Ortaokulda zorbalığa uğradım atlatamıyorum?

Ben 5, 6 ve 7. sınıfta çok zorbalığa uğradım. Özel okulda bursluydum. Gözlük takardım o zamanlar. Birisi bana bakarak "Çok çirkin değil mi ya?" diye arkadaşına sesli bir şekilde söylemişti. Arkadaşı da "Aynen ya yüzüne yakışan tek şey gözlüğü çünkü yüzünü kapıyor" demişti aynı ses tonuyla. Başka biri çantamı alıp üstünde defalarca zıplamıştı eve ağlayarak gelip çantamı temizlemiştim. Bazen şişemi benden alıp beni ortaya koyup birbirlerine şişemi fırlatıyorlardı durun dememe rağmen. Bir kız sınıftaki herkesi yanına toplayıp beni ne kadar sevmediğinden bahsediyordu. Bir keresinde de en yakın arkadaşımın bir konuşmasına şahit olmuştum. "O çok ezik sen havalısın niye onunla takılıyorsun ki?" diye sormuştu biri ona. En yakın arkadaşım da "Ben olmasam yalnız kalır diye acıyorum" demişti. O günden sonra da okul değiştirdim dayanamadığım için. Bunlar bana yaptıklarının sadece bazıları.18 yaşındayım şu an. Instagramda hala onlarla takipleşiyorum. Tek sebebim belki gün gelir ne kadar değiştiğimi, güzelleştiğimi görürler ve bana en azından hal hatır sormak için yazarlar diye. Ama bugün bu insnaların tekrar buluştuğunu gördüm storyde. Çok koydu bana. Ben hala bu insanların yaptıkları yüzünden geceleri ağlıyorum, 11 12 13 yaşlarım ezilmeyle geçtiği için ciddi özgüven problemleri yaşıyorum, bana çirkin dedikleri için hala aynaya bakarken burukluk hissediyorum. Ama onların bana bu yaptıklarından haberleri yok ve eğleniyorlar. Olan bana oldu. Geride kalan da ben oldum. Şimdi diyorum acaba ben de yazsam mı buluşmak için filan diye ama o zaman onların peşinde koşan ezik yine ben olmuş olurum. Unutamıyorum gerçekten çok çok zor zamanlar geçirdim lütfen tavsiye verir misiniz?
Ortaokulda zorbalığa uğradım atlatamıyorum?
Cevapla