1.50 boyundayım ve bunu çok takıntı yapıyorum. Sizce ben mi çok kısayım yoksa benim gibi kısa olanlar da var mı?

1.50 boyundayım ve bunu çok takıntı yapıyorum sizce ben mi çok kısayım yoksa benim gibi kısa olanlarda varmı ?
1.50 boyundayım ve bunu çok takıntı yapıyorum. Sizce ben mi çok kısayım yoksa benim gibi kısa olanlar da var mı?
Cevapla