Kendi çamaşır makinemizde bir başkasının çamaşırını yıkamanın bir tuhaf olduğunu düşünen sadece ben miyim?

Dostlar yanlış anlaşılmasın. Sevgilim bu konuda istisna olabilir ama, ben bir başkasının çamaşırını kendi makinemde yıkamayı içsel bir tiksinti benzeri birşey oluyorum.

Kafama türlü türlü sorular takılıyor. Acaba nasıl bir kir vardı? Kaba bir kir mi yoksa normal ter kokusu benzeri mi? Hastalık vb düşükte olsa kaparmıyım? İdrarını yaptıda öylece getirdimi gibi benzer soru işaretleri oluşuyor kafamda ve kimsenin çamaşırını kendi makinemde yıkamıyorum.
Sizce ben fazlamı titizim yoksa böyle olmam gayet normal mı?
Kendi çamaşır makinemizde bir başkasının çamaşırını yıkamanın bir tuhaf olduğunu düşünen sadece ben miyim?
Cevapla