıktım oturdum daha sonra uzun Bi süre bekledim içeriden çıkmalarını beklerken biraz kötü oldum ağlayasım geldi içime kötü Bi his oturdu kendimi tutamadım gizli gizli ağlamaya başladım neyse biraz düzeldim derken tekrar içeri geçtik kaşımı yapmaya başlamadan önce benim gerginliğini azaltmak için başıma kollarıma falan masaj yapıyordu sonra sadece o şekilde kalmadı ilerledi özel bölgelerime dokunmaya başladı sonra parmağını soktu falan diyeceksiniz ki bütün bunlar olurken neden kalkıp bişey demedin yapmasına izin verdin o an ne yapacağımı bilemedim ilk defa başıma gelen bişeydi ve kasılıp kaldım o an daha sonra parmaklarını değdirmeye falan başladığında özel bölgelerime kalkmaya çalıştım artık ben giyineyim kaşımı yapalım artık bitsin VS gibisinden adam beni durdurmaya çalıştı ama ben o an gerçekten ne düşündüğümü bilmiyorum sadece kalkıp giyindim üzerime örttüğü havluyla özel bölgelerimi kapatmaya çalışarak bir şekilde giyindim ve artık kaşlarımı yapması için ısrar ettim kaşlarımı yaptı sohbet etmeye çalıştı bu kez cevap vermedim o andan sonra kendimi o kadar çok kastım ki ağzımı açamadım hala da aynıyım dizlerim titriyor pis işim gibi hissediyorum kendimi parçalamak istiyorum vücudumda dokunduğu her yeri tek tek kasmak istiyorum o derece ama ne yapacağımı bilmiyorum şu an bacaklarımı hissetmiyorum hala kendimi kasıyorum istemsiz olarak titriyorum kalbim çok hızlı çarpıyor yardım edin ne yapayım şimdi
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Korkmuş olman çok normal. Tacize uğramışsın. Ama kötü bir şey yapan sen değil o anlattıklarına göre
Ben normalde bugün gitmiyecektim oraya bir ay sonra gidecektim bugün de hatta kayınvalidemle oturma odasının düzeniyle uğraştık kahvaltıdan sonra bulaşıklar yatak odam falan dağınıktı duruyordu öyle kayınvalidemin dışarıda işi vardı ben evde kalıcaktım o işini halledip geldikten sonra da misafir gelecekti eşim aradı adam eğitime gidecekmiş Bi daha yapamayabilirmiş bugün boşluk varmış gelsin yapıvereyim demeseydi gitmiyordum keşke kayınvalidem izin vermeseydi de gitmeseydim ben sanıyordum ki sadece kaşıma böyle bir iki çizik atıpbitirecek ben de hemen eve dönücem olmadı işte olmadı
Kaşından özel bölgene nasıl geldi adam ya nasıl parmağını soktu ayrıca kaş yapılırken soyunuluyor mu nasıl üstünü giydin?
Yok öyle bir şey işte adam masörmüş içeri girince çok beklediğin için kızgın gibisin biraz dedi ben de açıklama yaptım o sebepten ötürü değil işte duygu boşalması yaşadım biraz gözüm aktı falan dedim adam da gevşemem için kafama kollarıma masaj yapmaya başladı ilk ve ikincidede yapmıştı kafama ve kollarıma hani o şekilde düşünmediğim için ses etmedim başta sonra ters yat dedi enseme masaj yapmaya başladı işte en etkili topuktan VS dedi ayakkabılarımı çıkarttırdı çoraplarımı çıkarttırdı tekrar yattım bu kez topuklarıma yapıyordu sonra sırtıma geçti ben zaten ayaklarıma dokunduğu an Bi kötü oldum o an kasıldım işte tişörtümü kaldırdı sırtıma masaj yaparken sütyenimin bağını çözdü ben sadece yüz üstü yatıyordum pantolonumu indirirken havlu örtmüştü üstüme ben sandım ki sadece belimekadar yapıp bırakacak ama pantolonumu çıkarttı tamamen ben hiç bişey yapamadım ne bişey diyebildim ne bişey yapabildim sadece öylece kasılıp kaldım zaten ne olduysa kasıldığım için ve odaya ilk girdiğimizde ağladığımdan falan bahsettiğim için oldu şu an gerçekten ne yapıcam bilmiyorum eve geldim ama hala kasılıyorum ben bu olayı nasıl atlatırım hiç bilmiyorum
Bence yanlış yapmışsın sen oraya kaş yaptırmaya gitmişsin masaja değil adama deseydin gerek yok iyiyim düzelirim az sonra diye. Hem bu tarz işlemler için bayanların karşı cins bir çalışan tercih etmemeleri gerekir hele ki bu devirde sonra böyle şeyler oluyor. Yattığın zaman bile bi tedirgin olduğun anda kalkmalıydın bu kadar uzun durmamalıydın kadınlar gözü açık olmalı böyle durumlarda Allah muhafaza seni ezik bir şey zannedip tecavüz bile ederdi o adam
İşte ona diyorum ya neden hayır diyemedim ne düşünüyordum o an kafam neredeydi neden kalkmadım neden gitmedim neden bağırmadım neden sustum hiç birinin cevabını bilmiyorum bu yüzden psikiyatriye ya da psikologa gideyim dedim burada yokmuş ücretsiz hastanedeki e de randevu alamadığım için gidemiyorum
Sakin ol önce sen kötü bir şey yapmadın
Ben evliyim abi ben o an nasıl kasıldım kaldım vücuduma dokunmasına nasıl izin verdim nasıl sakin olayım ben şimdi
Sok geçirdiğin bir an olduğu için o hallerin, zevk aldığın için değil, o yüzden kendini kötü hissetme sakinleş topla kendini
Sakin olamıyorum işte keşke olabilsem ben eşimin yüzüne nasıl bakarım şimdi
Ama sakin olmalısın, şu an eşin değil öncelik sensin senin sakinleşmen kendini toparlayıp güçlü kalman önemli. Hem ne var eşinin yüzüne bakamayacak senin isteyerek yaptığın bir şey yok, sadece olayın şoku ile donup kalmışsın masumsun
Ben bunun etkisinden nasıl çıkıcam ben bu olayı nasıl unutucam
Önce sakinleşip şu ürkmüş korkmuş hallerinden kurtul, sonrasında da yavaş yavaş aklından çıkar o anı kendini güçlü hissettiğinde de eşine anlat o da yardımcı olur eminim
Ben bunu ona asla anlatamam
Kendini iyi hissettikten sonra bu olayı saklayabilirsin de, bu sorun değil:) önemli olan şu an kendini toparlaman kendine gelmen
Bunu çevremden başka birine de anlatamam ben sadece bunu atlatmak için psikiyatriye gidicem eğer o da anlatırsam doktora anlatırım atlatmamda yardımcı olması için
Psikiyatri değil de psikolog daha faydalı olur bu durumda senin için. Çünkü ilaç gerektirecek bir durum olmaz şu an. Aksine konuşup rahatlaman gerekiyor. Anlatman ve doğru yönlendirmeler alman gerekiyor.
Psikolog bilmiyorum buradaki hastanede psikolog yok sanırım
O zaman psikiyatri de olur sorun değil. Ona göre bir tedavi yöntemi belirler sana. Biraz sürecek elbet bu süreç ama atlatacagina inaniyorum.
Peki bir şey sormak istiyorum acaba ücretsiz olarak muayene olabileceğim Bi psikolog nerede bulabilirim Bi bilginiz var mı
Bu ancak devlet hastanelerinde olabilir diye biliyorum, çünkü özel ya da kendi yerlerinde ücretleri daha fazla. Ya da işte bu siteden filan denk gelmek gerekiyor.
Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim
Ne demek umarım çabuk atlatırsın:)
Bugün nasılsın
Bugün dünden fazla Bi farkı yok hala yüreğim çarpıyor hastanede sadece bir doktor varmış ona da sıra alınmıyor ücretsiz doktor da bulamıyorum ortada kaldım
Beklemekten başka çaren yok bu şartlarda, kendini bu yaşadığının sadece kötü bir olay olduğuna ve bunu asacagina ikna etmen gerekiyor
Esin seni kendi eliyle göndermiş olaydan haberi var mı sence
Haberi yok bunun olduğundan olmasınıda istemiyorum ben o bunu duyarsa yüzüne bakamam şayet şu an da çok farklı değil ama
Bi daha gidecek misin
Senaryo güzel hanımefendi
Neden soyundun orayı anlamadim
Şenlik bişey yok adam yapmış zaten kendini suclama
İğrencsiniz 🤮