İÇİMDE İNSANLARA KARŞI HİÇ BİR SEVGİ KALMADI YARDIM EDİN NOLUR :( LÜTFEN :(?

İnsanları eskisi kadar neden sevemiyorum.İnsanlara karşı sevgi diye birşey yok içimde. Sanki hepsi boşa yaratıldılar.İçimde yaşama dair birşey gelmiyor.Aileme karşı veya başka birilerine karşı hiç bir sevgi kalmadı içimde. Sadece hayvanlara karşı sevgi besliyorum.Sanki 1 tane kedi verseler ömür boyu onla yaşarım gibi geliyor. SİZCE İÇİMDEKİ BU SEVGİSİZLİK NEDEN OLABİLİR ARKADAŞLAR
İÇİMDE İNSANLARA KARŞI HİÇ BİR SEVGİ KALMADI YARDIM EDİN NOLUR :( LÜTFEN :(?
Cevapla