Kızlar Bir Adım Öne konusunda 18,1b cevap paylaştı.
Evde bir şeyler üretip satmak daha doğru. Bu sizin becerinize kalmış. Çok insan var banyo lifi, çocuk patiği benzeri şeyler örüp satıyorlar. Sizinde mutlaka bir yeteneğiniz vardır.
Soruna bakinca uykum geldigini iyice anladim.. neden dersen nickini bulaşıkla beni olarak soruyuda evde iş makinasıyla ne yapabilirim diye okudum.. ulan diyorum evde kepçenin ne isi var asdgsfs
Benim babam 2 yıl çalışmadı borsayla ev geçindirdi öyle böyle de değil günde 400-500 tl en az kazanıyodu oturduğu yerden sonra baktı eve haram para sokuyor bıraktı :)
Size neden mesaj gönderemiyrm anlamadim sunu yazmıştım "Evet ama cok deneyimli avukatlar bile danışmanlık ucreti cogu zaman almazken, benim böyle birsey talep etmem ukalalik olabilir.." dedim. neyse ben yine de arastircam saoln
ben bugünün annesi olarak yazdım. paylaşımımda gayri ahlaki talep olduğunu düşünmüyorum. ben de yazık diyorum. hem sana hem seni doğuran anneye. böyle zihniyette bir evlat bırakıp gitmiş ve ondan belki nesil türeyecek. hatta senden gelecek nesile yazık. daha muhatap almak istemiyorum seni Allah bildiği gibi yapsın.
o yetenek ister kaş için bana gelen kesin kavga ederek çıkar üstüne bir de tazminat davası açar. ben de hiç erinmem kalan kaşını yolar veririm eline kadının =)
Bu şekilde para kazanamazsın. Eğer para kazanmak istiyorsan. Açıçaksın bir youtube hesabı. Sürekli video paylaşıcaksın. Her 1000 kişide bir sana 3.5 euro veriyorlar. Bu işten gerçekten ciddi anlamda para kazanan bir çok arkadaşım var. ayda 2.5 milyar para aldığını biliyorum. Gerisini sen düşün ama uğraşmak lazım tabi abonelerin olması lazım insanların görmesi gerekiyor. İlginç şeyler paylaşman vs.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
evde yemek yap büyük şehirlerde yaşıyorsan çalışan bayanlar alıyor ev yemeklerini
Bir arkadaşımız kaçırıldı
scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/.../...432449899_n.jpg
Evde bir şeyler üretip satmak daha doğru. Bu sizin becerinize kalmış. Çok insan var banyo lifi, çocuk patiği benzeri şeyler örüp satıyorlar. Sizinde mutlaka bir yeteneğiniz vardır.
Emin olabilirsin bu ev işleri boş şeyler, o sitelerin çoğuda yalan dolan.
butik sabun yapımı nikah şekeri bayanlar bunlarla ilgileniyor
Tel hatti kur parali evden seni arayana psikolojik danismanlik yap
kelin merhemi olsa kendi kullanır. ben gidiyorum psikiyatriye psikologlara =)
O zaman kir kicini otur ;)
olur sağol tavsiyen için
Saka saka kizma;)))
Site açabilirsin veya oyun satın alanlar çok karakter kas kas sat :)
ptc siteleri var ama hemen kazanamıyorsun, biraz zaman harcayıp ref toplaman lazım sonrasında güzel kazanabilirsin
davetiye tesbih örgü kuu mandal işi felan yap daha iyi hem ailendende can sıkıntısına yardım eden olur :)
Soruna bakinca uykum geldigini iyice anladim.. neden dersen nickini bulaşıkla beni olarak soruyuda evde iş makinasıyla ne yapabilirim diye okudum.. ulan diyorum evde kepçenin ne isi var asdgsfs
Benimde böle bir işe ihtiyacım var bende araştıeıyorum bulursam sanada soylerim :/
anket doldurmak mantikli gibi olsada , cok iyi bir firma bulmam lazim
Bir arkadaşımız kaçırıldı lütfen yardım edin görürseniz
scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/.../...432449899_n.jpg
veri girişi olabilir aslında. tümişilanları. com a gir cnm:)
Bir arkadaşımız kaçırıldı
scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/.../...432449899_n.jpg
Çeyiz eşyaları yap internet üzerinden sat sahibinden. com'da falan gayet güzel iş yaparsın bence.
Kolye, küpe, yaka, bileklik tasarlayıp arkadaşlarına satabilirsin ya da bir mağaza ile anlaşma yapıp ürünlerini orada satarlar ;)
Coccuk bakimi iplik temizleme im.. yemek hazirlama siparis uzerine dikkiss dikme.
Arkadaşlar lütfen ihbar edin görürseniz bir kız kaçırıldı
scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/.../...432449899_n.jpg
dügün için ceyiz , davetiye ya da nikah sekeri yapabilirsin
Arkdaşımız kaçırıldı lütfen yardım edin
scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/.../...432449899_n.jpg
benden sana tavsiye saksıda limon ağacı yetiştir ucuz ve kaarlı bir iş :)
boncuk derim tanesi 1o kurustan yaparsan baya bir yaptınmı koseyi donersin :D
bir kaç ay borsayı takip edip evden borsa ile ilgilenebilirsin
Aman haaa... Bu fikri unut. Sakın deneme
Borsa konusunda sıkıntılar yaşadık sanırım?
Benim babam 2 yıl çalışmadı borsayla ev geçindirdi öyle böyle de değil günde 400-500 tl en az kazanıyodu oturduğu yerden sonra baktı eve haram para sokuyor bıraktı :)
muhabbet kuşu ve akvaryum balıgı üretebilirsin. tabiki biraz bilgi ve tecrübe gerektirir...
Ben de araştırıyorum ama aklima yatan bir iş olmadi
danışmanlık olabilir
Teşekkür ederim cevabiniz için ama evde danışmanlık olur mu?
@tekadam78
nedne olmasınki daha güzel buralarda yapan çok
Ama ücretsiz danışmanlık yapılıyor buralarda genelde. Yine de arasticam tskler! @tekadam78
uygun firmaları bulmak lazım. biraz çevre meselesi aslında
Size neden mesaj gönderemiyrm anlamadim sunu yazmıştım "Evet ama cok deneyimli avukatlar bile danışmanlık ucreti cogu zaman almazken, benim böyle birsey talep etmem ukalalik olabilir.." dedim. neyse ben yine de arastircam saoln
Eskiden olsa dantel oya şiş örgü derdim ama demode oldu
ablacım illa evde mi? herhangi bir firmanın disbiritörlüğünü yap
evde sigara dolduranlar var günlük 50 lira fena değil bence :))
Hadi ya nerede yaparim ben ya
nerde yaşıyosun?
boncuk dizim işi yapa bilirsin ya da kendi sebzeni meyveni yetiştirip internetten satada bilirisn
makaleler yazabilirsin. web sitelerde editorlük yapabilirsiniz.
Ticrt sitelrne urun ekleme. Makale. siteler editörlük trznda isler var. Yapiyrum yani. Arastrmalisin.
Banada makaleci cok lazim oluyor. Cok profesyonel ekip yok. Yani
Internet üzerinden oturarak sadece belli müşteri hizmetleri var araştır bulursun
dil varsa cevirmenlık cok guzel bır ıs halına gelıyor
Pek mümkün değil gibi
umut dünyası işte =)
Bir arkadaşımız kaçırıldı
scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/.../...432449899_n.jpg
Fikirlere bakmaya geldim :)
hoşgeldin =) kusura bakma çay kahve ikram edemiyorum +1 vereyim bari =)
oda olur :)
Sana bir iş söylerim mesaj at
tşkr ederim. soruyu açık sordum yorumlarıda açık bekliyorum msja gerek yok
gizli kalmasını istiyorm ihtiyacı olana söylüyrm sen bilirisn
tşkr ederim.
hmm.. bende merak ettim şiimdii
beraber bakalım sonuçlara sana da güzel bir şeyler çıkar belki =)
Arkadaşlar bir kız kaçırıldı tüm bilgiler burada
scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/.../...432449899_n.jpg
Bir is var aslında. Bende üzerinde çalışıyorum. Eğer parayı kirarsam burdan herkese duyurucam :)
Çok güzel şeyler, bence devam edin bu tür işlere. Daha farklı şeyler de var
Evde is makinasi okudum :)
=)))
Uyuyim ben :)
peki.. iyi uykular =)
Sende uyu sonra konusuruz :P
yok ben burada gece vardiyasındayım sizler yatın uyuyun ben göz kulak olurum siteye =)
Peki :))
Namaz kılmıyorsanız camda show yapabilirsiniz :)
hohahahahahh
sizin sektörün önünü kapatmanın alemi yok. inançlı bir insanım ve helalinden kazanç yolları arıyorum
Benim o sektörde olduğumu nereden anladın? müneccim felan değilsen küstahsın.
kendini bilmez olmaktansa küstahlığı tercih ederim
Bir insan bilmediği birşeyi bilmediğinide bilmezmiş, ya kendini bilmez hemde küstahsanız hanımefendi?
hıııı tamam oldu o dediğinden
annen seni bu şekilde para kazanarak büyüttü herhalde?
@fantastıc3 kendini yorma herkes aklındakini ve kendi geçim kaynağını söylüyor. arada bir böylesi de çıkıyor işte ne yapacaksın
Annem yok lakin geleceğin anneleri sizsiniz değil mi? Yazık doğmamış bebeklere.
ben bugünün annesi olarak yazdım. paylaşımımda gayri ahlaki talep olduğunu düşünmüyorum. ben de yazık diyorum. hem sana hem seni doğuran anneye. böyle zihniyette bir evlat bırakıp gitmiş ve ondan belki nesil türeyecek. hatta senden gelecek nesile yazık. daha muhatap almak istemiyorum seni Allah bildiği gibi yapsın.
Suskunluğum çığlığımdır, her söze cevap veribiliriz elbet lakin hoşumuza gidiyor sessizliğimle gömmek.
Hakkımda ne düşünüyorsanız ALLAH 2 katını verir ins :)
Evde iş makinaları okudum *
=))
ya böyle bir cevaba insan neden -1 verirki ne geri zekalı insanlar var hey allahım malın biri -1vermiş ya
günahımı alma bak =) ben artı verdim çünkü çok güldüm =) bir değil üç kişi eksi vermiş beylerden hatta =)
sen değil zaten ablacım :D
Ben gelirim sana 50 tl veririm
annenin misafirlerini ağırlamasına yardım et istersen
Harama bulaşmadan evde kazanmak zor.
benim için en önemlisi o zaten. az olsun ama son kuruşuna kadar ter koksun emek olsun
Amin, amin, amin.
sizin için en iyi iş örgü örmek bencee
haklı olabilirsin. zaten o tür ufak tefek işleri yapıyorum
çorumda onu zor bulursun hemşerim
evet zor olduğu için bu sorunumu buralara taşıdım.
Kaş falan al :) ben öyle yapıyorum gayet rahat
o yetenek ister kaş için bana gelen kesin kavga ederek çıkar üstüne bir de tazminat davası açar. ben de hiç erinmem kalan kaşını yolar veririm eline kadının =)
Hahah tabi oda var :D söylemedim say :)))
bir arkadaşımız kaçırıldı
scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/.../...432449899_n.jpg
Evde turşu ya da reçel yapıp satabilirsin
aslında iyi fikir. tam da turşu zamanı :)
Bahçeniz falan varsa bide organik ürünler yetişitrebilirsin
şehrin ortasında yaşıyorum. saksıdaki çiçek bile can çekişiyor maalesef. tşkrlr yinede :)
türkiyede fazla gelişmemiş bu sistem malesef
Bence de
Kurabiye işinde inanılmaz para var şu sıralar..
evlere el işi veriyorlar bence güzel...
Hem zorlamasn hem eglen taki falan yapip sat
Bir arkadaşımız kaçırıldı
scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/.../...432449899_n.jpg
bekle ki sana göre anket çıksın...
Arkadaşlar bir kız kaçırıldı scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/.../...432449899_n.jpg
hadi canm ne zamn?
otur ewinde koca bekle işle ne işin var :)
haklısın bu da bir fikir fakat bana uymaz be kardeşim =) kim alacak beni iki çocukla =)
sen kafanı yorma bir alan çıkar bitli baklanın kör alıcısı olurmuş atasözü bu :)
kendini satışa sunan bitli baklalar düşünsün bunu sağolasın.
yanlış anlama o atasözüydü ama içine kapanma yani kısmetini bekle galiba dulsun üzülme tek sen değilsin o durumda olan
söz konusu benim dulluğum değil. onu takıntı da yapmıyorum. sadece kimseye muhtaç olmadan kendi yağımda kavrulmak istiyorum. tabi ki helalinden..
Ayakabı yapabilirsin babet iyi para gelir
sabah evi kaçta açıyorsun?
cem yılmaz repliği
https://www.youtube.com/watch?v=8fPBBST9mNI :DDDDDDDDD
güzeldi =)
saçma :))
mantık dahilinde fikirlerini paylaş o zaman =)
Bu şekilde para kazanamazsın. Eğer para kazanmak istiyorsan. Açıçaksın bir youtube hesabı. Sürekli video paylaşıcaksın. Her 1000 kişide bir sana 3.5 euro veriyorlar. Bu işten gerçekten ciddi anlamda para kazanan bir çok arkadaşım var. ayda 2.5 milyar para aldığını biliyorum. Gerisini sen düşün ama uğraşmak lazım tabi abonelerin olması lazım insanların görmesi gerekiyor. İlginç şeyler paylaşman vs.
etsy. com bir göz at
tamam bakarım tşkrlr..
eve mc donalds acmak;))
kültürümüzden ödün vermeyelim. et-tavuk döner tezgahına ne dersin =)
Yabancı dilin varmı?
yok maalesef
Dikiş nakış dene istersen bir
Bir arkadaşımız kaçırıldı
scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/.../...432449899_n.jpg
şu anda nakış ve boncuk işleme konusunda eğitmenlik yapabilecek kapasitede bilgim var prosedürler engel. sipariş usulü çalışıyorum fakat talep az
Dantel ör sat ya da terzilik yapabilirsin
Anket doldurmalar dogru yapablrsin ben yapmstm
Arkadaşımız kaçırıldı :( Duyarlı olalım. İhbar edelim görürseniz
scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/.../...432449899_n.jpg
Bir sitede yazarık falan olabilir.
yetenekliysen yazarlık düşünebilirsin
youtubeden para kazanıyorum
Adsense yle mi kazanıyorsun...