Tüketici haklarına gidip Coco Cola'ya 100 milyon dolarlık dava mı açmam gerekir?
Koskoca Coco Cola, herhalde onlara bu para, çerez parası gibi gelir.
Koskoca Coco Cola, herhalde onlara bu para, çerez parası gibi gelir.


o gerçekten onun içinde olsa asitten ne hale gelir haberin var mı? bari kapalı kutuda meyve suyuna falan yapta daha akıllıca olsun.
Fareli kola. En sevdiğim. Bana yolla usta ben içerim.
Aşkım 😐 bu ne midem bulandı aşkım sonuna kadar arkandayım aç davayı dkdnjd
Dava sonuç vermezse sosyal medyada paylaş zengin bir alıcısı çıkabilir :D
Cevap
4Cevap
Orda turkce yazmasa inanmazdim o neeeeee iykkkkkkkm
Beni kandıramazsın o resim sahte troll
Şikayet etmelisin bir daha kola içceğimi sanmıyorum 😐
Kafası köpek yavrusuna benziyor.
Bunu Satan kişi farketmemiş mi
Aliexpressten çine kargola😊
Bu ne ki? İğrenç görünüyor.
Allahtan asitli içecek tüketmiyorum 🤐
Aynen öyle yap kısa yoldan zengin olursun 😅
Seni trol KS sakini midemi bulandırdın
4 gün susuz kalsan onuda içersin 😅
Sosyal medya daha etkili..
Boyleleri daha guzel tadi falan
ohh lıkır lıkır içilir
Hayat surprizlerle doludur temali fotograf😀
Ne var onun içinde?
yalan bu enayi
Buz o
Şikâyette bulun 😐
iyy kesin dava ac
Gerçek mi bu
Fake
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar