Kızlar, sizce iyi mi yoksa vücut şekillendirmek için spor yapmam gerekir mi?

Herkese merhabalar, sizce spor yapmalı mıyım? Squat olsun kol kası olsun ya da göğüs bölgesi olsun.. nişanlıyım ben nişanlım tipimi beğeniyo ama öyle açık halli görmedi beni sonuçta.. profilde resmim var.. onun dışında foto çeklp atsam fikir belirtir misiniz?
Kızlar, sizce iyi mi yoksa vücut şekillendirmek için spor yapmam gerekir mi?
Cevapla