Dostlar yanlış anlaşılmasın. Sevgilim bu konuda istisna olabilir ama, ben bir başkasının çamaşırını kendi makinemde yıkamayı içsel bir tiksinti benzeri birşey oluyorum.
Kafama türlü türlü sorular takılıyor. Acaba nasıl bir kir vardı? Kaba bir kir mi yoksa normal ter kokusu benzeri mi? Hastalık vb düşükte olsa kaparmıyım? İdrarını yaptıda öylece getirdimi gibi benzer soru işaretleri oluşuyor kafamda ve kimsenin çamaşırını kendi makinemde yıkamıyorum.
Sizce ben fazlamı titizim yoksa böyle olmam gayet normal mı?
Kafama türlü türlü sorular takılıyor. Acaba nasıl bir kir vardı? Kaba bir kir mi yoksa normal ter kokusu benzeri mi? Hastalık vb düşükte olsa kaparmıyım? İdrarını yaptıda öylece getirdimi gibi benzer soru işaretleri oluşuyor kafamda ve kimsenin çamaşırını kendi makinemde yıkamıyorum.
Sizce ben fazlamı titizim yoksa böyle olmam gayet normal mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer