sevgilimin işi yoğun bu yüzden benle pek ilgilenemiyo bu durum bana çok koyuyo kaç defa kavga ettik ama elimden bişey gelmiyo diyo sevdiğinden adım gibi eminim ama böyle olmak zorunda mıyız özleyen insan durabilirmiki? ben onunla birlikte daha fazla vakit geçirmek istiyorum ama olmuyo. bu sorun nasıl çözülür :(
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBende sevgilimin vize final haftaları seninle aynı durumdaydım ama sonra kafa dağıtmam lazım dedim sınıf arklarımla her akşam 9dan 12 ye kadar yürümeye çıkıyoruz bir yerlerde oturup bişeyler içiyoruz okulum öğlen bitiyor öğlende ya dizi izlerim ya da kızlarla takılırım ben böyle tepki koyunca sevgilim her gün beni görmek için okuldan çıkınca yanıma geliyor
110 Yorumla
Soran+1 yıltepki koy diyosun yani... anlamazki o odun
- +1 yıl
Ben kendisine de söyledim bana tek dediği durumları biliyorsun ona da hak veriyorum elbet ama ne biliyim insan görmek istiyor. Bir gün tamam bişey deme durumalrı biliyorum plan yaptım arkadaşlarımla takılcam dedim zamanım yok buluşmak istemiyorum çalış sınavlarına ikimiz uygun olursak buluşuruz birgün dedim baktım bunu dedikten sonraki üç gün ardı ardına telefon açıyor ben geliyorum hadi hazırlan diye ama ben kesmedim gezmeleri dün başladım her ne kadar erkek arkadaşlarımla olmam onu sinirlendirse de kısmayacağım kendimi kafa dağıtmazsan canın hep böyle sıkılır canım
Soran+1 yıltamam o zaman bende bir deniyim ama nasıl dayancam bilmiyorum asıl koyan ne biliyomusun ben nerde olursam oluyım kiminle olursam olıyım rahat olamıyorum içimde onu arama isteği sorumluluğu birikiyo durum ne olursa olsun ama o öyle değil en küçük şeyden bile konuşmamazlık yapabiliyo moralim bozuk diyo konuşmuyo mesela ama benim mpralim bozuk olduğunda onun sesini duymak bile yetiyo keşke bende onun gibi rahat olabilsem
- +1 yıl
İnan bende de oluyor o masada herkes sohbet muhabbet ne bileyim o olsun istiyorum bende gece gece dışardasın diyor deliriyor ama napıyım tıkılı kalmıyorum işte o buluşmuyor madem ben kafamı dağıtırım. Çok çaktırma ona bu durumu eskiden arkadaşlarımla buluştuğumda dahi telf bırakmazdım sürekli konuşurduk kızardı artık bırak arklarınla eğlen diye sonra o buluştuğu zaman biz buluştuk görüşürüz diyor bir daha ayrılana kadar mesaj yok bende öyle yapmaya başladım baktım bugün ben atmayınca o attı napıyorsunuz diye, biraz kendini çek geriye anlayacaktır o da elbet
Soran+1 yıltamam ama en zayıf noktamdan vurmaz insallah kıskancım baya cok iyi biliyo beni çatlatmak için bişey yaparsa o zaman dayanamam işte
- +1 yıl
Bende kıskancım sevgilimde kıskanç herşey karşılıklı kıskandırırsa kıskandırırsın bu savaşa son vermek zorunda kalır
Soran+1 yılo da inatçı bende birbirimizi bitiririz bu gidişle ama dediğin gibi böylede gitmez yani akşama kadar ağlıyorum sonra hiç bişey olmamış gibi konuşuyorum yeter artık bunaldım
- +1 yıl
Onunla paylaş bunu seni çok iyi anlıyorum, uzun zaman görüşememiştik ders çıkışına gittim bir 15 dk çay falan içeriz diye zamanım yok ya dedi bir 15 dk dedim sonra kabul etti 1saat kaldı o gün çok kırıldım inat yaptım hiçbir şekilde buluşma isteği söyelemedim kendi istedi buluşmayı.Senin de inat yapman gerek hemen koşma, ağlama da sakın arkadaşlarınla çık onlarla kafa dağıt
Soran+1 yıldeniycem bunu çok teşekkürler :)
- +1 yıl
Ne demek, ben teşekkür ederim :)
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 365 cevap paylaştı.
+1 yılBazen kendini dizginlemesi gerekir sende başka şeylerle ilgilenip onu biraz daha az düşünmeye çalış kafanı dağıt böylelikle kavga sorunu ortaya çıkmaz
11 Yorumla
Soran+1 yılen küçük şeyler yüzünden bile konuşamıyoruz morali bozuk olduğunda mesela konuşmuyo hiç
böyle yaparsan o seni bırakır ben sana söylim.. erkeği sıkmaya gelmez.. adam ekmek parası için calısıyomus. zırt pırt telle konusulmazki ya da mesaj atılmazki. sık muhabbet tez ayrılık getirir. ve ekmek parası herseyin onune geçer bunu unutma.
15 Yorumla
Soran+1 yılekmek parası niye kazanılır peki evini geçindirmek güzel bir yuva kurmak güzel bir gelecek sağlamak için dimi peki o yuvada huzur olmadımmı herşeyin tadı kaçmaz mı
- +1 yıl
elbette karın doyurmak geçinmek için ihtiyaçlar için kazanılır fakat karsındaki senin kocan değil. bunu göz önünde bulundur. o ararsa arar zaten. çokta görüşmek iyi değil. sık muhabbetin sonu hüsran olur. seven kız herseye göz yumar böyle bu tip çocuksu saçma seylere takılmaz.
Soran+1 yılseven erkekte göz yumabilir taş devrinde yaşamıyoruz interneti telefonu bilmem neyi bir tıkla mesaj gidiyo zor bişey değil yani
Soran+1 yılya en külüstür tel bile mesaj gönderiyo mektupla haberleşsek haklısın
+1 yılCanının sıkkınlığı aklını çelmesin.
Zira dediği gibi yoğun olabilir. Elbette ilgi ve sevgiye de vaktiniz olacaktır. Sen yine ara sıra bu şekilde dürtmeye devam et.
Dipnot: Aşka doyamazsın, ne olursa olsun.
cut.111 Yorumla
Soran+1 yılçok kavga ettik bu yüzden ama elimden bişey gelmiyo ne yapabilirim diyo
- +1 yıl
Yüz yüze gelme imkanınız var mı?
Soran+1 yılevet buluşabiliyoruz o kadar sık olmasada
- +1 yıl
İş çıkışı yakalayabilirsen yakala.
Çık karşısına sürpriz yapmak istedim de.
Sonrasında işine o kadar yoğunlaştın ki kendi hayatını unuttun. Biraz kendini fişten çekmen gerekiyor
gibisinden konuş.
Unutma, onun seninle ilgilenmekten önce ruh halini ve problemlerini dizginlemesi gerekiyor. İlgi bu problemler çözüme kavuştuğu zaman gerçekleşecek.
Soran+1 yılsanırım haklısın çünkü morali bozukken bile konuşmuyo benle biraz sıkıntısı var doğru ama benim açımdan bak bide çok zoruma gidiyo bütün sevgililer hergün gezip eğleniyo konuşuyo birlikte bolca vakit harcıyolar eğleniyolar o kadar zoruma gidiyoki
- +1 yıl
peki neden seninle paylaşmıyor sence?
Soran+1 yılailevi sorunlar maddi sorunlar...
- +1 yıl
Yani aynı sorunlar tekrar ettiği ve çözüme ulaşmadığı için bu konuları açmıyor, akışına bırakıyor, ama içinde boğuluyor olabilir mi herkese mi böyle
Soran+1 yılevet moralim bozukken kimseyle konuşmam üstüne alınma diyo bende ona yardım etmek için konuşmak istiyorum onu öyle üzgün görmeye dayanamıyorum bu sefer bana ters yapıyo
- +1 yıl
Bir süre üzerine gitme derim, yani biraz durulsun durumunuz. sonrasında yeniden başla konuşmaya, ama konuşmaların "-niye benle ilgilenmiyosun" şeklinde değil de "-ne olacak böyle, hep böyle üzgünsün" gibisinden olsun.
Soran+1 yıltamam çok teşekkür ederim
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
19Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 881 cevap paylaştı. çözülecek tek şey sabretmeyi bilin.. adam çalışıyor.. işi yoğun.. başka bir şey yaptığı yok.. biraz özleyin birbirinizi.. çok muhabbet tez ayrılık getirir..
13 Yorumla
Soran+1 yılağlıycam yaaa :(
Soran+1 yılamin...
bende aynı durumdayım. alıştım onun iyiliği için. alıştım çünkü biliyorum elbet bir gün zamanımız birleşicek
17 Yorumla
Soran+1 yılçok zor ama ikimizde birbirimizi seviyoruz neden bu zamanlar denk gelmiyo neden ilgisiz kalıyorum neden bunu kendimize yapıyoruz neden
Soran+1 yılkendimede sana da dua ederim... bende kafayı yiycem artık acaba onlarda bizim gibi özlüyolar mı
Soran+1 yılinsallah sende saol :) beni hiç özlemiyosun diyorum senin beni özlediginden daha çok özlemişimdir seni emin ol diyo ama belli ettir bari dimi öküz valla ya
Soran+1 yılaynen...
+1 yılaman trip yapıp beynini yemeyin adamında bende kendimden bilirim rahmetliden önce sonunda kaybeden siz olursunuz ah vah para etmez yapmaman tek şey trip kapris benden demesi ;)
113 Yorumla
Soran+1 yılilgilenin biraz sizde ölmezsiniz
- +1 yıl
ben günün 16 saati çalışırken nasıl ilgilenebilirdim bırakta biraz uyusun dilensin bence sen kendini değil biraz onu düşünmelisin zaten arayıp sormadığınıda zannetmiyorum o kadarda değildir yani
Soran+1 yılpeki bişey sorucam sen arkadaşlarının yanında sevgilinle konuşabilir misin? bunuda bahane etmişti bir kez öyle sık arkadaş ortamına girmez bir kere girmişti ondada hiç ilgilenememişti çok zoruma gitmişti
- +1 yıl
o adam zaten hep seninle ilgileniyor ben arkadaşlarımın yanında sürekli telle mesajla uğraşırsam onlara saygısızlık olur ha rarım böyle böyle derim konuşur kaparım
Soran+1 yılaynısınız gerçekten o da böyle diyo ama beni ön planda tutması çok önemli yani beni başkasına tercih edecekse niye sevgiliyizki
- +1 yıl
aynı değiliz aklın yolu bir sadece ;) seni başkasına tercih etmiyor sen sadece kuruntu yapıyorsun yapma böyle kaybedersen kötü olur sonra senin için rahat bırak merak etme o zaten senin ;)
Soran+1 yılinsallah dediğin gibidir... beni özlemiyosun sen diyorum özlemesem konuşurmuyum diyo ya sinir oluyorum
- +1 yıl
yani dogru bişi diyor asıl sen neden sinir oluyorsun
Soran+1 yılhissettirmesi önemli kendimi özel hissetmek istemem suç mu
- +1 yıl
adam o kadar calışırken nasıl yapabilir şimdi benide kızdırıcan hee
Soran+1 yılbir sen kızmamıştın saol tesekkürler yinede saol :)
- +1 yıl
rica ederim estağfurullah kızmadım ne haddime =)
Soran+1 yıl:))
İşi yoğun diye yok öyle bir dünya seven adam ne yapar ne eder arar kardeşim bir naber kısa mesajınını yazmak kaç saniyesini alır bür düşün bakalım.
68 Yorumla
Soran+1 yılaynen ya ben bir elimle yemek yiyorum diğer elimle mesaj yazıyorum o da yapabilir demekki özlemiyo
Soran+1 yılbencede böyle ama herkes normal bu diyo çok arada kaldım ne yapıcamı bilmiyorum
Soran+1 yılpeki ne yapıyım bu durumda :(
Soran+1 yıltamam yapıcam dayanıcam başarıcam tesekkur ederim :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılherkese böyle şeyleri sorma yanlış yönlendirilirsin ülkemizde sıkıntılara katlananda var katlanmayanda sana ait olmnayan düşüncelere kapılma bazı şeyler zamanla oturur hemen olmasını bekleme senin ve karşındakinin kalitesini sen biliyorsun negatif düşüncelerle kafanı meşgul etme
30 YorumlaDestek çıkmalısın. Yıpranmasına izin verme. Yoğun dönem geçer elbette işte burada sadakatin ve sabrın gerekli. bu kadar kolay vazgeçen olma. yıkıcı olmayın
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılIşkolik insanları hiç anlamam
İşi ile evlensin o zaman24 Yorumla
Soran+1 yılaynennn
Cevap sahibi+1 yılO zaman bunu konuşacaksin
Ya işi ile birlikte sen
Ya da sadece işi...
Sanki ülkeyi yönetiyor
Soran+1 yılkonuşuyorum elimden bişey gelmiyo diyo özlediğimi bilmiyomusun sen diyo odun odun cevaplar veriyo bende bağırıyorum bağırdım diye trip atıyo sonra
Cevap sahibi+1 yılNe demek elinden birsey gelmiyor?
Got kafayi zorla mi çalıştıriyorlar?
Mutlu değilsen ayrıl
Gizli Üye(30-35)+1 yılişi sırasında yanında ol konuş ya da işine yardım et çabuk bitsin
10 YorumlaSevgilin ilgelene miyorsa o kayib eder elbetde sana gercek deyer veren ilgelenir
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİstifa etsin.pes parasiz kalsin.hep vaktiniz olur. bir mudeet sonrada birakirsin zaten.al san sorununu cozdum.bi tsk cok gormeyelim.
05 Yorumla
Soran+1 yılherşey bu kadar basit mi sizin için ben anlayışsız biri degilim ama o en küçük şeye bile benle konuşmuyo morali bozuk oluyo sabahtan akşama kadar konuşamıyoruz sırf morali bozuk diye
Cevap sahibi+1 yılOda ne oyle kiz gibi.erkek adam sabahtan aksama kadar tas tasir.eve gelir babalik kocalik forevinibyapacak kadar enerjisini saklar.bu bira seye benİyor.istemeyen kadinin yaptigi basim agriyor numarasina.bak ben tahminimde yanilmam bu zirto kalan enerjisini baska birine harciyo.ayik ol
Soran+1 yılama benim o konuda ona güvenim tam. biraz sıkıntısı var ailevi falan...
Cevap sahibi+1 yılYa yemisim guveni.guven muven benim lugatimda yok.guvenligi ben kendim saglarim.kontrolle.ben sana guveniyorum demek bana insanoglunu tanimiyorum demektir
Soran+1 yılben öyle kimseye kolay güvenen biri değilim merak etme güvenimi kazanan tek insan o oldu gerçekten ama kıskanmıyomuyum tabiki hayır çevreye güvenmiyorum ben çok kıskancımdır
Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Yaında bunalır başkasıyla ilgilenmeye başlarsın. Hep böyle olmuştur.
08 Yorumla
Soran+1 yılbenden bunaldı yani?
Soran+1 yılaynen bunaldım bile ama seviyorum ne yapıcam hiç bilmiyorum
Soran+1 yılben onu unutamam ayrılsam bir dert ayrılmasam bir dert kaldım böyle
Soran+1 yıl:/ o ilgilense keşke
Sana özleme hissiyatını veriyor en azından benimki onu da yapmıyor değerini bil. Benimkinin işi yoğun olduğu halde kaç defa bana görüldü attı. Geri döndü mü evet ama canı istediğinde...
20 Yorumla
+1 yılKeyfine yapmadığına inaniyosan problem etmeyeceksin bu kadar basit...madem özlüyorsn kısa görüşmelerde kıymet bileceksin
010 Yorumla
Soran+1 yılo özlüyomudur peki acaba
- +1 yıl
Sen hissedeceksin artık sevdiğini Özler insan sevmediğini değil :-)
Soran+1 yılnasıl hissedicem :(
- +1 yıl
Hissedersiiinnn
Soran+1 yılbeni özlemiyosun diyorum özlemesem konuşurmuyum diyo odun
- +1 yıl
Aynı ben :-) bir zamanlar
Soran+1 yılpeki seviyomuydun
- +1 yıl
Sevmediğimi anladım :-)
Soran+1 yıleyvah eyvah kafamı nerelere vurıyım şimdi ben sevmiyo işte o da beni demekki :(
- +1 yıl
Benle kıyaslama ben sadece kendi fikrimi ve yaşadığımı söyledim
+1 yılbende bunu anlamıyorum adamın işi var işte hala benle ilgilenmiyo muhabbetleri
05 Yorumla
Soran+1 yılhiç anlamıyosunuz hiç...
- +1 yıl
siz çok anlıyosunuz işi olan adama beni özlemedin mi benle ilgilen diyerek
Soran+1 yılişiyle evlensin o zaman
- +1 yıl
seninle evlenmesi içinde işi olması lazım. işi bıraksın o zaman evlenebiliyosanız evlensin
Soran+1 yıl:DD
+1 yılanlayışlı ol biraz rahat bırak çalışsın adam
11 Yorumla
Soran+1 yılonunla konuşmadığım her saat daha fazla uzaklaşıyomuşuz gibi geliyo
Gizli Üye(36-45)+1 yılya iş ya aşk başka yolu yok
13 Yorumla
Soran+1 yılöyle mi diyim ya iş ya ben?
Cevap sahibi+1 yılyani bir yere kadar anlayış.
Soran+1 yıl:((
Geçici bir durum mu sürekli mi böyle yoğun?
02 Yorumla
Soran+1 yılsürekli
+1 yıltakma kafana esin nerde caliisio bu kadar yogun
10 YorumlaPardon ama ne isle mesgul kendisi.
04 Yorumla
Soran+1 yılguvenlik gorevlsi
Soran+1 yılfabrıkada geceleri uyumuyo
+1 yılanlayışlı ol biraz
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılaldatmayı düşündünmü hiç?
02 Yorumla
Soran+1 yılne aldatması ben onu çok seviyorum öyle bişeyde yapmam karakterim el vermez
Cevap sahibi+1 yılinsan oğlu yapmam dedimi bir kere şeytan ona onu yaptırana kadar uğraşırmış
sultan süleymanda ogluna asla sana kıymam diye yemin etmişti kıydı ama insanoğlu çig süt emmiş yapmam deme büyük konuşma lütfen
+1 yılİşi ne ki
00 Yorumla
Devamını Gör(7)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > sevgilimin işi yoğun olduğundan benle fazla ilgilenemiyo canım çok sıkılıyo :(?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar