Çan Sesiyle Uyanan Ülkeler de Kurban Telaşı Olmazken, Ezan Sesiyle Uyanan Ülkemde NOEL Telaşı Neden?

Çan Sesiyle Uyanan Ülkeler de Kurban Telaşı Olmazken, Ezan Sesiyle Uyanan Ülkemde NOEL Telaşı Neden?

Güncellemeler
1 yıl
Yılbaşı kutlamak başka Noel başka diyen arkadaşlara şunu sormak istiyorum
Noel şarkısı söylemek yeni yıla girerken var mı yok mu Müslüman olan hindi doldurup yer mi adetleri harfiyen yerine getirr mı eğer bunları yaptığı halde sizce Yılbaşı mı kutlamış oluyor yoksa Noel mı kutlamış oluyor?😄
Çan Sesiyle Uyanan Ülkeler de Kurban Telaşı Olmazken, Ezan Sesiyle Uyanan Ülkemde NOEL Telaşı Neden?
Cevapla