Kavga etmiştik ve beni çok kırmıştı çok saçma ama gidip arkadaşlarına arkasından söylediği şeyleri yazdım gizli hesaptan arkadaşlarıyla arası asla eskisi gibi olmadı , biz barıştık hatta eskisinden daha iyi oldu ilişkimiz çok iyi gidiyoruz ama onu yapayalnız bıraktım nasıl düzeltebilirim? arkadaşlarına yazamam çünkü sahte hesap dahi olsa erkeklerle konusmama izin vermiyor?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hain kostok itiraf etsen çocuk senden nefret edecek bunu göze alamazsın arkadaşlarının başkasından duyduğu şeylerle hareket etmesi kötüymüş ama
sonradan tekrar mesaj atmıştım yine erkek hesaptan söylediğim her şey yalandı senin hakkında böyle demedi yalan söyledim falan dedim ama çoktan iş işten geçti sanırım artık tamamen uzaklar belki de sevgilimin onların arkasından konustuguna inandırdılar kendilerini ama cidden söylemişti cogunu ben durduk yere yazmadım cok öfkeliydim bunu yazarken bile ağlıyordum
Düşün aylarca elinden geleni yapıyorsun tüm fedakarlıkları yapıyorsun ayağın kırıkken bile bulusmaya gidiyorsun ve cocuk seni bırakıyor hem de sırf ona bağırdın sesini yükselttin diye! ben bıraktı sanmıştım hiç yazmıyordu konusmuyordu çünkü kesin bitti dedim emeklerimin karşılıgı bu mu diyerek arkadaslarına arkasından konustugu şeyleri söyledim, sonra anladım ki bırakmayacakmış sadece öfkelenmiş sadece erkek kadına bağırabilirmiş bana ders vermek istemiş tekrar bağırmayayım diye. Şu olaya bakar mısın pervane oluyorsun adama ama süründürüyor? zaten bir hafta geçmeden tekrar aynı erkek hesapla yalan söyledim özür dilerim dedim hatta yalvarır gibi bir dille o mesajı atsam resmen me kadar acınacak halde oldugumu ve pişman oldugumu anlardınız. kendime küfür ettim resmen o mesajda köpek der mi insan kendine hatta sevgilim beni aradı bu derece mi gurursuzsun benim karım nasıl böyle gurursuz olabilir dedi azarladı. o benimle barışsın diye köpek oldum adeta. emeklerim her şeyim boşa gitti sonradan öfkesi bitti o peşimde koştu bu kez. Ama ben yine barışmadıklarını eskisi gibi olmadıklarını biliyorum düzeltmek istedim
arkadaslardan biri yemek ısmarlasın onlardan helallik alsın yazmış ancak şimdi şunu düşünüyorum zaten bu arkadaslarıyla cok dışarı cıkmıyordu hatta hiç gezmiyordu demekki pek takmadı bunun için ve bu yuzden hemen boşverip benimle barıştı eğer onları cok sevseydi aylarca konusmazdı ama demekki o kadar da sevmiyor onları, yani ben boşuna üzülüyorum kendi kendime çünkü bu konuyu bile hiç açmadı bana demekki onların varlığı veya yoklugu hayatını pek etkilemedi 🤔 instada fotolarını beğenmiyor diye üzülüyordum ama belki de onlar şu an barışmalarına rağmen içinden gelmediği için beğenmiyor. sonucta ilk mesajı attıgımda sevgilimi bıraktım o da bunu yaptı bana diyebilir ve böylece barışabilirler. Sorun ben olmayablirim yani boşuna üzülüyorum belki
Karısma herseyı bok edersın arkadaslarıyla konusman zatennhataymıs
ama bu durumda vicdan azabı çekiyorum bir anlık öfkeyle yaptım her şeyi o da bana zarar verdi durduk yere yapmadım biz iyi olduk ama o arkadaslarıyla eskisi gibi olmayacak illa ki bir yolu vardır dimi?
Yaa bırak olmasın zaten arkasından konusuolarmıs cocugun kötüymus arkadasları iyilik etmisin iste
hayır benim sevgilim konusuyordu
Ablacım karısma ne meraklısın cocugun arkadaslarına
sonradan tekrar mesaj atmıştım yine erkek hesaptan söylediğim her şey yalandı senin hakkında böyle demedi yalan söyledim falan dedim ama çoktan iş işten geçti sanırım artık tamamen uzaklar belki de sevgilimin onların arkasından konustuguna inandırdılar kendilerini ama cidden söylemişti cogunu ben durduk yere yazmadım cok öfkeliydim bunu yazarken bile ağlıyordum
Ablam karısma karısma sanane ya bırak sevgılınle konus ne meraklısın arkadasından sanane ya
Süpheleniorm bak senden
intikam almak için yaptım ne alakası var meraklılıkla? gidip evini mi yakıyım arkadaslarıyla küstürmek daha mantıklı gelmişti o öfkeyle
Tamam almısın ıntıkamınıda bak yeter da sal mılleti hayır mıllet arkandan kaşar bizede yazıo bahane arıo dicek
Düşün aylarca elinden geleni yapıyorsun tüm fedakarlıkları yapıyorsun ayağın kırıkken bile bulusmaya gidiyorsun ve cocuk seni bırakıyor hem de sırf ona bağırdın sesini yükselttin diye! ben bıraktı sanmıştım hiç yazmıyordu konusmuyordu çünkü kesin bitti dedim emeklerimin karşılıgı bu mu diyerek arkadaslarına arkasından konustugu şeyleri söyledim, sonra anladım ki bırakmayacakmış sadece öfkelenmiş sadece erkek kadına bağırabilirmiş bana ders vermek istemiş tekrar bağırmayayım diye. Şu olaya bakar mısın pervane oluyorsun adama ama süründürüyor? zaten bir hafta geçmeden tekrar aynı erkek hesapla yalan söyledim özür dilerim dedim hatta yalvarır gibi bir dille o mesajı atsam resmen me kadar acınacak halde oldugumu ve pişman oldugumu anlardınız. kendime küfür ettim resmen o mesajda köpek der mi insan kendine hatta sevgilim beni aradı bu derece mi gurursuzsun benim karım nasıl böyle gurursuz olabilir dedi azarladı. o benimle barışsın diye köpek oldum adeta. emeklerim her şeyim boşa gitti sonradan öfkesi bitti o peşimde koştu bu kez. Ama ben yine barışmadıklarını eskisi gibi olmadıklarını biliyorum düzeltmek istedim
Özele gel istersen
Bak saçmalama karısma kötü sen olursun bundanda bisey olmaz zaten seni bagırdın die bırakmıs sen ipleri vermissin her dk barıscanı bılıo bu daha senin
şu an aramız iyi ama çok ağlattı cok üzdü beni dayanamadım artık bir şekilde ben de onun canını yakmak istedim cünkü günlerce ağladıgımı biliyorum ben arkadaslarına yazdım diye dünyanın en kötü insanı mı oldum? o arkadaslarıyla küstü barışmayacak diye iğrenç insan ben mi oldum?
ipleri ona vermişsin derken biraz açar mısın ne demek istedin?
arkadaslardan biri yemek ısmarlasın onlardan helallik alsın yazmış ancak şimdi şunu düşünüyorum zaten bu arkadaslarıyla cok dışarı cıkmıyordu hatta hiç gezmiyordu demekki pek takmadı bunun için ve bu yuzden hemen boşverip benimle barıştı eğer onları cok sevseydi aylarca konusmazdı ama demekki o kadar da sevmiyor onları, yani ben boşuna üzülüyorum kendi kendime çünkü bu konuyu bile hiç açmadı bana demekki onların varlığı veya yoklugu hayatını pek etkilemedi 🤔 instada fotolarını beğenmiyor diye üzülüyordum ama belki de onlar şu an barışmalarına rağmen içinden gelmediği için beğenmiyor. sonucta ilk mesajı attıgımda sevgilimi bıraktım o da bunu yaptı bana diyebilir ve böylece barışabilirler. Sorun ben olmayablirim yani boşuna üzülüyorum belki
Oww senden korkulur. Bu zekayı başka şeyler için kullan deseler yapamazsın :D
bir anlık öfkeyle yaptım her şeyi o da bana zarar verdi durduk yere yapmadım biz iyi olduk ama o arkadaslarıyla eskisi gibi olmayacak illa ki bir yolu vardır dimi?
Arkadaşlarıyla aralarını yapmaya çalış. Madem bozdun düzeltmeye bak oda işe yarar mı bilemem. Anlamadığım bunu yapan biriyle nasıl barışmaya karar vermiş?
sonradan tekrar mesaj atmıştım yine erkek hesaptan söylediğim her şey yalandı senin hakkında böyle demedi yalan söyledim falan dedim ama çoktan iş işten geçti sanırım artık tamamen uzaklar belki de sevgilimin onların arkasından konustuguna inandırdılar kendilerini ama cidden söylemişti cogunu ben durduk yere yazmadım cok öfkeliydim bunu yazarken bile ağlıyordum
Olan olmuş artık kurcalama o halde
Düşün aylarca elinden geleni yapıyorsun tüm fedakarlıkları yapıyorsun ayağın kırıkken bile bulusmaya gidiyorsun ve cocuk seni bırakıyor hem de sırf ona bağırdın sesini yükselttin diye! ben bıraktı sanmıştım hiç yazmıyordu konusmuyordu çünkü kesin bitti dedim emeklerimin karşılıgı bu mu diyerek arkadaslarına arkasından konustugu şeyleri söyledim, sonra anladım ki bırakmayacakmış sadece öfkelenmiş sadece erkek kadına bağırabilirmiş bana ders vermek istemiş tekrar bağırmayayım diye. Şu olaya bakar mısın pervane oluyorsun adama ama süründürüyor? zaten bir hafta geçmeden tekrar aynı erkek hesapla yalan söyledim özür dilerim dedim hatta yalvarır gibi bir dille o mesajı atsam resmen me kadar acınacak halde oldugumu ve pişman oldugumu anlardınız. kendime küfür ettim resmen o mesajda köpek der mi insan kendine hatta sevgilim beni aradı bu derece mi gurursuzsun benim karım nasıl böyle gurursuz olabilir dedi azarladı. o benimle barışsın diye köpek oldum adeta. emeklerim her şeyim boşa gitti sonradan öfkesi bitti o peşimde koştu bu kez. Ama ben yine barışmadıklarını eskisi gibi olmadıklarını biliyorum düzeltmek istedim
arkadaslardan biri yemek ısmarlasın onlardan helallik alsın yazmış ancak şimdi şunu düşünüyorum zaten bu arkadaslarıyla cok dışarı cıkmıyordu hatta hiç gezmiyordu demekki pek takmadı bunun için ve bu yuzden hemen boşverip benimle barıştı eğer onları cok sevseydi aylarca konusmazdı ama demekki o kadar da sevmiyor onları, yani ben boşuna üzülüyorum kendi kendime çünkü bu konuyu bile hiç açmadı bana demekki onların varlığı veya yoklugu hayatını pek etkilemedi 🤔 instada fotolarını beğenmiyor diye üzülüyordum ama belki de onlar şu an barışmalarına rağmen içinden gelmediği için beğenmiyor. sonucta ilk mesajı attıgımda sevgilimi bıraktım o da bunu yaptı bana diyebilir ve böylece barışabilirler. Sorun ben olmayablirim yani boşuna üzülüyorum belki
Ya ne saçma insanlarsınız
Düşün aylarca elinden geleni yapıyorsun tüm fedakarlıkları yapıyorsun ayağın kırıkken bile bulusmaya gidiyorsun ve cocuk seni bırakıyor hem de sırf ona bağırdın sesini yükselttin diye! ben bıraktı sanmıştım hiç yazmıyordu konusmuyordu çünkü kesin bitti dedim emeklerimin karşılıgı bu mu diyerek arkadaslarına arkasından konustugu şeyleri söyledim, sonra anladım ki bırakmayacakmış sadece öfkelenmiş sadece erkek kadına bağırabilirmiş bana ders vermek istemiş tekrar bağırmayayım diye. Şu olaya bakar mısın pervane oluyorsun adama ama süründürüyor? zaten bir hafta geçmeden tekrar aynı erkek hesapla yalan söyledim özür dilerim dedim hatta yalvarır gibi bir dille o mesajı atsam resmen me kadar acınacak halde oldugumu ve pişman oldugumu anlardınız. kendime küfür ettim resmen o mesajda köpek der mi insan kendine hatta sevgilim beni aradı bu derece mi gurursuzsun benim karım nasıl böyle gurursuz olabilir dedi azarladı. o benimle barışsın diye köpek oldum adeta. emeklerim her şeyim boşa gitti sonradan öfkesi bitti o peşimde koştu bu kez. Ama ben yine barışmadıklarını eskisi gibi olmadıklarını biliyorum düzeltmek istedim
Ya ayrıldıysanız sana ne arkadaşlarından. İnsan gibi çıkın insanların hayatından. Aynısını bana yapmış olsan ben sana baseball sopası ile dalardım
Ayrıca sen bir insana bağırsmazsın
Ben birini sevdikten sonra anladım ki herkes öldürür sevdiğini yani şu kadın cinayetleri oluyor ya adamlar cidden seviyor olabilir
Saçma
Ayrıldım dediğinde hiçbir şey yapmadan Ok demek bana o kadar rezilce geliyor ki aylar geçmiş ya ne emekler vermişsin neler yapmıssın onun için kendinden katmışsın resmen ve hiçbir şey yapmadan peki demek ne kadar safça ne kadar aptalca geliyor bana. Kalbimiz taksi gibi sürekli yeni bir yolcu almıyor malesef biz sevdik mi tam seviyoruz senin sevdiğine bile inanmıyorum ben mesela anca zavallı kızları kandırıp şey yapıyorsundur seven insan bırak git diyemez çünkü kendine de diyemezdi
bir insan seni istemiyorsa kendi yoluna gidersin
ama haksız yere seni bırakıyorsa pireyi deve yapıyorsa yaptıgın onca fedakarlıgı görmezden geliyorsa intikamını al öyle git bari ezikçe tamam deme
akrep burcu değilsen beni anlaman imkansız zaten herkesin kendine özgü duyguları düşünceleri var intikam almazsa ölecek insanlar tanıyorum hiç değilse akıl sağlıgı için intikam almalı
Ya bunun burçla ne alakası var ammkk benim de yükselenim akrep. Böyle şeylere mi inanıyorsun gerçekten. Sende ki Bu zekayla sana iyi dayanmış adam. Ayrıca ayrılmanın haklısı haksızı mı olur? Artık o kişiye karşı bir şeyler hissetmezsin ve biter
Ok
arkadaslardan biri yemek ısmarlasın onlardan helallik alsın yazmış ancak şimdi şunu düşünüyorum zaten bu arkadaslarıyla cok dışarı cıkmıyordu hatta hiç gezmiyordu demekki pek takmadı bunun için ve bu yuzden hemen boşverip benimle barıştı eğer onları cok sevseydi aylarca konusmazdı ama demekki o kadar da sevmiyor onları, yani ben boşuna üzülüyorum kendi kendime çünkü bu konuyu bile hiç açmadı bana demekki onların varlığı veya yoklugu hayatını pek etkilemedi 🤔 instada fotolarını beğenmiyor diye üzülüyordum ama belki de onlar şu an barışmalarına rağmen içinden gelmediği için beğenmiyor. sonucta ilk mesajı attıgımda sevgilimi bıraktım o da bunu yaptı bana diyebilir ve böylece barışabilirler. Sorun ben olmayablirim yani boşuna üzülüyorum belki
bkz : baş ağrısı kadınlardan biri.
sonradan tekrar mesaj atmıştım yine erkek hesaptan söylediğim her şey yalandı senin hakkında böyle demedi yalan söyledim falan dedim ama çoktan iş işten geçti sanırım artık tamamen uzaklar belki de sevgilimin onların arkasından konustuguna inandırdılar kendilerini ama cidden söylemişti cogunu ben durduk yere yazmadım cok öfkeliydim bunu yazarken bile ağlıyordum
Düşün aylarca elinden geleni yapıyorsun tüm fedakarlıkları yapıyorsun ayağın kırıkken bile bulusmaya gidiyorsun ve cocuk seni bırakıyor hem de sırf ona bağırdın sesini yükselttin diye! ben bıraktı sanmıştım hiç yazmıyordu konusmuyordu çünkü kesin bitti dedim emeklerimin karşılıgı bu mu diyerek arkadaslarına arkasından konustugu şeyleri söyledim, sonra anladım ki bırakmayacakmış sadece öfkelenmiş sadece erkek kadına bağırabilirmiş bana ders vermek istemiş tekrar bağırmayayım diye. Şu olaya bakar mısın pervane oluyorsun adama ama süründürüyor? zaten bir hafta geçmeden tekrar aynı erkek hesapla yalan söyledim özür dilerim dedim hatta yalvarır gibi bir dille o mesajı atsam resmen me kadar acınacak halde oldugumu ve pişman oldugumu anlardınız. kendime küfür ettim resmen o mesajda köpek der mi insan kendine hatta sevgilim beni aradı bu derece mi gurursuzsun benim karım nasıl böyle gurursuz olabilir dedi azarladı. o benimle barışsın diye köpek oldum adeta. emeklerim her şeyim boşa gitti sonradan öfkesi bitti o peşimde koştu bu kez. Ama ben yine barışmadıklarını eskisi gibi olmadıklarını biliyorum düzeltmek istedim
arkadaslardan biri yemek ısmarlasın onlardan helallik alsın yazmış ancak şimdi şunu düşünüyorum zaten bu arkadaslarıyla cok dışarı cıkmıyordu hatta hiç gezmiyordu demekki pek takmadı bunun için ve bu yuzden hemen boşverip benimle barıştı eğer onları cok sevseydi aylarca konusmazdı ama demekki o kadar da sevmiyor onları, yani ben boşuna üzülüyorum kendi kendime çünkü bu konuyu bile hiç açmadı bana demekki onların varlığı veya yoklugu hayatını pek etkilemedi 🤔 instada fotolarını beğenmiyor diye üzülüyordum ama belki de onlar şu an barışmalarına rağmen içinden gelmediği için beğenmiyor. sonucta ilk mesajı attıgımda sevgilimi bıraktım o da bunu yaptı bana diyebilir ve böylece barışabilirler. Sorun ben olmayablirim yani boşuna üzülüyorum belki
kötü kadın müzeyyen
kötü değilim bu durumda vicdan azabı çekiyorum bir anlık öfkeyle yaptım her şeyi o da bana zarar verdi durduk yere yapmadım biz iyi olduk ama o arkadaslarıyla eskisi gibi olmayacak illa ki bir yolu vardır dimi?
sonradan tekrar mesaj atmıştım yine erkek hesaptan söylediğim her şey yalandı senin hakkında böyle demedi yalan söyledim falan dedim ama çoktan iş işten geçti sanırım artık tamamen uzaklar belki de sevgilimin onların arkasından konustuguna inandırdılar kendilerini ama cidden söylemişti cogunu ben durduk yere yazmadım cok öfkeliydim bunu yazarken bile ağlıyordum
Düşün aylarca elinden geleni yapıyorsun tüm fedakarlıkları yapıyorsun ayağın kırıkken bile bulusmaya gidiyorsun ve cocuk seni bırakıyor hem de sırf ona bağırdın sesini yükselttin diye! ben bıraktı sanmıştım hiç yazmıyordu konusmuyordu çünkü kesin bitti dedim emeklerimin karşılıgı bu mu diyerek arkadaslarına arkasından konustugu şeyleri söyledim, sonra anladım ki bırakmayacakmış sadece öfkelenmiş sadece erkek kadına bağırabilirmiş bana ders vermek istemiş tekrar bağırmayayım diye. Şu olaya bakar mısın pervane oluyorsun adama ama süründürüyor? zaten bir hafta geçmeden tekrar aynı erkek hesapla yalan söyledim özür dilerim dedim hatta yalvarır gibi bir dille o mesajı atsam resmen me kadar acınacak halde oldugumu ve pişman oldugumu anlardınız. kendime küfür ettim resmen o mesajda köpek der mi insan kendine hatta sevgilim beni aradı bu derece mi gurursuzsun benim karım nasıl böyle gurursuz olabilir dedi azarladı. o benimle barışsın diye köpek oldum adeta. emeklerim her şeyim boşa gitti sonradan öfkesi bitti o peşimde koştu bu kez. Ama ben yine barışmadıklarını eskisi gibi olmadıklarını biliyorum düzeltmek istedim
canım benim kendi kendine neden yazıp duruyosun , yerdi geldiğinde arkadaşlarıyla konuşursun olur biter.
benim ne yazdıgımı okumuyorsun ki
çok uzun ya sonra okurum
arkadaslardan biri yemek ısmarlasın onlardan helallik alsın yazmış ancak şimdi şunu düşünüyorum zaten bu arkadaslarıyla cok dışarı cıkmıyordu hatta hiç gezmiyordu demekki pek takmadı bunun için ve bu yuzden hemen boşverip benimle barıştı eğer onları cok sevseydi aylarca konusmazdı ama demekki o kadar da sevmiyor onları, yani ben boşuna üzülüyorum kendi kendime çünkü bu konuyu bile hiç açmadı bana demekki onların varlığı veya yoklugu hayatını pek etkilemedi 🤔 instada fotolarını beğenmiyor diye üzülüyordum ama belki de onlar şu an barışmalarına rağmen içinden gelmediği için beğenmiyor. sonucta ilk mesajı attıgımda sevgilimi bıraktım o da bunu yaptı bana diyebilir ve böylece barışabilirler. Sorun ben olmayablirim yani boşuna üzülüyorum belki