Namazını kılan ülkesini seven 2 düzgün soohbet edebileceğim neden kimse yok herkes neden ataist?

Gerçekten çok üzücü bi durum...
Güncellemeler
+1 yıl
Namazı ne anlamda söylediğimi yuksek ıq lular anlar yormayın kendinizi canlarım
Namazını kılan ülkesini seven 2 düzgün soohbet edebileceğim neden kimse yok herkes neden ataist?
Cevapla