Çöpçü olmak ıstiyorum bayan bir çöpçü olur mu?
Olursa nasıl olur?
Çöpçü olan var mı konuşmak ısıtıyorum?
Olursa nasıl olur?
Çöpçü olan var mı konuşmak ısıtıyorum?
ww w.zumbara.com'a git.. birde bahçemist adlı bir grupları var facebook' da İstanbul avcılar taraflarında bir arsayı değerlendiriyorlar yeniden inşaa ediyorlar felan para yok bedava herşey sitenin amaçlarını okuyabilirsin.. git oraya bari yardım et kazma kürek çiçek böcek toprak ot ağaç bulaştır ellerini hem işe yara hemde mutlu ol saygılar.. bu arada ot demişken aşk acısı da neymiş sizin eliniz hiç ısırgan otuna değdimi?
Degdii :) böreği süper oluyor
evet tadı hoş, elin yanmasını engellemek için nefes tutulur ve şaşırtıcı şekilde parmak uçları ile dokunuldukça yakmaz
Pisi pisi dersen de yakmıyor
allah allah ne alaka o yahu_? pisi dediğimizde yakmıyor_? tavuğa bağladım şu an nasıl neden niçin:/ yemin ediyorum bunca yıllık mühendisim bir cümleyle tavuğa bağladın ya olayı şu an ceap bileveremiyorum tebrikler:D
Nenem derdı gercekten ama :(
ah bu neneler:/ Edirnenin köyünde büyüdüm ben 12 yaşıma kadar neyse ozamanlar sırtım kaşınıyo diye nenenin bitanesi jiletle boydan boya yarmıştı sırtımı pis kan aksınmış işede yaramıştı gerçi ama izleri hala duruyor:)
yalnız sizinkisinin hayal gücü biraz fazlaymış:D ısırgan otuna karşın pisi pisi denmesi çok nasıl desemm heammm. nenece.D
Benımde elim yanmiştıı kızgın hamur düştü üstüne tuz basmıştı gecırsın dıye :)
Hayvanlar gıbı bıtkılerınde algıları vardır belkı yanı ınanıyorumm
ah, hanım hanımcıksın, mahsumca inanıyorum demene tebessüm etmemek elde değil:) ama sen yinede inanma bak gerçekten nenen öyle dediğinde kaşınmaya karşı katlanma katsayısını arttırıyordur mesela halter kaldıran adamın bağırdığı gibi.. bitki anlamıyor bişey ama nenen bunu kendi içinde çözüm olarak geliştirmiş bu bir yetenek kişiye özel şeyler günümüzdede görüyoruz benzerlerini böyle inan daha iyi olur:)
Bısey okumustum ne olduğunu bılmıyorum türünü bı yazı
Orda ıkı cıcek var ve bırıne guzel sözler söylüyor okşuyor falan digerine kötu sözler söylüyor...
Guzel sözler söylenen cıcek acıyor dıgerı kuruyordu oradan öyle düşünmeye başladım
kadınlarda çiçektir diyorsun alttan alttan:d
Yo bıtkılerınde algıları olduğunu açıklamaya çalışmıştım
kadınlarda bitkidir ozaman:d neyse tamam tavuğa bağlamayayım katılıyorum sana bitkiler ortama göre tepkiler gösterebiliyor ama pisi pisi deyince kedi gibi mırıldamıyor:D
Dene ve gör :)
köye gidince aklıma gelirse denerim:D
Malesef yaşadığımız ülke de bu biraz imkansız ötesi. Kadın erkek eşitliği anayasa da duruyor ama sosyal hayatta değil :) .
Ankara'da çok fazla var. Sarı saçlısı, hızmalısı, makyajlısı..açıkçası çok çok saygı duyuyorum... Ekmeğini kendi alın teriyle kazanan gencecik kadınlar çoğunluğu...
Temizlik şirketleri yapıyor temizliği. Sanırım belediye ihale usulü bazı firmalara veriyor...Oralara başvuru yapabilirsin.
Çok güzel olan bir kızın saç teline ihtiyaçi olduğu gibi, çok basit gibi gözüküp çok degerli işlerde vardır. Onlar olmasa çevre ne hale gelirdi.
:) teşekkür
Cevap
24Cevap
Olur Kadıköy belediyesine başvurabilirsin İstanbuldaysan. Gerçi artık belediyeler bu hizmeti dışardan alım yoluyla hallediyorlar (taşeron yani).Sen yinede içsesini çok dinleme
kızım bak giittt! rüyanda mı gördün ama seviyosan yap tabi
Vitaminsiz mi kaldın nasıl böyle, düşünebiliyorsun.
Vıtamınsız kişiler çöpçüdur dıye bılır mıyız tezıne göre
kız evet
kızsa evet.
Neye göre
şu kaldırımları yolları süpüren amcalar var ya, onların çoğu kadın başka ülkelerde. eski sovyet ülkelerinde hepsi kadın hatta.
hüzün bahçesindeki ağaçlardan yere düşen sararmış yaprakları süpürüyorum <3
Çöpçü Aşağılamak Gibi Geliyor Bana Niyetin O Olmadığını Biliyorum Biz Ona Temizlik Görevlisi Diyelim
Bende gladyatör olmak istiyordum ama onların vakti geçti olamazsın dediler :/
Var zaten. Kadıköy'de görmüştüm, minik kamyonetleri ile çöpleri topluyorlardı.
Baska bır suru ıs var kanks bırak onu erkekler yapsın
Bizim evin çöplerini alarak başlayabilirsin mesleğe.
bence çok şerefli bir meslek, umarım hayallerini yaşayacak fırsatın olur
Cık, senden en iyi dozer operatörü olur..
O olmaz el arabasını sürebılıyourm çünkü şu an ehliyet yükseltmem gerek
Hımmmm Balata balata tanıdık geliyor..
balatalarrr yandı
ben balatayıı ögreneyımmmm önce
Sıvı bısey mı ki?
Katı bişeyseeee nasıl bıtıyor
Debriyaj ayırmıyorsa balata bıtmiş demek mıdır yani?
Debriyaj: www.hondaservisiistanbul.com/.../balata.jpg
Fren: aktuelresim.com/.../...balata_tak%C4%B1m%C4%B1.jpg
Hani, bisikletinde fren pabuçları vardı.
Onunla aynı mantıkla çalışır bunlar.
Boncuk seklınde bır sürü
Resım olarak degılde bulunduğu yerde görsem daha ıyı olacak :) bu parçayı bul deseler bulamam
Tekerleği sök, hemen arkada: 4.bp.blogspot.com/.../corollabrakes0018.JPG
Bılıyorum ya bunu ne safım bayırdan aşağı inerken ön frenı aniden sıkarsan nolurrrr uçmuştum :) ama bisikletın tekerının göbeğinde metal boncuk gıbı seyler var onlar ne
Teşekkürler bayım bügunluk bu kadar bılgı yeter :)
Lifte kaldır demek arabayı yukarı kaldırmak mı
Bilmişim yıne ustam :)
Copculeri kucumsedigimden degilde neden copcu?
Etkılendım süprizlerle dolu :)
Kac yasindasin?
Ne alka?
22
Oha cocuksun sandim tamam birsey demiyorum hayirli geceler
Evet 15 yaşındaki cocuklar yapınca cok normal dimi...
Aynen onlar en azindan hayal kurabilecek yaşta
Hayal?
Yaşımı ögrendıgındeeee ki tavrını sevmedım ayrıca şimdi hayırlı geceler
Vazgec bu sevdadan sen olsan bile anan babn gondermez
Simdi hayirli geceler
Bı gün de olsa ıstıyorum :(
arzular yine şelale :))))
Yani
rahatsızmısın nesin :D
Çöpçüler rahatsız mı bu bı meslek
Neden olmasin cok yakisir.
Kızdan çöpçü mü olur yahu.
Cok istiyorum
Bazen sadece çöpçü olmak istersin
Sigara isteyen?
Kullanmıyorum sende kullanma erken yaslanırsın
Amaaaaaana salla gitsin
Git konuş Belediyeyle bigünlüğüne ol
Olur neden olmasın. Zordur ama.
gece 3 te konteynırda paff küff :D
Inanmıyorum ee sonra noldu
Senın basından gecmış olayı ben nerden bıleyım
neden cöpcu olmak istiyorsun? çok mu güzel koku?
Her meslegın zor tarafı var şu an koku hakkında fikrim yok mıdem de hassas ama ıstıyorum
yani sokakta çöplerin toplamak mı istiyorsun bu arada konunda hiç birşey anlayamadım :/
Evet anlamışsınnnn sokakta çöp toplamak ıstıyorumm
ya da kafayı yemişsin heralde
Çöpçü olmak istıyorum kafayı yemek ne alaka
sanki sen sadece çöp diye mı aklılandın yha otele bul çalış çok iyi maaşlar iyi hemde yemek hariş var yani tadını bişey... bn otelde 1.100 maaş alıyorum hatta 21 yaşındayım liseye bile gitmedim bu kadar.
Selam. Olabilirsin belediyeye başvurudmmu
neden çöpçü?
Hoşuma gıttı aksıyon macera dram hepsı bu meslekte var
Belediyeye basvuru yap illaki alirlar
olur olur
olur neden olmasın
gel ben çöpçüyüm
Yalan söyleyen ne olsun
ne olsun
buldum delikli nane olsun
Top olsun
sadede gel
Tamam özele gel
Hiç iyi olmaz
olur.

En İyi Cevaplar