İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Sadece yatıp uyumak istiyorum. Ders bile çalışamıyorum. Anlamıyorum. Öğrenciyim. Yardım edin. Ne yapmalıyım?

Öğrenciyim. son sınavlarım kaldı. ama hiç çalışamıyorum. yazında çalışmam gerekiyor. ama bir türlü içimden gelmiyor. hiçbirşey yapmak istemiyorum. birde bunlar son sınavlar. İyi almam lazım. yardım edin ne yapmalıyım? nasıl geçer bu hal?
İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Sadece yatıp uyumak istiyorum. Ders bile çalışamıyorum. Anlamıyorum. Öğrenciyim. Yardım edin. Ne yapmalıyım?
Cevapla